ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τετάρτη 18 Δεκέμβρη 1996
Σελ. /36
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Εκδοτικό "φινάλε" 1996

Τέτοια εποχή, οι εκδόσεις Καστανιώτη κλείνουν την εκδοτική χρονιά με παρουσίαση νέων βιβλίων, γραμμένων συνήθως από καλλιτέχνες ή ανθρώπους που ασχολούνται θεωρητικά με τις Τέχνες και τα Γράμματα, στη σειρά "Σκέψη, Χρόνος και Δημιουργοί". Χτες, λοιπόν, παρουσιάστηκαν τα εξής βιβλία:

  • "Σελίδες μνήμης" της Ασπασίας Παπαθανασίου.Η τραγωδός διηγείται "πεπραγμένα" της ζωής και της καλλιτεχνικής πορείας της από τότε που σαν πρωταγωνίστρια του "Πειραϊκού Θεάτρου" του Δημήτρη Ροντήρη μετέφερε σε πολλές χώρες του κόσμου τον τραγικό λόγο. Αυτοβιογραφούμενη η Α. Παπαθανασίου, μιλά για τον συναγωνιστή της στην Εθνική Αντίσταση και σύντροφο της ζωής της, Κώστα Μαυρομμάτη, στον οποίο αφιερώνει το βιβλίο της.
  • "Το μοντέλο της βίας στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Μια πειραματική μέθοδος διδασκαλίας)",τιτλοφορεί ο ζωγράφος και καθηγητής στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Δημήτρης Μυταράς το βιβλίο του, για το οποίο συνεργάστηκαν οι ζωγράφοι Ελένη Μωραϊτου, Δημήτρης Κούκος, Κατερίνα Σωτηρίου, Μελίνα Σταματίου, Ολγα Βερυκάκη, Κοσμάς Καρύπογλου, Λίτσα Μαρτζούκου, Βιβή Πάντακα.Πρόκειται για έκδοση, σε συνεργασία με την ΑΣΚΤ, της συλλογικής έρευνας για τις πανταχού παρούσες εικόνες (καταγράφονται περίπου 120) της βίας στα ΜΜΕ, κύρια στην τηλεόραση. Εικόνες που επηρεάζουν σύγχρονα έργα τέχνης.
  • Μετά από δύο επιτυχημένα, αυτοβιογραφικά, μυθιστορήματα, ο συνάδελφος Δημήτρης Γκιώνης επανακάμπτει με το, αισιόδοξο, βιβλίο του "Καλύτερα στον τυπογράφο παρά στον ψυχίατρο". Το βιβλίο συγκεντρώνει δεκαοκτώ συνομιλίες του δημοσιογράφου με τον δημιουργό του "Ζ", Βασίλη Βασιλικό, στη διάρκεια τριάντα χρόνων, χρόνων δύσκολων για τον τόπο.
  • Στα χρόνια της κατοχής, μεταξύ των μαχόμενων νεολαιίστικων περιοδικών, ήταν και η "Νεανική Φωνή",το οποίο έδινε βήμα σε νέους δημιουργούς. Από το Γενάρη έως το Σεπτέμβρη του 1944, στη "Νεανική Φωνή" δημοσιεύτηκαν πέντε διηγήματα της δεκαοκτάχρονης τότε Αλκης Ζέη.Διηγήματα επηρεασμένα από τα μαύρα χρόνια της κατοχής, που όμως τα διαπερνούσε η αισιοδοξία, η λαχτάρα για ζωή. Τα διηγήματα αυτά, ξεχασμένα από τη συγγραφέα τους, εντοπίστηκαν και ξαναβλέπουν το φως με ένα καλαίσθητο βιβλίο, προλογισμένο με αναμνήσεις του Κωστή Σκαλιώρα από τη "Νεανική Φωνή" και εικονογραφημένο με ζωγραφική της Μαριλίτσας Βλαχάκη.
  • "Νήμα της στάθμης" τιτλοφορεί ο δοκιμιογράφος και κριτικός Κώστας Γεωργουσόπουλος το τελευταίο βιβλίο του, με δοκίμια, άρθρα, σχόλια που δημοσίευσε στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο. "Κορύφωση" της συλλογής αυτής είναι τα κείμενά του για τη γλώσσα και την τραγωδία και πρόθεσή της είναι να δώσει ένα μέτρο των αξιών που υπερασπίζεται.
  • "Αστερίσκοι" τιτλοφορείται το βιβλίο του βετεράνου δημοσιογράφου και δημιουργού του σπουδαίου, μοναδικού σε ποιότητα και θεματική ευρύτητα περιοδικού "Θέατρο", Κώστα Νίτσου.Σημαντικό μέρος των κειμένων του Κ. Νίτσου, που δημοσιεύονταν στο "Θέατρο" με τίτλο "Αστερίσκοι" και μάχονταν για το κοινωνικό και θεατρικό τοπίο της εποχής - αντέχοντας και σήμερα - συγκεντρώνονται τώρα σ' έναν τόμο, χρησιμότατο για μελετητές και θεατρόφιλους.
  • "Στην άκρη του αιώνα (Γαστούνη - Μπέρκλεϊ)",τιτλοφορείται το πρώτο λογοτεχνικό, αυτοβιογραφικό βιβλίο του Αδαμάντιου Πεπελάση,που με χιούμορ αναφέρεται στη ζωή και πορεία του στη διάρκεια έξι δεκαετιών.
Ηθοποιοί - θύματα λιτότητας

