Μέτρα για την προστασία της υγείας των κατοίκων του Βόλου, ζητούν με Ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Ν. Γκατζής και Τ. Τσιόγκας
Μέτρα για την προστασία των κατοίκων του Βόλου από την ασύδοτη ρύπανση της βιομηχανίας «Χαλυβουργία Θεσσαλίας», ζητούν από την κυβέρνηση οι βουλευτές του ΚΚΕ Νίκος Γκατζής και Τάκης Τσιόγκας, με Ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή και απευθύνεται στους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ και Ανάπτυξης.
Ανάστατη είναι η κοινωνία της Μαγνησίας - αναφέρουν οι βουλευτές του ΚΚΕ - από τη δημοσιοποίηση των περιβαλλοντικών παραβάσεων που διαπίστωσε η Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος στη συγκεκριμένη βιομηχανία, που βρίσκεται στη Β' ΒΙΠΕ Βόλου:
Τα παραπάνω - υπογραμμίζουν οι βουλευτές του ΚΚΕ - αποτελούν σοβαρούς συντελεστές επιβάρυνσης του περιβάλλοντος, της υγείας και της ζωής των εργαζομένων, τόσο στην παραπάνω επιχείρηση, όσο και στη Β' ΒΙΠΕ, στην περιοχή του Βελεστίνου. Με δεδομένο μάλιστα ότι ο Βόλος έχει έρθει στα όρια μόνιμης «εγκατάστασης» νέφους, που εκτός των άλλων οφείλεται κυρίως και στην ασυδοσία των επιχειρήσεων με σοβαρές εκπομπές ρύπων, όπως η «Χαλυβουργία Θεσσαλίας».
Οι βουλευτές του ΚΚΕ ερωτούν συγκεκριμένα τους συναρμόδιους υπουργούς: Γιατί δεν έλαβαν τα αναγκαία μέτρα εφαρμογής της νομοθεσίας για την προστασία του περιβάλλοντος, όπως και σε προηγούμενη Ερώτησή τους (αριθ. 3848/24-10-2005) αναφέρουν. Πώς σκοπεύουν να παρέμβουν, ώστε να σταματήσει ακαριαία η περιβαλλοντική επιβάρυνση από τη ρυπογόνο και καρκινογόνο «Χαλυβουργία Θεσσαλίας». Τέλος, αν θα επιβάλλουν στη ρυπογόνα επιχείρηση τις κυρώσεις που προβλέπονται.
ICON |
Τα 31 σημεία - καρμανιόλα των εθνικών οδών, που απαιτούν περισσότερη προσοχή από τους οδηγούς, είναι:
Οργανώθηκε στο ΚΚΕ το 1957 σε κείνους τους χαλεπούς καιρούς που όχι μόνο η δράση, αλλά και η συμπάθεια στις ιδέες του κομμουνισμού ήταν παράνομη. Ολη του η διαδρομή ήταν συνυφασμένη με την πορεία του ΚΚΕ και του λαϊκού κινήματος. Απ' όποια θέση και αν βρέθηκε έδωσε τον καλύτερο εαυτό του στην υπόθεση της απελευθέρωσης της εργατικής τάξης. Κοινοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της κοινότητας Αγ. Κων/νου Αιτωλ/νίας συνελήφθη από τη χούντα και ακολούθησε το δρόμο της εξορίας όρθιος χωρίς να λυγίσει. Εδρασε μέσα από τον παράνομο μηχανισμό του ΚΚΕ, όταν βγήκε από την εξορία και στη συνέχεια μετά τη μεταπολίτευση για 20 χρόνια πρόεδρος του Ζωγραφιώτικου Κινήματος Ειρήνης και αργότερα στο Γενικό Συμβούλιο της ΕΕΔΥΕ. Εδωσε αποφασιστικά τη μάχη για το μαρξιστικό - λενινιστικό χαρακτήρα του ΚΚΕ το 1991. Κατανοώντας την ανάγκη οργάνωσης των συνταξιούχων στα σωματεία τους, πρωτοστάτησε στην ίδρυση του σωματείου συν/χων ΙΚΑ Ζωγράφου και σύντομα ανέλαβε πρόεδρός του.
