Ομαλά εξελίσσονται τα πράγματα στην αγορά αυτοκινήτου, ιδίως αν αναλογιστεί κανείς τις κάπως περίεργες συνθήκες της αγοράς. Ο Μάης έκλεισε με 16.405 πωλήσεις, αρκετά χαμηλότερα από τον Απρίλη, αλλά σε λογικά επίπεδα και αρκετά κοντά στις προβλέψεις. Ο Μάης ήταν ο μήνας της Fiat που σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση με τις Toyota, Hyundai, Citroen και Suzuki να ακολουθούν με πάνω από 1.200 πωλήσεις.
Το Hyundai Atos πήρε καθαρά την πρώτη θέση από το Cinquecento στα μικρά, όπου αναμένεται μάχη με την έλευση του Seicento. Το SAXO ανέβηκε στο βάθρο του best seller, αλλά σε πεντάμηνη βάση τα σκήπτρα κρατά το Punto. Η Corolla υποχώρησε στη δεύτερη θέση, πίσω από το Accent που αντεπιτέθηκε. Στα μεσαία, το Aveusis δικαίωσε την απόσυρση της Carina, χαρίζοντας μια καθαρή πρωτιά στην Toyota. Mercedes και BMW μονοπωλούν τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Το Renault Megane Scenic κατέχει το μισό της αγοράς στα πολυμορφικά, και το Peugeot 306 το ένα τρίτο στις πωλήσεις των camrio.
Τη χρόνια κυριαρχία του συνεχίζει το Hyndai Coupe στα σπορ, ενώ βρέθηκαν και 157 τυχεροί και πλούσιοι, οι οποίοι απέκτησαν τη νέα Mercedes SLK, που αποτελούν το 57% της κατηγορίας Super Roadster. Αμετάβλητα τα πράγματα στα εκτός δρόμου, αφού η βασιλεία του Suzuki Vitara είναι αδιατάρακτη. Εμπορικότερο TAXI το Toyota Carina E που προτιμήθηκε από το 1/3 των οδηγών της "κίτρινης φυλής", ενώ στα άλλα επαγγελματικά δεσπόζει το Citroen Berlingo.
Χωρίς εκπλήξεις η αγορά μοτοσικλετών, έκλεισε το Μάη με 14.618 πωλήσεις εκ των οποίων τις 6.445 πραγματοποίησε η Honda, τις 3.332 η Yamaha και τις 1.762 η Piaggio, που κρατούν τις τρεις πρώτες θέσεις του πίνακα πωλήσεων.