Τετράωρες στάσεις εργασίας στο Εθνικό Θέατρο εξήγγειλε το ΣΕΗ (19-22/12)

Στο χορό των απεργιακών κινητοποιήσεων μπαίνουν και οι ηθοποιοί,αφού η πολιτική της λιτότητας και στον πολιτισμό εξασθενεί και απογυμνώνει και αυτόν τον κλάδο. Οι κινητοποιήσεις, τις οποίες ανακοίνωσε με χτεσινή συνέντευξη Τύπου το ΣΕΗ,αφορούν τα αιτήματα των ηθοποιών του Εθνικού Θεάτρου,τα οποία η διεύθυνση του Θεάτρου θεωρεί δίκαια, αλλά "αδυνατεί να υλοποιήσει".

Οι 4ωρες στάσεις εργασίας 10πμ-12μ και 8-10 μμ έχουν ανακοινωθεί με εξώδικο στη διοίκηση του Εθνικού Θεάτρου και αφορούν τις παραστάσεις των ημερών Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή (19-22/12).

Κυρίαρχο αίτημα είναι η υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας,η οποία θα έπρεπε να έχει ήδη υπογραφεί από 1/10/96. Οι ηθοποιοί του Εθνικού Θεάτρου ζητούν αύξηση 12%,η οποία αποπληθωρισμένη αυξάνει ελάχιστα την αγοραστική δύναμη του μισθού. Ωστόσο, η διοίκηση του Εθνικού Θεάτρου δηλώνει ότι δεν υπάρχουν χρήματα και αντιπροτείνει αύξηση μόλις 2%.Επίσης για τη νέα συλλογική σύμβαση, το ΣΕΗ προτείνει μισθό 252.000, οικογενειακό επίδομα 20.000, αύξηση 5%, 10% και 15% για την πρώτη, δεύτερη και τρίτη τριετία αντίστοιχα, 75% για τις Κυριακές και εξαιρέσιμες μέρες και 25.000 ημερησίως για την εκτός έδρας εργασία.

Ανάμεσα στα αιτήματα βρίσκεται και η άμεση καταβολή στους δικαιούχους ηθοποιούς του επιδόματος των 18.000 μηνιαίως.Πρόκειται για την αναδρομική καταβολή των χρόνων '90, '91, '92 (500.000 συνολικά για κάθε εργαζόμενο), της οποίας η πρώτη δόση (94.000) θα έπρεπε να δοθεί την 1/8/96. Συνολικά το επίδομα οφείλεται σε 200 ηθοποιούς, από τους οποίους 30 εργάζονται και σήμερα στο Εθνικό, ενώ οι 80 είναι άνεργοι.

Οι ηθοποιοί ζητούν την άμεση παρέμβαση του υπουργού Πολιτισμού και δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις, αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Εκδοτικό "φινάλε" 1996

Τέτοια εποχή, οι εκδόσεις Καστανιώτη κλείνουν την εκδοτική χρονιά με παρουσίαση νέων βιβλίων, γραμμένων συνήθως από καλλιτέχνες ή ανθρώπους που ασχολούνται θεωρητικά με τις Τέχνες και τα Γράμματα, στη σειρά "Σκέψη, Χρόνος και Δημιουργοί". Χτες, λοιπόν, παρουσιάστηκαν τα εξής βιβλία:

