Με ενδιαφέρουσες εικαστικές παρουσιάσεις ξεκινά η καινούρια χρονιά στους εκθεσιακούς χώρους της Αθήνας. Εργα ζωγραφικής, χαρακτικής και γλυπτικής συνθέτουν την εικαστική φυσιογνωμία των ημερών.
Με την έκθεση έργων του Παναγιώτη Μπελντέκου,εγκαινιάζει την καινούρια χρονιά η Αίθουσα Τέχνης Αθηνών (Γλύκωνος 4, Δεξαμενή). Πρόκειται για την πρώτη ατομική παρουσίαση έργων του καλλιτέχνη. Παρουσιάζονται είκοσι ζωγραφικοί πίνακες, λάδι σε μουσαμά, μια παραστατική πρόταση που στηρίζεται στην παρατήρηση της φύσης. Θέματα - αντικείμενα σε εσωτερικούς χώρους - άσκηση επιμονής στη χρωματική και σχηματική ένταση. Εμμένοντας σε καθαρά ζωγραφικά στοιχεία, ο Π. Μπελντέκος, επιδιώκει στο έργο του την ουσιαστική ζωγραφική προσέγγιση. Για τον καλλιτέχνη, το θέμα δεν είναι παρά η αφορμή για μια ζωγραφική αναζήτηση. Η έκθεση εγκαινιάζεται στις 15 του Γενάρη και θα διαρκέσει μέχρι τις 10 του Φλεβάρη.
Στον αξέχαστο ζωγράφο, γλύπτη και χαράκτη Κώστα Τσάρα,που έφυγε από κοντά μας τον Αύγουστο του 1986, ήταν αφιερωμένη η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 8 του Γενάρη στο πανεπιστήμιο "Paris I". Ομιλήτρια ήταν η Τακούι Μπακιρτζιάν.Αίσθηση και θαυμασμό προκάλεσαν πτυχές και στοιχεία της καλλιτεχνικής ζωής και δημιουργικής πορείας του βραβευμένου και σημαντικού μας καλλιτέχνη, που μέχρι σήμερα δεν ήταν γνωστά.
"Κρίμα και ατυχία για τον πολιτισμό που έχασε τόσο πρόωρα μια μοναδική καλλιτεχνική αξία", υπογράμμισε η ομιλήτρια στην εμπεριστατωμένη διατριβή της, αναφερόμενη στην προσφορά του Κ. Τσάρα.
Αναδρομική παρουσίαση της ζωγραφικής δημιουργίας του Θεοχάρη Μορέ (1927- 1992), εγκαινιάζεται τη Δευτέρα (7μμ) στην γκαλερί "Αργώ" (Μέρλιν 8). Οπως σημειώνει στον κατάλογο η Αθηνά Σχινά "Στην επιλεκτική αναδρομική αυτή έκθεση του Θεοχάρη Μορέ, στην οποία κυριαρχούν τα έργα του τα δημιουργημένα με τέμπερα, ο θεατής ανακαλύπτει ένα σχετικά άγνωστο στο ευρύτερο κοινό, ιδιαίτερα όμως σημαντικό, ζωγράφο. Το μυστήριο και η μαγεία του παραμυθιού, η αλληλουχία μοτίβων και μορφών με απροσδόκητους συσχετισμούς, καθώς και ο συγκρατημένος λυρισμός που συνδυάζεται με τη ρυθμολογία των εντάσεων, της διαφάνειας, της πυκνότητας και των ποιοτήτων της πινελιάς, ελκύουν την εσωτερικότητα του φωτός".