ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 5 Ιούλη 1998
Σελ. /48
ΚΕΝΗ
Σταθερός ο Μάης για την αγορά αυτοκινήτου

Ομαλά εξελίσσονται τα πράγματα στην αγορά αυτοκινήτου, ιδίως αν αναλογιστεί κανείς τις κάπως περίεργες συνθήκες της αγοράς. Ο Μάης έκλεισε με 16.405 πωλήσεις, αρκετά χαμηλότερα από τον Απρίλη, αλλά σε λογικά επίπεδα και αρκετά κοντά στις προβλέψεις. Ο Μάης ήταν ο μήνας της Fiat που σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση με τις Toyota, Hyundai, Citroen και Suzuki να ακολουθούν με πάνω από 1.200 πωλήσεις.

Το Hyundai Atos πήρε καθαρά την πρώτη θέση από το Cinquecento στα μικρά, όπου αναμένεται μάχη με την έλευση του Seicento. Το SAXO ανέβηκε στο βάθρο του best seller, αλλά σε πεντάμηνη βάση τα σκήπτρα κρατά το Punto. Η Corolla υποχώρησε στη δεύτερη θέση, πίσω από το Accent που αντεπιτέθηκε. Στα μεσαία, το Aveusis δικαίωσε την απόσυρση της Carina, χαρίζοντας μια καθαρή πρωτιά στην Toyota. Mercedes και BMW μονοπωλούν τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Το Renault Megane Scenic κατέχει το μισό της αγοράς στα πολυμορφικά, και το Peugeot 306 το ένα τρίτο στις πωλήσεις των camrio.

Τη χρόνια κυριαρχία του συνεχίζει το Hyndai Coupe στα σπορ, ενώ βρέθηκαν και 157 τυχεροί και πλούσιοι, οι οποίοι απέκτησαν τη νέα Mercedes SLK, που αποτελούν το 57% της κατηγορίας Super Roadster. Αμετάβλητα τα πράγματα στα εκτός δρόμου, αφού η βασιλεία του Suzuki Vitara είναι αδιατάρακτη. Εμπορικότερο TAXI το Toyota Carina E που προτιμήθηκε από το 1/3 των οδηγών της "κίτρινης φυλής", ενώ στα άλλα επαγγελματικά δεσπόζει το Citroen Berlingo.

Χωρίς εκπλήξεις η αγορά μοτοσικλετών, έκλεισε το Μάη με 14.618 πωλήσεις εκ των οποίων τις 6.445 πραγματοποίησε η Honda, τις 3.332 η Yamaha και τις 1.762 η Piaggio, που κρατούν τις τρεις πρώτες θέσεις του πίνακα πωλήσεων.

Τυχεροί αποδείχτηκαν οι Μιχάλης Πομόδωρος και Κωνσταντίνος Τριμιντάνης. Οι δυο φίλαθλοι του Παναθηναϊκού πήγαν να χαρούν την απονομή του τίτλου του πρωταθλητή Μπάσκετ 1998, που κατέκτησε η ομάδα τους, και έφυγαν με τα κλειδιά δυο Nissan Micra. Οι "βάζελοι", κατά Μπαμπινιώτη, παρέλαβαν τα αυτοκίνητα από τη "Νικ. Ι. Θεοχαράκης", αφού η κλήρωση που πραγματοποιήθηκε κατά το γιορτινό αγώνα μεταξύ παλαιμάχων και των συγχρόνων πρωταθλητών του ΠΑΟ, ανέδειξε αυτούς ανάμεσα σε περισσότερους από 10.000 θεατές.

***

Μια συμβολική χειρονομία με υλικό αποτέλεσμα 500.000 δρχ. έκανε η Krapp Bilstein και η Electra Hellas απέναντι στους Κύρκο - Σταυρόπουλο. Η γνωστή εταιρία αμορτισέρ θέλησε με αυτό το έπαθλο να "ανταποδώσει" κομμάτι από την εμπιστοσύνη που έδειξε το πρώτο ελληνικό πλήρωμα στο Ράλι Ακρόπολις στα προϊόντα της.

