Η δηλητηρίαση των αθώων παιδικών μυαλών είναι ο στόχος ορισμένων «παιδικών» σειρών της μεσημεριανής ζώνης της ΝΕΤ. Σειρές, οι οποίες δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα προγράμματα της ψυχροπολεμικής περιόδου. Πρόκειται για την αμερικανική - κωμική υποτίθεται - σειρά «Διάλειμμα» που μεταδίδεται κάθε μεσημέρι από τη ΝΕΤ, με ήρωες μαθητές δημοτικού σχολείου. Σε κάποιο επεισόδιο, λοιπόν, που μεταδόθηκε πρόσφατα, έγιναν τα εξής καταπληκτικά. Οι μαθητές διαπιστώνουν κάποιες «ύποπτες» κινήσεις της δασκάλας της τάξης, σε σχέση με τη διακίνηση ενός φακέλου. Αποφασίζουν λοιπόν να την ...παρακολουθήσουν (οι μαθητές!), οπότε και διαπιστώνουν ότι η δασκάλα παραδίδει το φάκελο σε κάποιο κοριτσάκι από τη ...Μολδαβία. Ο φωστήρας, όμως, σε θέματα ιστορίας και γεωγραφίας γνωρίζει ότι η Μολδαβία ανήκε στο παρελθόν στον ανατολικό συνασπισμό και οι ...πατριώτες μαθητές φοβούνται ότι η δασκάλα τους παραδίδει κρατικά μυστικά των ΗΠΑ σε πράκτορες ξένων δυνάμεων. Και επειδή πρόκειται για παιδάκια ...υγιώς σκεπτόμενα, συζητούν αν πρέπει να καταγγείλουν τις δραστηριότητες της δασκάλας στις αμερικανικές αρχές και να αναλάβει δράση το FBI... Αυτά, λοιπόν, με το «Διάλειμμα». Μια σειρά που καλλιεργεί και προάγει το χαφιεδισμό, τον πρωτόγονο αντικομμουνισμό και το ψυχροπολεμικό κλίμα της δεκαετίας του '50. Με τέτοιες ...αθώες σειρές «ψυχαγωγούν» τα παιδάκια οι - διορισμένοι από την κυβέρνηση - κύριοι της ΝΕΤ το σωτήριο έτος 2006.
Ηταν Απρίλης του 2003, όταν στην κοιλάδα των Τεμπών συνέβη ένα από τα πιο τραγικά τροχαία δυστυχήματα στην ιστορία της χώρας. Ενα δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 21 μαθητές από το Μακροχώρι Ημαθίας. Συμπληρώθηκαν, λοιπόν, τρία χρόνια ακριβώς από το τραγικό δυστύχημα, που προκάλεσε το θρήνο σε όλη την Ελλάδα και το τμήμα αυτό της Εθνικής Οδού παραμένει λαιμητόμος!..
Γιατί; Μα για τον ίδιο λόγο, που αναδεικνύεται πλέον ως το πλέον φονικότερο οδικό κομμάτι της χώρας το τμήμα Πάτρα - Κόρινθος: Επειδή οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θέλουν να πριμοδοτήσουν την κατασκευή των τμημάτων αυτών με τη ληστρική μέθοδο της λεγόμενης «αυτοχρηματοδότησης». Τη μέθοδο, δηλαδή, κατά την οποία θησαυρίζουν οι ιδιώτες μεγαλοεργολάβοι και μεγαλοτραπεζίτες - παίρνοντας ως προίκα ακόμη και τις εισπράξεις σταθμών διοδίων ήδη κατασκευασμένων τμημάτων με λεφτά του λαού. Αντίθετα, ο λαός θα πληρώσει πανάκριβα και την κατασκευή και τη χρήση με «φουσκωμένα» διόδια - παλιά και νέα - που υπολογίζεται να προσεγγίσουν τα 5 λεπτά το χιλιόμετρο, από 1,8 λεπτά που είναι σήμερα! Και στο μεταξύ θα σκοτώνεται υπέρ ...ιδιωτικοποίησης!
Ο Αλεχάνδρο Τολέδο είναι πρόεδρος του Περού, αλλά βρίσκεται υπ' ατμόν, αφού έχει ήδη διεξαχθεί ο πρώτος γύρος των προεδρικών εκλογών και δε βρίσκεται ανάμεσα στους δύο πρώτους, που θα διεκδικήσουν την προεδρία στο δεύτερο γύρο. Το γεγονός αυτό, όμως, δε φαίνεται να πτοεί τον αμερικανόφιλο Περουβιανό πρόεδρο. Ετσι την περασμένη βδομάδα έσπευσε να εγκρίνει τη συμφωνία «ελεύθερου εμπορίου» με τις ΗΠΑ, η οποία συναντά τις έντονες αντιδράσεις των λαών της Λατινικής Αμερικής και απορρίπτεται από μια σειρά κυβερνήσεις της ηπείρου (Βενεζουέλα, Βολιβία, Βραζιλία, κλπ.). Και το πράγμα γίνεται ακόμη χειρότερο, όταν παρθεί υπόψη ότι τόσο ο Ογιάντα Ουμάλα, υποψήφιος πρόεδρος, που προηγείται με 31% στον πρώτο γύρο, όσο και ο Αλαν Γκαρσία, που η μέχρι τώρα καταμέτρηση τον φέρνει δεύτερο, έχουν ταχθεί ήδη ενάντια στη συμφωνία.
Οι ΗΠΑ, βέβαια, έχουν αντίθετη άποψη. Η συμφωνία «έχει οργανικό ρόλο στη στρατηγική μας για την προώθηση της ευημερίας στο ημισφαίριο», υποστήριξε στέλεχος του αμερικανικού υπουργείου Εμπορίου. Το λόγο τώρα έχει ο λαός του Περού και, βέβαια, όχι μόνο στο δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών...