ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 5 Απρίλη 1998
Σελ. /48
ΚΕΝΗ
4Ο ΣΑΛΟΝΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ
Πολλά νέα μοντέλα - πολύς κόσμος

Το μεγαλύτερο Σαλόνι Μοτοσικλέτας, μέχρι σήμερα, ήταν η "δίτροχη" απάντηση στην υποτίμηση της δραχμής και την αδιαφορία της κυβέρνησης, που μονίμως αντιμετωπίζει το χώρο σαν υποσύνολο της αγοράς αυτοκινήτου.

Οι μεγάλες αντιπροσωπείες έδωσαν το "παρών", δείχνοντας έτσι ότι θεωρούν πως οι προοπτικές είναι καλές, αφού η ζήτηση τα τελευταία χρόνια αυξάνεται σταθερά.

Η HONDA που κρατάει, χρόνια τώρα, τα σκήπτρα στην αγορά σε ένα αρκετά προσεγμένο περίπτερο αισθητικά, παρουσίασε το CBR 900RR Fikeblade, ανανεωμένο το άγριο on-off CRM 125 και φυσικά το δικύλινδρο VTR 1000F, που εισάγεται πλέον επισήμως. Εντυπωσιακό και το μακρύ σκούτερ Foresight με εξοπλισμό μοτοσικλέτας τουρισμού.

Η YAMAHA εκτός της εντυπωσιακότατης Drag Star με τα νέα χρώματα, πρόβαλε το Super Sport YZE R1, το τετράχρονο μότο-κρος ΥΖ400F, το εντούρο WR 400F και την "καθημερινή" μοτοσικλέτα FLS 600 Fazer.

Η SUZUKI παρέταξε το σύνολο της γκάμας της και κερνούσε μπίρατους επισκέπτες. Το Street Magic, μικρό σε μέγεθος, αποτελεί μια νέα πρόταση για όσους έχουν παιχνιδιάρικη διάθεση. Το Freewind 650 απέκτησε νέα χρώματα, ενώ στα σούπερ σπορ, τόσο με το 65XR 750 όσο και με το TL 1000R προτείνει την απόλυτη δύναμη, για όσους έχουν αγωνιστική διάθεση.

Η KAWASAKI,με μία παρουσία, που ίσως είναι η καλύτερη των τελευταίων ετών, θέλησε να δείξει ότι με τη νέα αντιπροσωπεία έχει βλέψεις για μεγαλύτερα αποτελέσματα στην αγορά. Η επίθεσή της ξεκινά από τα μικρά, με το νέο KAZE R, που αντικαθιστά το MAX II 100. Οσο για τα σούπερ σπορ η σειρά ZXR "φρέναρε" τα βλέμματα, ενώ το Zephyr έστειλε τη μνήμη πίσω, στα μέσα του '80.

Εντυπωσιακή παρουσία έδωσαν και οι Ευρωπαίοι με την Piaggio να ξεχωρίζει με το περίπτερό της, αφού παρέταξε όλο το στρατό των σκούτερ γεμίζοντας χρώμα και γραμμή το χώρο. Ιταλική φινέτσα και στο περίπτερο της Aprilia,που εκτός των ήδη γνωστών μοντέλων παρουσίασε και το εντελώς νέο on-off ΕΧΤ 125. Τα γαλλικά όπλα έχουν στόχο την πόλη και η Peugeot σαν υπερόπλο εμφάνισε το Leonardo 150, ένα τετράχρονο σκούτερ μεγάλου μεγέθους.

Ducati, KTM και Gagiva συστεγάζονταν στο περίπτερο της Helimoto και απευθύνονταν όπως πάντα σε "σκληροπυρηνικούς" μοτοσικλετιστές. Για φανατικούς του μετάλλου η Harley δίπλα στα νέα μοντέλα, πρόβαλε την παράδοσή της με πλήρως ανακατασκευασμένη τη WLA 750. Νέα παρουσία και η Modenas που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και έφερε το KR3 απευθείας από τα GP.

Η Triumph στο περίπτερό της παρουσίασε όλη την γκάμα της, με το νέο Thunderbird Sport σε περίοπτη θέση και το Τ509 Speed Triple να τραβάει τα βλέμματα, με το νέο αμφιλεγόμενο πράσινο χρώμα του.

Οι λεγόμενες μικρές εταιρίες, που σταδιακά κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς, έδωσαν "παρών" και σίγουρα οι Malaguti, Kymco, Italjet, Hyosung δεν πρέπει να είναι δυσαρεστημένες από την προσέλευση των επισκεπτών, που ήταν περισσότεροι από ποτέ, και την προβολή των προϊόντων τους.