***

Τεχνικός διευθυντής BMW της χρονιάς ανακηρύχτηκε ο "δικός μας" Γιώργος Κούτσης. Ο Ελληνας μηχανολόγος μηχανικός, ο οποίος είναι τεχνικός διευθυντής της Intercar ΑΕ, έφθασε στη διάκριση, μετά από έρευνα, για την αξιολόγηση των υπηρεσιών που παρέχονται από το Επίσημο Δίκτυο Τεχνικής Εξυπηρέτησης της BMW σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν την Ελλάδα στην πρώτη θέση στην Ευρώπη και δεύτερη σε όλο τον κόσμο.

***

Μια νέα "κάθετη" μονάδα της HYUNDAI AUTO POINT ΑΕ δημιούργησε η HYUNDAI Ελλάς στη Θεσσαλονίκη. Η δυναμική αντιπροσωπεία στοχεύει στην πρώτη θέση στη συμπρωτεύουσα και ελπίζει πλαισιωμένη και απ' την HYUNDAI ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΑΕ να τα καταφέρει. Η νέα μονάδα βρίσκεται στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως 16 στην Καλαμαριά, σε έκταση 2.100 τ.μ. όπου περιλαμβάνονται: έκθεση, συνεργείο, αποθήκη ανταλλακτικών, ειδικό τμήμα ανταλλαγών μεταχειρισμένων, εξειδικευμένο τμήμα τοποθέτησης αξεσουάρ και πάρκιγκ.

Εφθασαν τα νέα Spider και GTV

Εφθασαν στη χώρα μας τα νέα GTV και Spider με κινητήρες 1.8 και 2.0 λίτρων. Οι αλλαγές εστιάζονται κυρίως στο εσωτερικό (ταμπλό, τιμόνι, ταπετσαρίες), ενώ εξωτερικά εκτός των νέων χρωμάτων, αλλαγές υπάρχουν στη μάσκα και τις ζάντες. Στο βασικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων 1.8 λίτρων περιλαμβάνονται αυτόματος κλιματισμός, ABS, αερόσακος οδηγού, immobilizer, και ζάντες αλουμινίου, ενώ στα δίλιτρα προστίθενται επιπλέον ο αερόσακος συνοδηγού και τα δερμάτινα καθίσματα. Οι τιμές για το GTV 1.8 TS 16V ξεκινούν από 11.300.000 δρχ. και για το Spider από 11.800.000 δρχ.

Ανανεωμένο 106 Peugeot

"Δεκαεξαβάλβιδος" άνεμος φύσηξε στη χώρα των Peugeot 106 Rallye. Ο "μικρός πύραυλος" απέκτησε τον κινητήρα των 1.6 λίτρων, που χάρη και στη δεκαεξαβάλβιδη κεφαλή του αποδίδει 122 άλογα. Πιο άγριο, αλλά και κάπως πιο πολιτισμένο το 106 Rallye απέκτησε και εξοπλισμό, ξεπερνώντας την πρωτόγονη προηγούμενη μορφή του. Ετσι τώρα προσφέρεται με υδραυλικό τιμόνι, φώτα μακράς εμβέλειας, immobilizer, διαιρούμενο πίσω κάθισμα και αεροτομή. Η τιμή με αυτό τον εξοπλισμό διαμορφώνεται στα 4.490.000 δρχ., ενώ με 100.000 επιπλέον προστίθενται ηλεκτρικά παράθυρα και κεντρικό κλείδωμα. Για όσους έχουν να πληρώσουν 6.090.000 υπάρχει η έκδοση GTi, που αγγίζει τα όρια της πολυτέλειας σε διαστάσεις μίνι... αφού διαθέτει δερμάτινο σαλόνι, air condition, αερόσακο οδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα, ζάντες αλουμινίου και όλα τα υπόλοιπα που διαθέτει η ακριβή έκδοση του Rallye.

Οι εκδόσεις του 106, από τα 1.100 κ. εκ. διαθέτουν immobilizer, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα και διαιρούμενο πίσω κάθισμα 40/60. Ανεβαίνοντας στα 1.400 κ.εκ. ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και υδραυλικό τιμόνι. Για τους "τεμπέληδες" υπάρχει και έκδοση με αυτόματο κιβώτιο.

Τα νέα 106 έχουν μικροαλλαγές στους προφυλακτήρες και έχουν αποκτήσει ταπετσαρίες με "νεανικά" χρώματα.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