Αλλά πώς να μην εισφοροδιαφεύγουν οι εργολάβοι, όταν η ίδια η κυβέρνηση τους δίνει την απαραίτητη «ιδεολογική» κάλυψη; Γιατί να πληρώνουν οι επιχειρήσεις, όταν η ίδια η κυβέρνηση δεν εισπράττει πάνω από 3 δισεκατομμύρια ευρώ που είναι σήμερα οι βεβαιωμένες οφειλές των επιχειρηματιών προς το ΙΚΑ; Γιατί να μην ψάξουν να βρουν τρόπους να μην καταβάλλουν τις εισφορές, όταν η κυβέρνηση προχωρά στη δεύτερη χαριστική ρύθμιση χρεών γι' αυτούς που δεν πληρώνουν; Η διαφθορά δεν πέφτει από τον ουρανό. Βρίσκει έδαφος και ανθεί στο ίδιο το διεφθαρμένο εκμεταλλευτικό σύστημα. Και το «πράσινο φως» το δίνει η ίδια η κυβέρνηση, η οποία «το 'χει βάλει αμέτι μοχαμέτι» να ελαφρύνει τις επιχειρήσεις από τις υποχρεώσεις τους απέναντι στα ασφαλιστικά ταμεία. Η πολιτική της, η ανοχή της απέναντι στην ανομία και η αποθέωση της «επιχειρηματικότητας» με κάθε τρόπο είναι το θερμοκήπιο των σκανδάλων, μικρών και μεγάλων.
Τράκαρε, χωρίς δική της υπαιτιότητα, με το αυτοκίνητό της στις 6 του Γενάρη 2006. Η ίδια τραυματίστηκε στα πλευρά και στο χέρι το οποίο είχε στο γύψο κοντά δυο μήνες. Ελαφρότερα τραυματίστηκε η συνοδηγός της. Το αυτοκίνητο σχεδόν διαλύθηκε και κρίθηκε από τον αρμόδιο πραγματογνώμονα της ασφαλιστικής εταιρείας για πέταμα.
Η Τροχαία, που επελήφθη του συμβάντος, συνέταξε έκθεση, ο δε υπαίτιος του τροχαίου - που, σημειωτέον, παραβίασε και το «ΣΤΟΠ» - υπέβαλε τη σχετική δήλωση αναγνωρίζοντας το λάθος του. Αρα, σύμφωνα με τα όσα υποτίθεται πως ισχύουν στην ασφαλιστική αγορά, η εταιρεία όφειλε να καταβάλει τη σχετική αποζημίωση.
Ωστόσο, η υπόθεση σκάλωσε στο γεγονός ότι και τα δυο οχήματα ήταν ασφαλισμένα στην ίδια ασφαλιστική εταιρεία, την ΕΓΝΑΤΙΑ. Και ενώ επρόκειτο για μια «καθαρή» περίπτωση, οι αρμόδιοι της εταιρείας... κατέβασαν τα ρολά. Καμιά εκτίμηση για τις ζημιές ή την αξία του αυτοκινήτου, κανένα ενδιαφέρον για το σοβαρό τραυματισμό που προήλθε από το συμβάν. Με δυο λόγια... ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Ούτε καν τα ασφάλιστρα δεν επέστρεψαν για τον εναπομείναντα χρόνο ασφάλισης, παρά το γεγονός ότι - μετά τη γνωμοδότηση του εμπειρογνώμονα - κατατέθηκαν οι πινακίδες στο υπουργείο Συγκοινωνιών.
Η υπόθεση βέβαια, μετά από έξι μήνες υπομονής που επέδειξε η παθούσα, έχει πάρει το δρόμο των δικαστηρίων, αλλά αλήθεια αυτός είναι ο εκσυγχρονισμός της ασφαλιστικής αγοράς και η βελτίωση των ασφαλιστικών υπηρεσιών για τις οποίες κοκορεύονται οι κυβερνώντες; Αυτός είναι ο περιβόητος χάρτης των υποχρεώσεων των ασφαλιστικών εταιρειών και η υποτιθέμενη αυστηρή, εκ μέρους της κυβέρνησης, παρακολούθηση της τήρησής τους; Μήπως κάτι έχουν να πουν ο Δ. Σιούφας, ο Γ. Παπαθανασίου, ή κάποιος άλλος από τους θιασώτες της απελευθέρωσης των αγορών;
Σε λουτροθεραπεία... κερδών αποφάσισε να υποβάλλει η κυβέρνηση την Εκκλησία της Ελλάδος, με το νομοσχέδιο περί «ιαματικού τουρισμού», το οποίο αναμένεται να συζητηθεί τις επόμενες μέρες στη Βουλή! Ειδικότερα, σύμφωνα με διάταξη του νομοσχεδίου, παρέχεται το δικαίωμα στην Εκκλησία της Ελλάδος, την Εκκλησία της Κρήτης και στις Ιερές Μονές - ακόμη και αυτές του Αγίου Ορους(!) - της τουριστικής αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας τους, σε συνεργασία, βέβαια, με το μεγάλο τουριστικό κεφάλαιο.
Επιτέλους, λοιπόν, οι ιεράρχες θα μπορούν πλέον να ασχοληθούν απερίσπαστοι στο... θεάρεστο έργο της μπίζνας και με το νόμο!