  • "Σελίδες μνήμης" της Ασπασίας Παπαθανασίου.Η τραγωδός διηγείται "πεπραγμένα" της ζωής και της καλλιτεχνικής πορείας της από τότε που σαν πρωταγωνίστρια του "Πειραϊκού Θεάτρου" του Δημήτρη Ροντήρη μετέφερε σε πολλές χώρες του κόσμου τον τραγικό λόγο. Αυτοβιογραφούμενη η Α. Παπαθανασίου, μιλά για τον συναγωνιστή της στην Εθνική Αντίσταση και σύντροφο της ζωής της, Κώστα Μαυρομμάτη, στον οποίο αφιερώνει το βιβλίο της.
  • "Το μοντέλο της βίας στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Μια πειραματική μέθοδος διδασκαλίας)",τιτλοφορεί ο ζωγράφος και καθηγητής στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Δημήτρης Μυταράς το βιβλίο του, για το οποίο συνεργάστηκαν οι ζωγράφοι Ελένη Μωραϊτου, Δημήτρης Κούκος, Κατερίνα Σωτηρίου, Μελίνα Σταματίου, Ολγα Βερυκάκη, Κοσμάς Καρύπογλου, Λίτσα Μαρτζούκου, Βιβή Πάντακα.Πρόκειται για έκδοση, σε συνεργασία με την ΑΣΚΤ, της συλλογικής έρευνας για τις πανταχού παρούσες εικόνες (καταγράφονται περίπου 120) της βίας στα ΜΜΕ, κύρια στην τηλεόραση. Εικόνες που επηρεάζουν σύγχρονα έργα τέχνης.
  • Μετά από δύο επιτυχημένα, αυτοβιογραφικά, μυθιστορήματα, ο συνάδελφος Δημήτρης Γκιώνης επανακάμπτει με το, αισιόδοξο, βιβλίο του "Καλύτερα στον τυπογράφο παρά στον ψυχίατρο". Το βιβλίο συγκεντρώνει δεκαοκτώ συνομιλίες του δημοσιογράφου με τον δημιουργό του "Ζ", Βασίλη Βασιλικό, στη διάρκεια τριάντα χρόνων, χρόνων δύσκολων για τον τόπο.
  • Στα χρόνια της κατοχής, μεταξύ των μαχόμενων νεολαιίστικων περιοδικών, ήταν και η "Νεανική Φωνή",το οποίο έδινε βήμα σε νέους δημιουργούς. Από το Γενάρη έως το Σεπτέμβρη του 1944, στη "Νεανική Φωνή" δημοσιεύτηκαν πέντε διηγήματα της δεκαοκτάχρονης τότε Αλκης Ζέη.Διηγήματα επηρεασμένα από τα μαύρα χρόνια της κατοχής, που όμως τα διαπερνούσε η αισιοδοξία, η λαχτάρα για ζωή. Τα διηγήματα αυτά, ξεχασμένα από τη συγγραφέα τους, εντοπίστηκαν και ξαναβλέπουν το φως με ένα καλαίσθητο βιβλίο, προλογισμένο με αναμνήσεις του Κωστή Σκαλιώρα από τη "Νεανική Φωνή" και εικονογραφημένο με ζωγραφική της Μαριλίτσας Βλαχάκη.
  • "Νήμα της στάθμης" τιτλοφορεί ο δοκιμιογράφος και κριτικός Κώστας Γεωργουσόπουλος το τελευταίο βιβλίο του, με δοκίμια, άρθρα, σχόλια που δημοσίευσε στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο. "Κορύφωση" της συλλογής αυτής είναι τα κείμενά του για τη γλώσσα και την τραγωδία και πρόθεσή της είναι να δώσει ένα μέτρο των αξιών που υπερασπίζεται.
  • "Αστερίσκοι" τιτλοφορείται το βιβλίο του βετεράνου δημοσιογράφου και δημιουργού του σπουδαίου, μοναδικού σε ποιότητα και θεματική ευρύτητα περιοδικού "Θέατρο", Κώστα Νίτσου.Σημαντικό μέρος των κειμένων του Κ. Νίτσου, που δημοσιεύονταν στο "Θέατρο" με τίτλο "Αστερίσκοι" και μάχονταν για το κοινωνικό και θεατρικό τοπίο της εποχής - αντέχοντας και σήμερα - συγκεντρώνονται τώρα σ' έναν τόμο, χρησιμότατο για μελετητές και θεατρόφιλους.
  • "Στην άκρη του αιώνα (Γαστούνη - Μπέρκλεϊ)",τιτλοφορείται το πρώτο λογοτεχνικό, αυτοβιογραφικό βιβλίο του Αδαμάντιου Πεπελάση,που με χιούμορ αναφέρεται στη ζωή και πορεία του στη διάρκεια έξι δεκαετιών.
Ηθοποιοί - θύματα λιτότητας

