Το στίγμα των κυβερνητικών προθέσεων το έδωσε ο ίδιος ο Γ. Αλογοσκούφης εξερχόμενος χτες από τη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής: «Πρέπει να συνεχίσουμε τις προσπάθειες για την υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων, τη συγκράτηση των δαπανών στον προϋπολογισμό, την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και για την αντιμετώπιση των τυχόν παρενεργειών που θα υπάρχουν από τις τιμές του πετρελαίου», δήλωσε, επισημαίνοντας ότι «οι εξελίξεις που υπάρχουν, με αυτά που γίνονται στη Μέση Ανατολή, δημιουργούν κάποιες ανησυχίες»(!).
Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση επιδιώκει, εκτός των άλλων, να δικαιολογήσει την ένταση της αντιλαϊκής επίθεσης το επόμενο διάστημα, την παράταση και κλιμάκωση της λιτότητας, την επιβολή νέων φόρων, πιθανόν σε ποτά και τσιγάρα, αυξήσεις τιμολογίων ΔΕΚΟ κ.ο.κ. Κυρίως, όμως, η επίκληση του πολέμου, προσφέρει το κατάλληλο πρόσχημα στους πάσης φύσεως κερδοσκόπους (δηλαδή το σύνολο του κεφαλαίου) για μια νέα έφοδο στα λαϊκά εισοδήματα με αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών. Είναι πραγματικά πολυμήχανοι, όταν πρόκειται να ανακαλύψουν τρόπους επίθεσης στα λαϊκά στρώματα. Ακριβώς γι' αυτό δεν μπορεί να υπάρξει κάποια «ειρήνη» μαζί τους.
Καλοκαιρινή... ψυχρολουσία επιφύλαξε ο ΟΤΕ για περισσότερους από 2.000 συνδρομητές, εξαιτίας «λάθους» - όπως ανακοίνωσαν - στο πληροφοριακό του σύστημα! Ετσι, με καθυστέρηση 3 και 4 ετών, η αρμόδια υπηρεσία, διαπίστωσε πως είχε... ξεχάσει να χρεώσει με το προσαυξημένο πάγιο μηνιαίο τέλος στους συνδρομητές που αναβάθμισαν σε ISDN τις απλές τηλεφωνικές τους συνδέσεις! Χωρίς να γνωρίζει - τουλάχιστον επίσημα - ουδείς από τους αρμόδιους του ΟΤΕ, το σύστημα έκδοσης λογαριασμών δεν ενημερώθηκε για την αναβάθμιση, η οποία συνεπάγεται και αυξημένα πάγια. Τώρα, όμως, που η παράλειψη αυτή (έκδοση λογαριασμών χωρίς την προσαύξηση) έγινε αντιληπτή, ο ΟΤΕ καλεί τους συνδρομητές να πληρώσουν ...αναδρομικά το ποσό της διαφοράς που αντιστοιχεί για το αυξημένο πάγιο.
Η... ψυχρολουσία φυσικά είναι μεγαλύτερη για συνδρομητές που αναβάθμισαν τις συνδέσεις τους πριν από 3 και 4 χρόνια. Αυτοί καλούνται σήμερα από τον ΟΤΕ να καταβάλουν αναδρομικά στον επόμενο λογαριασμό, περισσότερα από 530 ευρώ! Στην περίπτωση του «πολυμετοχικού ΟΤΕ», όπως είναι προφανές, δεν ισχύει το «ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση από το ταμείο». Και όσα ...αναγνωρίζονται βρίσκεται αμέσως η λύση: Φορτώνονται στους συνδρομητές και ποιος ξέρει ίσως και με τόκους υπερημερίας! Θα ...δείξει ο επόμενος λογαριασμός...
Εφτά βασικούς στόχους έθεσε σε συνέντευξη Τύπου, προχτές, ο υποστηριζόμενος από τη ΝΔ υπερνομάρχης Αθήνας - Πειραιά, Α. Ντινόπουλος. Και δε γνωρίζουμε, βέβαια, αν έγινε τυχαία ή το 'κανε επίτηδες, αλλά και οι εφτά κινούνται στην αντίθετη κατεύθυνση απ' αυτήν της κυβερνητικής πολιτικής. Διαβάστε τους εφτά στόχους και θα καταλάβετε: Περισσότερο πράσινο και περισσότεροι ελεύθεροι χώροι. Ανετη και γρήγορη μετακίνηση για όλους τους πολίτες. Περισσότερες ευκαιρίες απασχόλησης. Θεσμοί και υποδομές, που θα δίνουν ευκαιρίες ανάπτυξης στα παιδιά και τους νέους. Θεσμοί και υποδομές, που θα ενισχύουν τη δραστηριότητα και την προστασία των ηλικιωμένων. Καθημερινότητα, που θα αποδεικνύει την ισοτιμία των ανθρώπων με αναπηρίες. Υπηρεσίες με βάση τις σύγχρονες τεχνολογίες, προσηλωμένες στην υπηρεσία του πολίτη.
Βέβαια, ούτε καν διανοείται ο Α. Ντινόπουλος - στο ενδεχόμενο της εκλογής του - να έρθει σε κόντρα και να αντιπαλέψει την πολιτική του κόμματος, στο οποίο ανήκει και τον υποστηρίζει, όπως και της κυβέρνησής του. Και, τότε, τι υπόσχεται, ίσως πείτε. Είπαμε, προεκλογική περίοδο έχουμε και, όπως όλοι γνωρίζουν, οι υποσχέσεις δε χαλάνε σπίτια...
Αρκεί η παράθεση της δήλωσης που έκανε χτες ο πρόεδρος του ΣΥΝ Αλ. Αλαβάνος από τη Θεσσαλονίκη, σχετικά με το ΚΚΕ, για να καταλάβει ο καθένας πώς αντιλαμβάνονται στην Κουμουνδούρου την πολιτική αντιπαράθεση. Είπε επί λέξει: «Νομίζω ότι η πολιτική του ΚΚΕ απέναντι στον ΣΥΝ είναι όπως η διαφήμιση γαλακτοβιομηχανίας για την "αγελαδίτσα". Δεν είναι ούτε πιο σοβαρή, ούτε πιο υπεύθυνη, ούτε πιο βαθιά, ούτε πιο έξυπνη. Είναι αποκλειστικά αρνητική». Τι καταλάβαμε; Οτι στον πρόεδρο του ΣΥΝ δεν αρέσει η διαφήμιση για την «αγελαδίτσα», ενδεχομένως να μην του αρέσει και η ίδια η «αγελαδίτσα» και οι αγελάδες γενικώς. «Ελεύθερη» αγορά έχουμε, πληθώρα γιαουρτιών στο εμπόριο, επίσης, μπορεί να επιλέξει όποιο τραβάει η όρεξή του. Καταλάβαμε, επίσης, ότι ο πρόεδρος του ΣΥΝ βλέπει και κατανοεί την πολιτική αντιπαράθεση, όπως ακριβώς οι επιχειρηματικοί όμιλοι τις μεταξύ τους διαφημιστικές αντιπαραθέσεις. Προφανώς, έτσι τον βολεύει...
Πάντως, παίρνοντας υπόψη τη διαφήμιση για την «αγελαδίτσα», αναρωτιόμαστε εάν αισθάνεται ως «επιδόρπιο», στο κυρίως γεύμα που μας σερβίρουν χρόνια τώρα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ...
.