ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 11 Φλεβάρη 1996
Σελ. /48
ΚΕΝΗ
Πρωτότυπα μοντέλα από τη RENAULT

Μια σειρά πειραματικών μοντέλων έχει χρησιμοποιήσει η RENAULT, ώστε να προβάλει την εκσυγχρονιστική φιλοσοφία της, αλλά και να μετρήσει τις εντυπώσεις και τις αντιδράσεις του κοινού.

Τα πρωτότυπα EVE και VESTA ανοίγουν την αυλαία, ακολουθεί το γνωστό μας πλέον MEGAN (1988), το ZACUNA (1990), το SCENIC (1991), το ZOOM (1992), το RACOON (1993), το ARGOS (1944), το GITADINES (1994) και τέλος τα EVADO, INITALE και NEXT (1995).

Η REANAULT, ως γνήσια Γαλλίδα, μέσα από τα πρωτότυπά της λανσάρει νέες τάσεις και μόδα και κάθε πρωτότυπο αποτελεί προάγγελο των ιδεών, της δημιουργίας και της εξέλιξης, αποτελώντας κάτι ανάλογο με το "pret - a - porter" στις πασαρέλες.

Η Σιτροέν στην Κίνα

Εδώ και αρκετά χρόνια η Σιτροέν προσπαθούσε να διεισδύσει στη διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας. Η πολύχρονη διαπραγμάτευση έδωσε τη δυνατότητα στους Γάλλους να αναλύσουν τη βιομηχανική υποδομή της Κίνας, και κατάφερε να προτείνει λύσεις που οδήγησαν στην υπογραφή συμβολαίου συνεργασίας ανάμεσα στις εταιρίες Dohfeng Motor Corpotation 70%, Citroen 25%, Societe Generale 4% και Β. Ν. Ρ 1%.

Η DFM παράγει κάθε χρόνο 150.000 αυτοκίνητα και είναι από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρίες φορτηγών στην Κίνα. Η συνολική επένδυση φθάνει τα 7,5 δισ. φράγκα.

Η DFM διαθέτει περισσότερα από 60 σημεία εξυπηρέτησης στην Κίνα και πρόκειται να επεκταθεί με γρήγορους ρυθμούς, αφού το 1995 αναμενόταν να απασχολήσει περίπου 1.100 εργάτες, ενώ η πρώτη ομάδα των Γάλλων τεχνικών, περίπου 30, βρίσκονται ήδη στην Κίνα.

ΛΕΖΑΝΤΑ

Κώστας Αργυρίου και Σταμάτης Λιάσκος με το Τσικουεντσέτο στο Μόντε Κάρλο

ΤΟ PEUGEOT 106 RALLYE θα είναι το όπλο όσων οδηγών θελήσουν να συναγωνιστούν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ενιαίου 1996. Ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου επέλεξε το 106 Rallye λόγω του κινητήρα των 1.294 κ. εκ. που αποδίδει 100 άλογα και που με τη βοήθεια του 5τάχυτου συγχρονιζέ κιβωτίου, πετυχαίνει επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ. 9,3 και τελική 190 χλμ./ώρα. Τον αγωνιστικό χαρακτήρα του 106 συμπληρώνει το τιμόνι των τριών ακτίνων και τα καθίσματα τύπου "buchet" με τα επιθετικά χρώματα, κόκκινο - μαύρο. Ο θεσμός του Ενιαίου περιλαμβάνει 4 αγώνες ταχύτητος και 2 αναβάσεις.

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 19 Φλεβάρη, ώρα 19.30, στο ξενοδοχείο "Κάραβελ", θα γίνει η απονομή των επάθλων στους νικητές όλων των πρωταθλημάτων, κυπέλλων κλπ., αυτοκινήτου, μοτοσικλέτας και κάρτιγκ, που είχε προκηρύξει η ΕΘΕΑ. Οσοι φίλοι το επιθυμούν μπορούν να χειροκροτήσουν από κοντά τους πρωταθλητές.

Χιονισμένο ράλι στο Μόντε Κάρλο

Πέρσι το ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ έμεινε εκτός Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, φέτος ήταν η σειρά του ιστορικού αγώνα του ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ. Ομως η παράδοση βοήθησε ώστε να γίνει ένας καλός αγώνας που ανακάλυψε ένα νέο ταλέντο, τον Πατρίκ Μπερναντίνι. Ο νεαρός οδηγός κέρδισε τον αγώνα με Φορντ Εσκορτ Κόσγουορθ, έχοντας συνολικό χρόνο 5 ώρες 24 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα και οδηγώντας πολύ θεαματικά ειδικά στα χιονισμένα κομμάτια.

Δύο πρωτοκλασάτοι οδηγοί ακολούθησαν, ο Φρανσουά Ντελακούρ με το εμπροσθοκίνητο Πεζό 306 και ο Αρμιν Σβαρτς με την ημιεργοστασιακή Τογιότα Τσέλικα. Επειδή ο αγώνας μετρούσε στην κατηγορία F2, οι βαθμοί εδραίωσαν τον Μελακούρ στην κορυφή της κατάταξης και ακολουθούν ο Βασίνε και Βέμερ. Ανάμεσα στις 165 συμμετοχές και ο δικός μας Κώστας Αργυρίου με συνοδηγό τον Σταμάτη Λάσκο, που αγωνίστηκαν με ένα εργοστασιακό FIAT Cinquecento. Η πρώτη ημέρα βρήκε το ελληνικό πλήρωμα στην 57η θέση της γενικής, αλλά ανάμεσα στα 14 πεντακοσαράκια το ελληνικό βρισκόταν στην 3η θέση.

Ομως οι χιονισμένοι δρόμοι του πριγκιπάτου δε βοήθησαν καθόλου το ελληνικό πλήρωμα που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, λόγω σπασμένου ημιαξονίου. Η εμπειρία όμως που αποκόμισαν οι Αργυρίου - Λάσκος θα τους φανεί ιδιαίτερα πολύτιμη τον επόμενο χρόνο, που όπως μαθαίνουμε θα ξαναπροσπαθήσουν στο ράλι του πριγκιπάτου.

ΓΚΑΖΙΕΣ

ΤΟ TROFEO CINQUECENTO θα γίνει φέτος, δεύτερη χρονιά, περιλαμβάνοντας 7 αγώνες. Για τους νικητές προβλέπονται έπαθλα καθώς και πριμ 20 εκατομμύρια. Το αγωνιστικό CINQUECENTO θα παραδίνεται έτοιμο στην τιμή των 3.900.000 με 20% προκαταβολή και 18 άτοκες δόσεις. Οσοι ενδιαφέρονται μπορούν να αποταθούν σε ολοκληρωμένα συγκροτήματα FIAT ή να επικοινωνούν με τον Κώστα Στεφανή στο 4950.967, ώρες 9 - 3.

ΔΕΝ ΗΤΑΝπαραμύθι. Και το κατάλαβε καλύτερα από όλους ο Γιάννης Ευθυμίου από την Παραμυθιά Θεσπρωτίας, ο οποίος ήταν ο τυχερός του διαγωνισμού "TEST - DRIVE" και κέρδισε το LANTRA J2. Ο διαγωνισμός κατά τον οποίο συμπληρώθηκαν κάρτες με εκτιμήσεις των οδηγών, βοήθησε και στην εξαγωγή συμπερασμάτων τα οποία ήταν ότι κατά 87% το LANTRA J2 είναι πολύ καλό στις επιδόσεις του κινητήρα, στην εξωτερική εμφάνιση, στο επίπεδο εξοπλισμού αλλά και στους εσωτερικούς χώρους.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