Οχτώ κιλά ΤΝΤ, μερικοί κοινοί πυροκροτητές, τέσσερις ηλεκτρικοί πυροκροτητές, μικρή ποσότητα από βραδύκαυστο πυραγωγό σχοινί και έξι σφαίρες από "Καλάσνικοφ" βρέθηκαν σε ταχύπλοο, το οποίο εντοπίστηκε και καταδιώχτηκε προχτές το απόγευμα στη θαλάσσια περιοχή από ακρωτήριο Στύλος προς Φτελιά,από περιπολικό σκάφος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Κέρκυρας.
Το ελληνικό περιπολικό καταδίωξε, μόλις εντόπισε, το άγνωστο σκάφος ρίχνοντας σκοπευμένες βολές στη μηχανή του, με αποτέλεσμα αυτό να εγκαταλειφθεί από τους επιβαίνοντες όταν εισήλθε μέσα στα αλβανικά χωρικά ύδατα. Το ελληνικό περιπολικό σκάφος παρέμεινε στην περιοχή εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων και παρακολούθησε το εγκαταλειμμένο ταχύπλοο, το οποίο παρασυρόμενο από τους ανέμους έπλεε ακυβέρνητο προς τα ελληνικά χωρικά ύδατα. Το περιπολικό κατέλαβε και ρυμούλκησε το ταχύπλοο ότανμπήκε στα ελληνικά χωρικά ύδατα. Τα εκρηκτικά θα καταστραφούν από πυροτεχνουργούς του Λιμεναρχείου Κέρκυρας.
Τις διαμαρτυρίες των ελαιοπαραγωγών έχει ξεσηκώσει η συνεχιζόμενη τακτική της τριτοβάθμιας συνεταιριστικής οργάνωσης "Ελαιουργική", να παρακρατά παράνομα το 1% από τις ενισχύσεις.
Για το θέμα αυτό έστειλαν υπόμνημα διαμαρτυρίας στο υπουργείο Γεωργίας δεκάδες ελαιοπαραγωγοί της Λέσβου, οι οποίοι αρνούνται να εισπράξουν την εξόφληση της επιδότησης για την περίοδο 1995/96. Στο υπόμνημά τους ζητούν την άμεση παρέμβαση του υπουργού Γεωργίας, για να υποχρεωθεί η "Ελαιουργική" να καταβάλει ολόκληρο το ποσό. Να σημειωθεί ότι το 1% που παρακρατάει η "Ελαιουργική", μειώνει ακόμα πιο πολύ την πενιχρή εξόφληση λόγω συνυπευθυνότητας που παίρνουν οι ελαιοπαραγωγοί, οι οποίοι περίμεναν εξόφληση ενίσχυσης γύρω στις 70 δραχμές το κιλό και εισπράττουν μόνο 27 δραχμές το κιλό και με την παρακράτηση της "Ελαιουργικής" γίνεται 24 δραχμές. Οσο για το συνολικό ποσό που καρπώνεται η "Ελαιουργική", μόνο για την παραγωγή της περιόδου 1995/96, ανέρχεται σε 1,7 δισ. δραχμές περίπου.
Παρέμβαση στο θέμα που έχει δημιουργηθεί με τις καταγγελίες σε βάρος του δικηγόρου Αλ. Κούγια έκανε και ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών (ΔΣΑ). Σε χτεσινή ανακοίνωσή του ο Δικηγορικός Σύλλογος ουσιαστικά προειδοποιεί τον Αλ. Κούγια πως είναι έτοιμος να δώσει όλα τα στοιχεία για πειθαρχικές υποθέσεις του που εκκρεμούν ή και για άλλες που έχουν μπει στο αρχείο.
Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση του Συλλόγου μεταξύ άλλων αναφέρονται τα εξής: "Ο ΔΣΑ δε "σιωπά", όπως ισχυρίζεται ο δικηγόρος κ. Αλέξης Κούγιας, εκτός εάν ο ίδιος επιλέξει να δοθεί δημοσιότητα στον πειθαρχικό του φάκελο υποθέσεις που εκκρεμούν στο Πειθαρχικό Συμβούλιο ή στο Ανώτατο Πειθαρχικό ύστερα από άσκηση έφεσής του, ή συμβιβάστηκαν και τέθηκαν στο αρχείο, ή αυτές για τις οποίες απαλλάχτηκε".