Τετράωρες στάσεις εργασίας στο Εθνικό Θέατρο εξήγγειλε το ΣΕΗ (19-22/12)

Στο χορό των απεργιακών κινητοποιήσεων μπαίνουν και οι ηθοποιοί,αφού η πολιτική της λιτότητας και στον πολιτισμό εξασθενεί και απογυμνώνει και αυτόν τον κλάδο. Οι κινητοποιήσεις, τις οποίες ανακοίνωσε με χτεσινή συνέντευξη Τύπου το ΣΕΗ,αφορούν τα αιτήματα των ηθοποιών του Εθνικού Θεάτρου,τα οποία η διεύθυνση του Θεάτρου θεωρεί δίκαια, αλλά "αδυνατεί να υλοποιήσει".

Οι 4ωρες στάσεις εργασίας 10πμ-12μ και 8-10 μμ έχουν ανακοινωθεί με εξώδικο στη διοίκηση του Εθνικού Θεάτρου και αφορούν τις παραστάσεις των ημερών Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή (19-22/12).

Κυρίαρχο αίτημα είναι η υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας,η οποία θα έπρεπε να έχει ήδη υπογραφεί από 1/10/96. Οι ηθοποιοί του Εθνικού Θεάτρου ζητούν αύξηση 12%,η οποία αποπληθωρισμένη αυξάνει ελάχιστα την αγοραστική δύναμη του μισθού. Ωστόσο, η διοίκηση του Εθνικού Θεάτρου δηλώνει ότι δεν υπάρχουν χρήματα και αντιπροτείνει αύξηση μόλις 2%.Επίσης για τη νέα συλλογική σύμβαση, το ΣΕΗ προτείνει μισθό 252.000, οικογενειακό επίδομα 20.000, αύξηση 5%, 10% και 15% για την πρώτη, δεύτερη και τρίτη τριετία αντίστοιχα, 75% για τις Κυριακές και εξαιρέσιμες μέρες και 25.000 ημερησίως για την εκτός έδρας εργασία.

Ανάμεσα στα αιτήματα βρίσκεται και η άμεση καταβολή στους δικαιούχους ηθοποιούς του επιδόματος των 18.000 μηνιαίως.Πρόκειται για την αναδρομική καταβολή των χρόνων '90, '91, '92 (500.000 συνολικά για κάθε εργαζόμενο), της οποίας η πρώτη δόση (94.000) θα έπρεπε να δοθεί την 1/8/96. Συνολικά το επίδομα οφείλεται σε 200 ηθοποιούς, από τους οποίους 30 εργάζονται και σήμερα στο Εθνικό, ενώ οι 80 είναι άνεργοι.

Οι ηθοποιοί ζητούν την άμεση παρέμβαση του υπουργού Πολιτισμού και δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις, αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Εκδοτικό "φινάλε" 1996

Τέτοια εποχή, οι εκδόσεις Καστανιώτη κλείνουν την εκδοτική χρονιά με παρουσίαση νέων βιβλίων, γραμμένων συνήθως από καλλιτέχνες ή ανθρώπους που ασχολούνται θεωρητικά με τις Τέχνες και τα Γράμματα, στη σειρά "Σκέψη, Χρόνος και Δημιουργοί". Χτες, λοιπόν, παρουσιάστηκαν τα εξής βιβλία:

