ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 29 Νοέμβρη 1998
Σελ. /48
ΚΕΝΗ
Σήμερα η τελευταία μέρα της έκθεσης

Σήμερα η τελευταία ημέρα της έκθεσης
140.000 επισκέπτες στην "Αυτοκίνηση '98"

Αυλαία σήμερα για την έκθεση του αυτοκινήτου που έδωσε την ευκαιρία σε περίπου 140.000 επισκέπτες να δουν από κοντά αρκετά νέα μοντέλα, και κυρίως να διαμορφώσουν άποψη για τα περί την αγορά, σε μια περίοδο που λόγω των πρόσφατων φορολογικών αλλαγών, τα ερωτηματικά των φίλων του αυτοκινήτου είναι εύλογα.

Το Αλφα της έκθεσης, κατά την άποψή μας, είναι η 166. Η νέα μεγάλη μπερλίνα της Alfa Romeo, μόλις αφίχθηκε στην Ελλάδα και κλέβει καρδιές. Αν έχετε και 13.800.000 δρχ. να σας "κλέψει" από την τσέπη, τότε μπορεί να ευχαριστηθείτε και τα 155 άλογα της δίλιτρης έκδοσης.

Το βραβευμένο Ford Focus, θα σας αναγκάσει να εστιάσετε την προσοχή σας πάνω του, κυρίως χάρη στο σχήμα του, το οποίο έρχεται από το μέλλον. Με βασική τιμή κάτω από τα 4,5 εκατομμύρια θα πρωταγωνιστήσει σίγουρα και εδώ.

Λίγο μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του - το Σεπτέμβρη - το Mitsubishi Space Car εκτέθηκε και στα ελληνικά βλέμματα. Το πολυμορφοειδές μίνι βαν ξεκινά από 4.650.000 και προσφέρει έναν κινητήρα 1300 κ.εκ. με απόδοση 85 ίππων.

Στην ίδια - ενδιαφέρουσα κατηγορία - και το Mazda Demio με μικρότερη απόδοση αλλά και μικρότερη τιμή (3.650.000 δρχ.). Το Demio αποτελεί ένα καλό χαρτί για την άνοδο των πωλήσεων της εταιρίας, πράγμα που μένει να επιβεβαιωθεί και στη χώρα μας.

Τιμή "δέλεαρ" έχει αποκτήσει μετά τις πρόσφατες μειώσεις το Avensis. Με 5.578.000 αποκτάτε 110 άλογα από 1600 κ.εκ. και τη γνωστή ποιότητα της TOYOTA.

Βελτιωμένο ποιοτικά το LADA 2110, με τον κωδικό Lidva. Ευρυχωρία, 71 άλογα και μόλις 3.158.000 δρχ. θα βάλουν σε πειρασμό τους αντικαταναλωτικούς οδηγούς.

Με λίγα περισσότερα χρήματα, 3.450.000 δρχ. θέτει υποψηφιότητα προς αγορά και το Clio 1.2. Αν κρίνουμε από τη στάση των επισκεπτών της "Αυτοκίνησης '98", το νέο μοντέλο της Ρενό απασχολεί ως επιλογή αγοράς αρκετό κόσμο.

Πρώτη εμφάνιση στο Φάληρο, και για το ανανεωμένο Daihatsu Cuore. Τιμή λίγο πάνω από τα 2,5 εκατ. και ιπποδύναμη 56 άλογα από 1.000 κ.εκ. για το διαβολάκι της πόλης.

Τα μάτια των επισκεπτών είδαν για πρώτη φορά το νέο τζιπάκι της Suzuki. Το jimny με 4.300.000 δρχ. προσφέρει "χωματερό λουκ" και 80 ίππους από 1.300άρη κινητήρα. Το ιαπωνικό τζιπάκι με τα 140 χλμ/ώρα της τελικής του ταχύτητας σίγουρα θα βάλει "φιτιλιές" στους φίλους των εκδρομών.

Για τους "δραπέτες" με μεγαλύτερα όμως πορτοφόλια και το νέο Frontera. Το πεντάθυρο εκτός δρόμου της Opel, προσφέρει τα πάντα αρκεί να καταβάλετε 14.500.000 δρχ.