Στη λεκάνη και το θώρακα τραυματίστηκε χτες ο Π. Γαβριελάτος 34 χρόνων, ναύτης του μότορσιπ "Μαρίκα",όταν κατά τη διάρκεια φόρτωσης του πλοίου στο λιμάνι του Περάματος Γέρας Μυτιλήνης, βρέθηκε ανάμεσα σε δυο παλέτες με αποτέλεσμα να συμπιεστεί. Ο ναύτης μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης για νοσηλεία. Προανάκριση διενεργεί η Λιμενική Αρχή Περάματος Γέρας Μυτιλήνης.
Νέα αναβολή - για την ερχόμενη Τρίτη - πήρε η δίκη των οκτώ μελών της οικολογικής οργάνωσης "Γκρίνπις", οι οποίοι δικάζονται στο Α' τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, με την κατηγορία της "αντίστασης κατά της Αρχής".
Τα μέλη της οργάνωσης, το Σεπτέμβρη του 1992 συνελήφθησαν από λιμενικούς, επειδή είχαν δεθεί πάνω στην άγκυρα δεξαμενόπλοιου που περίμενε να ξεφορτώσει φορτίο 2.000 τόνων τοξικών, εύφλεκτων και καρκινογόνων ουσιών (βινυλοχλωρίδιο) στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης για λογαριασμό της εταιρίας ΕΚΟ. Τα οκτώ μέλη της οργάνωσης που προσπάθησαν να σταματήσουν το επικίνδυνο φορτίο, παρέμειναν δεμένοι στην άγκυρα επί πέντε μέρες. Η σύλληψή τους έγινε ύστερα από αίτημα της εταιρίας ΕΚΟ.
Θύμα "τσαντάκια" έπεσε χτες ο αστυνόμος Χρήστος Στεργιόπουλος, ενώ περπατούσε στην οδό Ευτυχίδου στο Παγκράτι. Ενας νεαρός που επέβαινε σε μοτοσικλέτα του άρπαξε το τσαντάκι μέσα στο οποίο είχε το υπηρεσιακό του περίστροφο, την αστυνομική του ταυτότητα και μικροποσότητα χρημάτων.
Σοβαρά προβλήματα παρουσιάζονται στις αεροπορικές πτήσεις από και προς τα Ιωάννινα. Το θέμα αυτό έφεραν με Ερώτησή τους στη Βουλή, οι βουλευτές του ΚΚΕ Αποστόλης Τασούλας και Μαρία Μπόσκου,ζητώντας από την κυβέρνηση να πάρει άμεσα μέτρα.
Οπως σημειώνεται στην Ερώτηση των βουλευτών, οι συχνές ματαιώσεις από τον Οκτώβρη μέχρι και το Μάη, οι μεγάλες καθυστερήσεις και οι λίγες και άβολες από άποψη ωρών και τύπου αεροσκαφών πτήσεις, συνιστούν σοβαρό πρόβλημα για τη βορειοδυτική Ελλάδα. Σαν δικαιολογία για την παραπάνω κατάσταση προβάλλεται η ακαταλληλότητα του αεροδρομίου Ιωαννίνων. Αυτό δεν είναι απόλυτα σωστό, γιατί το καλοκαίρι θα μπορούσαν οι πτήσεις να είναι πιο πυκνές.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ, ρωτούν τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, ποιοι είναι πραγματικά οι λόγοι που συμβαίνουν τα παραπάνω, αν αιτία για τις ματαιώσεις είναι η ομίχλη και οι ισχυροί άνεμοι, και τι προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση. Τέλος, ερωτάται ο υπουργός εάν μπορεί να εξασφαλίσει ομαλές συνθήκες λειτουργίας με τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου ή θα προχωρήσει στην κατασκευή νέου αεροδρομίου σε κατάλληλη τοποθεσία στο Νομό Ιωαννίνων. Και τι θα κάνει για να εξασφαλίσει μεγαλύτερη πυκνότητα και καλύτερη κατανομή πτήσεων.