Κυριακή 2 Μάη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
ΣΕ ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ εντελώς καινούρια - άρα άγνωστη - και βρεγμένη ο Κένι

ΣΕ ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ εντελώς καινούρια - άρα άγνωστη - και βρεγμένη ο Κένι Ρόμπερτς πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του, κάνοντας το δυο στα δυο και αποδεικνύοντας ότι η Suzuki είναι έτοιμη ακόμα και για τίτλο. Πίσω του στα 500 κ. ε. κ. ο Μικ Ντούχαν με HONDA και ο Νόρικ Αμπε με Yamaha.

Η πίστα Μοτέγκι φάνηκε φιλόξενη για τους ντόπιους και στα 250 κ. ε. κ. οι Ιάπωνες Νακάνο και Δικάβα έκαναν το 1 - 2 με τον Λόρις Καπιρόσι να ακολουθεί. Στα 125 ο Μασάο Αζούμα πέτυχε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του με διαφορά 21 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Νάκατζο. Επόμενος γύρος στην πίστα Χερέθ στην Ισπανία, σήμερα.

Ο ΚΑΙΡΟΣ είχε αντιρρήσεις αλλά ο κόσμος δεν τρόμαξε και έσπευσε να παρακολουθήσει την 3η ανάβαση Βαρνάβα. Στην ομάδα Α' νικητής ο Λεωνίδας Κύρκος με Ford Escort WRC, στα Α/7 ο Γιάννης Μαρπίνης με το Opel Astra Kit Car (φωτό) και στα A/S ο Στράτος Φωτεινέλης με το Suzuki Swift.

Στην ομάδα Ν ταχύτερος όλων ο Νίκος Μακρυγιάννης με Ford Escort Cosworth.

Στην κατηγορία των ρομαντικών, νικητής ο Μιχάλης Ευθυμίου με BMW M3.

ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ μεταξύ των CITROEN εξελίχθηκε το 35ο Ράλι Καταλωνία. Τα Xsara Vit Car έδειξαν πανίσχυρα και αν έπαιρνε μπροστά ο κινητήρας του Puras θα ήταν πιθανότατα αυτός ο νικητής. Στάθηκε άτυχος, αλλά η ομάδα δε στερήθηκε τη νίκη, αφού ο Μπουγκάλσκι πήρε αμπάριζα τις ειδικές και απέδειξε ότι η νίκη με δίλιτρο δικίνητο αυτοκίνητο δεν είναι απλώς δυνατή αλλά και πολύ πιθανή, όσο τουλάχιστον θα έχει το πλεονέκτημα βάρους. Η μη συμμετοχή βέβαια στο παγκόσμιο της Citroen, βοηθά ώστε οι υπόλοιποι κατασκευαστές να μη στεναχωρηθούν ιδιαίτερα. Η Toyota είδε τον Οριόλ να παίρνει τη δεύτερη θέση και να πλησιάζει στη βαθμολογία τον Μάκινεν που στην Καταλωνία ήταν τρίτος. Στους κατασκευαστές η Toyota έχει ξεφύγει 11 βαθμούς από τη Μιτσουμπίσι.

ΠΕΝΤΕ χρόνια μετά... Η λάμψη του μεγάλου απόντα, του Αϊρτον Σένα θαμπώνει τη γιορτή. Σήμερα στην Ιμόλα πραγματοποιείται ο τρίτος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, πρώτος επί ευρωπαϊκού εδάφους και οι φίλοι της Φεράρι ελπίζουν σε μια νίκη. Βέβαια η Μακλάρεν - Μερσέντες δεν αντιμετωπίζει μηχανικά προβλήματα. Βρίσκεται σίγουρα σε πλεονεκτική θέση. Ο Σουμάχερ όμως - πάντα πεισματάρης - δεν πρόκειται να ξεκινήσει το γκραν πρι χωρίς τη διάθεση για εντός έδρας νίκη, μια νίκη που ήρθε φέτος για τη Φεράρι στον πρώτο αγώνα αλλά από τον Ιρβάιν. Σίγουρα πάντως, στο περιθώριο της "σύγκρουσης" των ομάδων όλοι θα θυμούνται τη μοιραία Πρωτομαγιά του 1994, όταν στην ίδια πίστα, στη στροφή Ταμπουρέλο, ο Σένα έφευγε όχι για την επόμενη ευθεία, αλλά για τον Παράδεισο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