Με κάτι λιγότερο, 13 εκατομμύρια μπορείτε να "καβαλήσετε" τα 170 άλογα του Subaru Forester. Το τζιπ - στέισον κινείται από ένα υπετροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα, και κοινώς πετάει.

Ιππους πολλούς αλλά από 3.000 κ.εκ. προσφέρει και το HIUNDAI Galloper. Το θηρίο από την Κορέα με 9.298.000 φαντάζει σαν ευκαιρία αφού τα 161 άλογά του είναι τιμή ευκαιρίας.

Ευκαιρίες ή μη πάντως, οι ενδιαφερόμενοι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να εκτιμήσουν μόνοι τους κατά περίπτωση. Οι απόντες από την έκθεση εισαγωγείς - αντιπρόσωποι, μάλλον θα σκέφτονται αν έπραξαν σωστά που απουσίασαν. Βλέπετε κάτι η συγκυρία, κάτι οι υπεράνθρωπες προσπάθειες των οργανωτών, έφεραν αρκετό κόσμο στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, και μάλιστα κόσμο που περισσότερο από ποτέ ενδιαφερόταν πραγματικά για αγορά αυτοκινήτου.

Το Ford Focus πάνω και η Alfa 166 δεξιά

Το περίπτερο της Hundai

Το Opel Frontera

Κάρλος Σάινθ - Λουί Μόγια με την Τογιότα Κορόλα WRC και δεξιά οι Ρίτσαρντ Μπάρις - Ρόμπερτ Ρέιντ με το Μιτσουμπίσι Λάισερ EVO

Το Subaru Impreza 4χ4 τράβηξε την προσοχή του κοινού

Θρίλερ στο RAC

Θρίλερ στο RAC Πρωταθλητής ο Μάκινεν

Εγκατέλειψε αλλά στέφθηκε πρωταθλητής. Ο Τόμι Μάκινεν την πρώτη ημέρα του Ράλι της Μεγάλης Βρετανίας δάκρυσε, όταν βρέθηκε εκτός αγώνα. Ο Κάρλος Σάινθ, βασικός διεκδικητής, έτρεχε μόνος προς τον τίτλο. Ενα χιλιόμετρο πριν το τέλος της τελευταίας ειδικής όμως, ο κινητήρας της Corolla έσπασε. Ο Σάινθ βρέθηκε από τον παράδεισο στην κόλαση. Ο Ισπανός επιχείρησε να φθάσει στον τερματισμό ακόμα και σπρώχνοντας, κάποιοι είπαν ότι τον είδαν να κλαίει. Η κατάκτηση του τρίτου παγκόσμιου τίτλου ήταν τουλάχιστον για φέτος ένα απραγματοποίητο όνειρο.

Αντίθετα ο Μάκινεν πήρε τον τρίτο του συνεχόμενο τίτλο, πάντα με την ομάδα της Μιτσουμπίσι και ομολογούσε ότι το πρωτάθλημα ήρθε ανέλπιστα. Η ομάδα της Μιτσουμπίσι χάρη στην πρώτη θέση των Μπερνς - Ρέιντ συγκέντρωσε 91 βαθμούς, την ίδια ώρα η Toyota έμεινε στους 85. Η επικράτηση ήταν ολοκληρωτική. Ο Αντριου Κόβαν δήλωνε: "Είμαι στο χώρο τριάντα χρόνια. Δεν είδα ποτέ κάτι παρόμοιο. Λυπάμαι για αυτό που συνέβη στον Κάρλος και στην Toyota και πρέπει να είναι δυσβάσταχτο".

Για τους φίλους βέβαια των ράλι η εξέλιξη του RAC δεν μπορεί παρά να είναι η καλύτερη διαφήμιση, η οποία επιβεβαιώνει ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο στις πίστες και στις χωμάτινες διαδρομές πριν πέσει η καρό σημαία. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι πίσω από τον Μπερνς, τερμάτισαν οι Κάνκουνεν και Τιερί με τα Ford Escort WRC.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