  • "Σελίδες μνήμης" της Ασπασίας Παπαθανασίου.Η τραγωδός διηγείται "πεπραγμένα" της ζωής και της καλλιτεχνικής πορείας της από τότε που σαν πρωταγωνίστρια του "Πειραϊκού Θεάτρου" του Δημήτρη Ροντήρη μετέφερε σε πολλές χώρες του κόσμου τον τραγικό λόγο. Αυτοβιογραφούμενη η Α. Παπαθανασίου, μιλά για τον συναγωνιστή της στην Εθνική Αντίσταση και σύντροφο της ζωής της, Κώστα Μαυρομμάτη, στον οποίο αφιερώνει το βιβλίο της.
  • "Το μοντέλο της βίας στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Μια πειραματική μέθοδος διδασκαλίας)",τιτλοφορεί ο ζωγράφος και καθηγητής στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Δημήτρης Μυταράς το βιβλίο του, για το οποίο συνεργάστηκαν οι ζωγράφοι Ελένη Μωραϊτου, Δημήτρης Κούκος, Κατερίνα Σωτηρίου, Μελίνα Σταματίου, Ολγα Βερυκάκη, Κοσμάς Καρύπογλου, Λίτσα Μαρτζούκου, Βιβή Πάντακα.Πρόκειται για έκδοση, σε συνεργασία με την ΑΣΚΤ, της συλλογικής έρευνας για τις πανταχού παρούσες εικόνες (καταγράφονται περίπου 120) της βίας στα ΜΜΕ, κύρια στην τηλεόραση. Εικόνες που επηρεάζουν σύγχρονα έργα τέχνης.
  • Μετά από δύο επιτυχημένα, αυτοβιογραφικά, μυθιστορήματα, ο συνάδελφος Δημήτρης Γκιώνης επανακάμπτει με το, αισιόδοξο, βιβλίο του "Καλύτερα στον τυπογράφο παρά στον ψυχίατρο". Το βιβλίο συγκεντρώνει δεκαοκτώ συνομιλίες του δημοσιογράφου με τον δημιουργό του "Ζ", Βασίλη Βασιλικό, στη διάρκεια τριάντα χρόνων, χρόνων δύσκολων για τον τόπο.
  • Στα χρόνια της κατοχής, μεταξύ των μαχόμενων νεολαιίστικων περιοδικών, ήταν και η "Νεανική Φωνή",το οποίο έδινε βήμα σε νέους δημιουργούς. Από το Γενάρη έως το Σεπτέμβρη του 1944, στη "Νεανική Φωνή" δημοσιεύτηκαν πέντε διηγήματα της δεκαοκτάχρονης τότε Αλκης Ζέη.Διηγήματα επηρεασμένα από τα μαύρα χρόνια της κατοχής, που όμως τα διαπερνούσε η αισιοδοξία, η λαχτάρα για ζωή. Τα διηγήματα αυτά, ξεχασμένα από τη συγγραφέα τους, εντοπίστηκαν και ξαναβλέπουν το φως με ένα καλαίσθητο βιβλίο, προλογισμένο με αναμνήσεις του Κωστή Σκαλιώρα από τη "Νεανική Φωνή" και εικονογραφημένο με ζωγραφική της Μαριλίτσας Βλαχάκη.
  • "Νήμα της στάθμης" τιτλοφορεί ο δοκιμιογράφος και κριτικός Κώστας Γεωργουσόπουλος το τελευταίο βιβλίο του, με δοκίμια, άρθρα, σχόλια που δημοσίευσε στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο. "Κορύφωση" της συλλογής αυτής είναι τα κείμενά του για τη γλώσσα και την τραγωδία και πρόθεσή της είναι να δώσει ένα μέτρο των αξιών που υπερασπίζεται.
  • "Αστερίσκοι" τιτλοφορείται το βιβλίο του βετεράνου δημοσιογράφου και δημιουργού του σπουδαίου, μοναδικού σε ποιότητα και θεματική ευρύτητα περιοδικού "Θέατρο", Κώστα Νίτσου.Σημαντικό μέρος των κειμένων του Κ. Νίτσου, που δημοσιεύονταν στο "Θέατρο" με τίτλο "Αστερίσκοι" και μάχονταν για το κοινωνικό και θεατρικό τοπίο της εποχής - αντέχοντας και σήμερα - συγκεντρώνονται τώρα σ' έναν τόμο, χρησιμότατο για μελετητές και θεατρόφιλους.
  • "Στην άκρη του αιώνα (Γαστούνη - Μπέρκλεϊ)",τιτλοφορείται το πρώτο λογοτεχνικό, αυτοβιογραφικό βιβλίο του Αδαμάντιου Πεπελάση,που με χιούμορ αναφέρεται στη ζωή και πορεία του στη διάρκεια έξι δεκαετιών.
Ηθοποιοί - θύματα λιτότητας

Τετράωρες στάσεις εργασίας στο Εθνικό Θέατρο εξήγγειλε το ΣΕΗ (19-22/12)

Στο χορό των απεργιακών κινητοποιήσεων μπαίνουν και οι ηθοποιοί,αφού η πολιτική της λιτότητας και στον πολιτισμό εξασθενεί και απογυμνώνει και αυτόν τον κλάδο. Οι κινητοποιήσεις, τις οποίες ανακοίνωσε με χτεσινή συνέντευξη Τύπου το ΣΕΗ,αφορούν τα αιτήματα των ηθοποιών του Εθνικού Θεάτρου,τα οποία η διεύθυνση του Θεάτρου θεωρεί δίκαια, αλλά "αδυνατεί να υλοποιήσει".