Αγαπούσε το διάβασμα, τη μουσική, το θέατρο ό,τι μπορεί να ανεβάσει πνευματικά τον άνθρωπο. Ηταν πεισμένος ότι ο σοσιαλισμός είναι νομοτέλεια και γι' αυτό δεν απογοητεύτηκε και δε λάκισε μπροστά στις δυσκολίες.
Συνδύαζε την ευαισθησία του ποιητή και την αποφασιστικότητα του προλετάριου. Τίποτε το ανθρώπινο δεν του ήταν ξένο. Ετσι θα τον θυμόμαστε όρθιο, μπροστάρη παντού, απαιτητικό απ' όλους, μα πιο πολύ απ' τον εαυτό του.
Στη μνήμη του, οι σ/φοι από την ΚΟΒ Ζωγράφου του ΚΚΕ προσφέρουν 200 ευρώ στο Κόμμα, που τόσα χρόνια ο ίδιος υπηρέτησε πιστά.
Το ζήτημα της απαγόρευσης στους αλιείς του Νομού Χαλκιδικής, μέσω υπουργικής απόφασης, να πλησιάζουν και να ψαρεύουν σε απόσταση μικρότερη των 500 μέτρων από τις ακτές του Αγίου Ορους, έφεραν στη Βουλή με ερώτησή τους προς τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας οι βουλευτές του ΚΚΕ Αγγελος Τζέκης και Γιώργος Χουρμουζιάδης.
Στην ερώτηση αναφέρεται, ότι η απαράδεκτη αυτή απόφαση του υπουργείου, έχει αρνητικές συνέπειες σε εκατοντάδες ψαράδες της περιοχής (μείωση εισοδήματος, πρόστιμα λιμενικού), οι οποίοι σε ένδειξη διαμαρτυρίας προχωρούν σε αποκλεισμό των λιμανιών που οδηγούν στο Αγιο Ορος.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ, τονίζουν ακόμα, ότι «στις 5/5/2005 στις Καρυές του Αγίου Ορους πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι των ψαράδων, της Ιεράς Επιστασίας, του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, του νομάρχη, των δημάρχων της περιοχής και κατέληξαν σε κοινή συμφωνία, η οποία επέλυνε το πρόβλημα. Πριν λίγο καιρό όμως, η Ιερά Επιστασία αθέτησε τα συμφωνηθέντα και θέλει να επιβάλλει απαράδεκτους όρους στους αλιείς (να εκδίδει η ίδια άδειες και επιλεκτικά κλπ). Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας δεν μπορεί να παίζει το ρόλο του Πόντιου Πιλάτου και είναι υπεύθυνο για την επίλυση του προβλήματος», καταλήγουν.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα παραπάνω, «ερωτάται ο κ. Υπουργός, αν θα προχωρήσει άμεσα στην έκδοση Υπουργικής Απόφασης, που να επικυρώνει τα συμφωνηθέντα της συνάντησης την 5/5/2005».
Στις 11 μ.μ. θα σταματήσουν αύριο τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων της Αθήνας και των τρόλεϊ, ενώ και οι τελευταίοι συρμοί του «ηλεκτρικού σιδηροδρόμου» και του μετρό θα κυκλοφορήσουν μέχρι τις 11 μ.μ.
Μόνο το τραμ θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση, όπως κάθε Παρασκευή και Σάββατο, αλλά η συχνότητα των νυχτερινών δρομολογίων θα είναι ανά 40 λεπτά. Από αύριο έως και τη Δευτέρα του Πάσχα θα εκτελούνται δρομολόγια σε πρόγραμμα αργίας.
Οι αντιστασιακοί της Ελευσίνας (Παραρτήματα ΠΕΑΕΑ και Πανελλήνιου Συλλόγου Απογόνων και Φίλων της ΕΑ και του ΔΣΕ) διοργανώνουν, την Κυριακή 30/4/2006 και ώρα 10.30 π.μ., εκδήλωση τιμής για τα 62 χρόνια από το Μπλόκο της Ελευσίνας, στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Αγ. Κωνσταντίνου). Καλούνται τα παρατήματα και οι αντιστασιακοί της περιοχής, όλος ο λαός της Ελευσίνας να συμμετέχουν στην εκδήλωση.