ΓΚΑΖΙΕΣ

ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ δύο στα δύο, αλλά τις δυο πρώτες θέσεις για δεύτερη συνεχόμενη φορά κέρδισε η Μακλάρεν στη Βραζιλία. Η απόλυτη κυριαρχία δεν οφείλεται όπως φάνηκε, στο εξελιγμένο σύστημα πέδησης, που μετά από ένσταση των άλλων ομάδων βγήκε από τα μονοθέσια. Η δύναμη του κινητήρα της Mercedes, σε συνδυασμό με το σασί, έχουν δημιουργήσει ένα σύνολο που σε πρώτη φάση, τουλάχιστον, φαίνεται ασυναγώνιστο. Χάκινεν και Κούλθαρντ οδηγούν σαν πάνω σε ράγες, έχουν ήδη από 20 και 12 βαθμούς αντίστοιχα και ο Σουμάχερ τρώει σίδερα. Ο Γερμανός κατάφερε να πάρει μια τρίτη θέση με τη Φεράρι. Ο Αλεξάντερ Βαρτζ με την πολύ δυνατή Μπένετον - Μέγκαχρομ πήρε την τέταρτη θέση, ενώ το άλλο μονοθέσιο της εταιρίας με τον Τζιανκάρκο Φισικέλα τερμάτισε έκτο. Την πέμπτη θέση κέρδισε ο Φρέντσεν με τη Γουίλιαμς Μέγκαχρομ. Επόμενος αγώνας στις 12 Απρίλη στο Μπουένος Αϊρες της Αργεντινής.

ΜΕ 90 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ πραγματοποιήθηκε στην πίστα των Μεγάρων, ο πρώτος αγώνας του πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας μοτοσικλετών. Στα Super Sport 400 ο Κώστας Πολίτης πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του μπροστά από 32 οδηγούς. Στα Racing 125 η συμμετοχή ήταν 11 αναβάτες και ταχύτερος αναδείχτηκε ο Γιάννης Τζορτζόπουλος. Στα Super Sport 600 την πρώτη του νίκη στην κατηγορία πήρε ο Γιώργος Πιεράκος και οι συμμετοχές έφτασαν τις 20. Στα 250 Racing ταχύτερος ο πρωταθλητής Βασίλης Μιρογιάννης, ενώ στα Super Bikes τη νίκη πήρε ο Γερμανός Τόνι Γκρούσκα (φωτό) μπροστά από τον Γιάννη Μπούστα.

ΜΕ 26 ΒΡΑΒΕΙΑ απ' όλη την Ευρώπη έχει εμπλουτίσει το παλμαρέ της η Alfa Romeo 156. Πέρα από τον τίτλο του "Αυτοκινήτου της χρονιάς 1998"αποδόθηκαν σχετικά εθνικά βραβεία στις: Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Δανία, Γιουγκοσλαβία, Κροατία, Πολωνία, Ουγγαρία και Σλοβενία. Κέρδισε ακόμα, βραβείο Σχεδιασμού στη Γαλλία, "Το καλύτερο επίτευγμα στο σχεδιασμό" στην Ολλανδία, το "Ευρωπαϊκό βραβείο του αυτοκινητικού σχεδιασμού" στο Βέλγιο, το "Πιο όμορφο αυτοκίνητο του κόσμου" στην Ιταλία, "Βραβείο τεχνικής καινοτομίας" στη Μεγάλη Βρετανία, το "Panl Piesch" στη Γερμανία και το "Αυτοκίνητο της καινοτομίας" στην Ισπανία. Το τελευταίο βραβείο που κέρδισε η 156 είναι το "Αυτοκίνητο Νο 1" που εκπροσωπεί την άποψη εκπροσώπων και αναγνωστών έντεκα χωρών που ψήφισαν μέσω εξειδικευμένων περιοδικών (στην Ελλάδα μέσω του Auto NEA).

ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ κοντά στην Καρδίτσα διεξάγεται ο ελληνικός τελικός για τους διαγωνιζόμενους που θα συμμετάσχουν στο CAMEL TROPHY TERRA DEL FUEGO 1998. Οι 16 που έφθασαν στον τελικό προκρίθηκαν μετά από δοκιμασίες στις χιονισμένες βουνοκορφές του όρους της Καλιακούδας. Οι 59 διαγωνιζόμενοι του ημιτελικού χωρίστηκαν σε 6 ομάδες και διαγωνίστηκαν στο καγιάκ, την ποδηλασία, οδήγηση με κανό Rover, μεταφορά τραυματία, κατασκευές κ.ά.

Η ΩΡΑ του Subaru ήρθε. Ο 4ος γύρος του παγκόσμιου πρωταθλήματος έφερε την πρώτη νίκη για την ομάδα και τον Μακρέι και όλοι πλέον αισιοδοξούν για μια καλύτερη πορεία. Ο Σάινθ και ο Λόις ακολούθησαν με την Toyota Corolla και ανέβασαν την ομάδα τους στην πρώτη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών, όπου ισοβάθμησε με την Mitsubushi, που στην Πορτογαλία πήρε μόλις μια 4η θέση με τον Μπερνς. Την εξάδα συμπλήρωσαν Bataven με Ford Escort WRC και Λιάτι με το άλλο Σουμπαρού.

HONDA VFR. Αισθητική που ξεχωρίζει

YAMAHA YZF R1. Μεγαλύτερη ισχύ λιγότερο βάρος

PIAGGIO CIBERTY 125. Μεγάλοι τροχοί, 125 c.c. τετράχρονος κινητήρας

Με νέα χρώματα το SUZUKI XF 650 FREEWIND



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