Οι 4ωρες στάσεις εργασίας 10πμ-12μ και 8-10 μμ έχουν ανακοινωθεί με εξώδικο στη διοίκηση του Εθνικού Θεάτρου και αφορούν τις παραστάσεις των ημερών Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή (19-22/12).

Κυρίαρχο αίτημα είναι η υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας,η οποία θα έπρεπε να έχει ήδη υπογραφεί από 1/10/96. Οι ηθοποιοί του Εθνικού Θεάτρου ζητούν αύξηση 12%,η οποία αποπληθωρισμένη αυξάνει ελάχιστα την αγοραστική δύναμη του μισθού. Ωστόσο, η διοίκηση του Εθνικού Θεάτρου δηλώνει ότι δεν υπάρχουν χρήματα και αντιπροτείνει αύξηση μόλις 2%.Επίσης για τη νέα συλλογική σύμβαση, το ΣΕΗ προτείνει μισθό 252.000, οικογενειακό επίδομα 20.000, αύξηση 5%, 10% και 15% για την πρώτη, δεύτερη και τρίτη τριετία αντίστοιχα, 75% για τις Κυριακές και εξαιρέσιμες μέρες και 25.000 ημερησίως για την εκτός έδρας εργασία.

Ανάμεσα στα αιτήματα βρίσκεται και η άμεση καταβολή στους δικαιούχους ηθοποιούς του επιδόματος των 18.000 μηνιαίως.Πρόκειται για την αναδρομική καταβολή των χρόνων '90, '91, '92 (500.000 συνολικά για κάθε εργαζόμενο), της οποίας η πρώτη δόση (94.000) θα έπρεπε να δοθεί την 1/8/96. Συνολικά το επίδομα οφείλεται σε 200 ηθοποιούς, από τους οποίους 30 εργάζονται και σήμερα στο Εθνικό, ενώ οι 80 είναι άνεργοι.

Οι ηθοποιοί ζητούν την άμεση παρέμβαση του υπουργού Πολιτισμού και δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις, αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Φωνές στη "νύχτα"

"Πέρα από τη νύχτα" είναι το δεύτερο μέρος μιας τριλογίας του Μήτσου Ευθυμιάδη,που αρχίζει με τον "Φονιά" και ιστορεί την πορεία ενός άντρα στον κόσμο. Αυτό το καινούριο έργο του Μήτσου Ευθυμιάδη επέλεξε να παρουσιάσει η "Ομάδα Σύγχρονης Τέχνης",στο θέατρο "Πολύτεχνο".Μετά από 14 χρόνια σιωπής ο Μήτσος Ευθυμιάδης φέρνει επί σκηνής ένα έργο πέρα "από τη νύχτα". "Η "νύχτα" είπε σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου ο Γιάννης Καλατζόπουλος που υπογράφει τη σκηνοθεσία - μας σκέπασε "ανεπαισθήτως", αφήνοντάς μας τη γλυκόπικρη αίσθηση ότι εμείς τουλάχιστον ονειρευτήκαμε την επόμενη μέρα. Κι όχι μόνο αυτό. Το σπουδαιότερο είναι ότι το όνειρό μας διαρκεί ακόμα. Αυτή η διάρκεια είναι που μας κάνει να συναντιόμαστε με τον μοναχικό, ανατρεπτικό, αναπάντεχο και χαμογελαστό λόγο του Ευθυμιάδη".

Η παράσταση, η πρεμιέρα της οποίας θα δοθεί σήμερα, ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Γιάννη Καλατζόπουλου,με σκηνικά Ιωσήφ Β. Χατζηπαυλή,κοστούμια Τότας Πρίτσα,μουσική Θάνου Ρούφου και χορογραφία Ζέφης Μπαρτζώκα.Παίζουν: Νίκος Νικολαϊδης, Νίκος Πόγκας, Τάσος Αναγνώστου, Λάζος Τερζάς, Στέλιος Γούτης, Γιάννης Τσικής, Μπάμπης Αλατζάς, Εβίτα Παπασπύρου και Μίρκα Καλατζοπούλου.

Επίσημο το αίτημα

Η Ελλάδα ζήτησε χτες επισήμως από τη Βρετανία την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα,στη διάρκεια συνάντησης που είχαν στις Βρυξέλλες οι υπουργοί Πολιτισμού, όπως δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Ευάγ. Βενιζέλος. "Εξήγησα στον ομόλογό μου ότι θα λάβει, εντός των προσεχών ημερών, επιστολή με το αίτημα της Ελλάδας για την επιστροφή των Μαρμάρων", σημείωσε ο υπουργός.

Απεργία διαρκείας εάν...

Απεργιακές κινητοποιήσεις διαρκείας αρχίζει από σήμερα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Υπουργείου Πολιτισμού (ΠΟΣΥΠΠΟ), ύστερα από τις άκαρπες συναντήσεις που είχε με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟ, σχετικά με την αύξηση του ποσού από το Ταμείο Αλληλοβοήθειας και την απόδοση του επιδόματος προσέλκυσης.

Οι εργαζόμενοι επέλεξαν να είναι επιλεκτικές οι κινητοποιήσεις κι έτσι από σήμερα θα βάλουν λουκέτο μόνο οι οικονομικές υπηρεσίες του ΥΠΠΟ, το πρωτόκολλο και το ΛΟΤΤΟ.Εάν τα αιτήματα δεν ικανοποιηθούν, η ΠΟΣΥΠΠΟ θα επεκτείνει τις απεργίες και σε άλλους χώρους.

Φωνές στη "νύχτα"

"Πέρα από τη νύχτα" είναι το δεύτερο μέρος μιας τριλογίας του Μήτσου Ευθυμιάδη,που αρχίζει με τον "Φονιά" και ιστορεί την πορεία ενός άντρα στον κόσμο. Αυτό το καινούριο έργο του Μήτσου Ευθυμιάδη επέλεξε να παρουσιάσει η "Ομάδα Σύγχρονης Τέχνης",στο θέατρο "Πολύτεχνο".Μετά από 14 χρόνια σιωπής ο Μήτσος Ευθυμιάδης φέρνει επί σκηνής ένα έργο πέρα "από τη νύχτα". "Η "νύχτα" είπε σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου ο Γιάννης Καλατζόπουλος που υπογράφει τη σκηνοθεσία - μας σκέπασε "ανεπαισθήτως", αφήνοντάς μας τη γλυκόπικρη αίσθηση ότι εμείς τουλάχιστον ονειρευτήκαμε την επόμενη μέρα. Κι όχι μόνο αυτό. Το σπουδαιότερο είναι ότι το όνειρό μας διαρκεί ακόμα. Αυτή η διάρκεια είναι που μας κάνει να συναντιόμαστε με τον μοναχικό, ανατρεπτικό, αναπάντεχο και χαμογελαστό λόγο του Ευθυμιάδη".

Η παράσταση, η πρεμιέρα της οποίας θα δοθεί σήμερα, ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Γιάννη Καλατζόπουλου,με σκηνικά Ιωσήφ Β. Χατζηπαυλή,κοστούμια Τότας Πρίτσα,μουσική Θάνου Ρούφου και χορογραφία Ζέφης Μπαρτζώκα.Παίζουν: Νίκος Νικολαϊδης, Νίκος Πόγκας, Τάσος Αναγνώστου, Λάζος Τερζάς, Στέλιος Γούτης, Γιάννης Τσικής, Μπάμπης Αλατζάς, Εβίτα Παπασπύρου και Μίρκα Καλατζοπούλου.

Επίσημο το αίτημα

Η Ελλάδα ζήτησε χτες επισήμως από τη Βρετανία την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα,στη διάρκεια συνάντησης που είχαν στις Βρυξέλλες οι υπουργοί Πολιτισμού, όπως δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Ευάγ. Βενιζέλος. "Εξήγησα στον ομόλογό μου ότι θα λάβει, εντός των προσεχών ημερών, επιστολή με το αίτημα της Ελλάδας για την επιστροφή των Μαρμάρων", σημείωσε ο υπουργός.

Απεργία διαρκείας εάν...

Απεργιακές κινητοποιήσεις διαρκείας αρχίζει από σήμερα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Υπουργείου Πολιτισμού (ΠΟΣΥΠΠΟ), ύστερα από τις άκαρπες συναντήσεις που είχε με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟ, σχετικά με την αύξηση του ποσού από το Ταμείο Αλληλοβοήθειας και την απόδοση του επιδόματος προσέλκυσης.

Οι εργαζόμενοι επέλεξαν να είναι επιλεκτικές οι κινητοποιήσεις κι έτσι από σήμερα θα βάλουν λουκέτο μόνο οι οικονομικές υπηρεσίες του ΥΠΠΟ, το πρωτόκολλο και το ΛΟΤΤΟ.Εάν τα αιτήματα δεν ικανοποιηθούν, η ΠΟΣΥΠΠΟ θα επεκτείνει τις απεργίες και σε άλλους χώρους.

Φωνές στη "νύχτα"

"Πέρα από τη νύχτα" είναι το δεύτερο μέρος μιας τριλογίας του Μήτσου Ευθυμιάδη,που αρχίζει με τον "Φονιά" και ιστορεί την πορεία ενός άντρα στον κόσμο. Αυτό το καινούριο έργο του Μήτσου Ευθυμιάδη επέλεξε να παρουσιάσει η "Ομάδα Σύγχρονης Τέχνης",στο θέατρο "Πολύτεχνο".Μετά από 14 χρόνια σιωπής ο Μήτσος Ευθυμιάδης φέρνει επί σκηνής ένα έργο πέρα "από τη νύχτα". "Η "νύχτα" είπε σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου ο Γιάννης Καλατζόπουλος που υπογράφει τη σκηνοθεσία - μας σκέπασε "ανεπαισθήτως", αφήνοντάς μας τη γλυκόπικρη αίσθηση ότι εμείς τουλάχιστον ονειρευτήκαμε την επόμενη μέρα. Κι όχι μόνο αυτό. Το σπουδαιότερο είναι ότι το όνειρό μας διαρκεί ακόμα. Αυτή η διάρκεια είναι που μας κάνει να συναντιόμαστε με τον μοναχικό, ανατρεπτικό, αναπάντεχο και χαμογελαστό λόγο του Ευθυμιάδη".

Η παράσταση, η πρεμιέρα της οποίας θα δοθεί σήμερα, ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Γιάννη Καλατζόπουλου,με σκηνικά Ιωσήφ Β. Χατζηπαυλή,κοστούμια Τότας Πρίτσα,μουσική Θάνου Ρούφου και χορογραφία Ζέφης Μπαρτζώκα.Παίζουν: Νίκος Νικολαϊδης, Νίκος Πόγκας, Τάσος Αναγνώστου, Λάζος Τερζάς, Στέλιος Γούτης, Γιάννης Τσικής, Μπάμπης Αλατζάς, Εβίτα Παπασπύρου και Μίρκα Καλατζοπούλου.

Επίσημο το αίτημα

Η Ελλάδα ζήτησε χτες επισήμως από τη Βρετανία την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα,στη διάρκεια συνάντησης που είχαν στις Βρυξέλλες οι υπουργοί Πολιτισμού, όπως δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Ευάγ. Βενιζέλος. "Εξήγησα στον ομόλογό μου ότι θα λάβει, εντός των προσεχών ημερών, επιστολή με το αίτημα της Ελλάδας για την επιστροφή των Μαρμάρων", σημείωσε ο υπουργός.

Απεργία διαρκείας εάν...

Απεργιακές κινητοποιήσεις διαρκείας αρχίζει από σήμερα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Υπουργείου Πολιτισμού (ΠΟΣΥΠΠΟ), ύστερα από τις άκαρπες συναντήσεις που είχε με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟ, σχετικά με την αύξηση του ποσού από το Ταμείο Αλληλοβοήθειας και την απόδοση του επιδόματος προσέλκυσης.

Οι εργαζόμενοι επέλεξαν να είναι επιλεκτικές οι κινητοποιήσεις κι έτσι από σήμερα θα βάλουν λουκέτο μόνο οι οικονομικές υπηρεσίες του ΥΠΠΟ, το πρωτόκολλο και το ΛΟΤΤΟ.Εάν τα αιτήματα δεν ικανοποιηθούν, η ΠΟΣΥΠΠΟ θα επεκτείνει τις απεργίες και σε άλλους χώρους.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