ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τρίτη 8 Δεκέμβρη 1998
Σελ. /32
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΜΑΘΗΤΕΣ
Ανυποχώρητος συντονισμένος αγώνας
  • Αύριο τα μεγάλα πανεκπαιδευτικά - παλλαϊκά συλλαλητήρια στην Αθήνα και άλλες 44 πόλεις
  • Καθηγητές: 24ωρη απεργία. Δάσκαλοι: 2ωρες στάσεις εργασίας

"Ο νόμος αυτός μας πετά έξω από το Λύκειο. Γι' αυτό είναι ζήτημα ζωής να τον ανατρέψουμε. Και ο αγώνας μας θα τον ανατρέψει".Αυτό δηλώνουν οι μαθητές, οι οποίοι σε συντονισμό με τους εκπαιδευτικούς και τους εργαζόμενους οργανώνουν τη νέα δυναμική απάντησή τους στην πολιτική διάλυσης της παιδείας, με την αυριανή πανελλαδική - πανεκπαιδευτική κινητοποίηση με συλλαλητήρια σε 44 πόλεις της χώρας.

Αύριο, μαζί με τους μαθητές στους δρόμους θα κατέβουν καθηγητές και δάσκαλοι. Με απόφαση της Ολομέλειας των προέδρων των ΕΛΜΕ, οι καθηγητές κάνουν αύριο 24ωρη απεργία και συμμετέχουν στα κατά τόπους συλλαλητήρια, ενώ η ΔΟΕ έχει κηρύξει για αύριο δίωρες στάσεις εργασίας στο τέλος της πρωινής και στην αρχή της απογευματινής βάρδιας.Μαζί και οι φοιτητές και σπουδαστές με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων των συλλόγων τους. Στο συλλαλητήριο, που παίρνει πλέον χαρακτήρα παλλαϊκής καταδίκης της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, συμμετέχουν επίσης και σωματεία εργαζομένων και η Κεντρική Απεργιακή Επιτροπή καλεί σε προσυγκέντρωση στις 11 το πρωί στη διασταύρωση των οδών Πανεπιστημίου και Σανταρόζα.

Τα Συντονιστικά Αθήνας

Την απόφασή τους να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις μέχρι την ανατροπή του νόμου, χωρίς να δέχονται διορθώσεις και αναστολή του, δήλωσαν οι εκπρόσωποι των Συντονιστικών Αγώνα Σχολείων του Λεκανοπεδίου που συνεδρίασαν το Σάββατο 5 Δεκέμβρη στο υπό κατάληψη 40ό Λύκειο στην Γκράβα. Κατά τη συνέλευση επιβεβαιώθηκε η ενότητα και ο δυναμισμός των μαθητών στην Αθήνα. Οι μαθητές μετέφεραν την εμπειρία από τη δράση των σχολείων και τις πρωτοβουλίες με τις τοπικές πορείες και τα κλεισίματα δρόμων σε 41 Δήμους που έγιναν το διήμερο 3 και 4 Δεκέμβρη. Οι μαθητές κατήγγειλαν την αδιαλλαξία και την αδιαφορία της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας για τα προβλήματα της παιδείας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε το Συντονιστικό, μαθητικά μπλόκα στήθηκαν στις περιοχές Αγ. Αναργύρων,Νέων Λιοσίων,Πετρούπολης,Περιστερίου,Αιγάλεω,Χαϊδαρίου,Ν. Φιλαδέλφειας,Μπραχαμίου,Δάφνης,Υμηττού,Νέου Κόσμου,Ηλιούπολης,Αργυρούπολης,Αλίμου,Γλυφάδας,Βούλας,Αγίας Παρασκευής,Χολαργού,Χαλανδρίου,Κυψέλης,Καλλιθέας,Ν. Σμύρνης,Αγ. Μελετίου,Βύρωνα,Καισαριανής,Ζωγράφου,Νίκαιας,Περάματος,Κορυδαλλού,Πειραιά,Κολωνού,Γκράβας,πλ. Βάθης,Ελευσίνας,Μαγούλας,Κορωπίου,Μαρκόπουλου,Λαυρίου,Γλ. Νερών,Παιανίας,και Ιωννιδείου Πειραιά.

"Στις 9 Δεκέμβρη, η Ελλάδα πλημμυρίζει αγανακτισμένους μαθητές", δήλωσαν οι εκπρόσωποι του Συντονιστικού Αγώνα Σχολείων Αθήνας που έδωσαν συνέντευξη Τύπου μετά τη συνάντηση. Οι εκπρόσωποι των μαθητών καταδίκασαν τη στάση του υπουργού Παιδείας, που, όπως είπαν χαρακτηριστικά, "προτιμά να πίνει καφέδες στα σχολεία με παράγοντες", αντί να συζητά με τους μαθητές και καυτηρίασαν τις δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου, ο οποίος είχε αμφισβητήσει το Συντονιστικό. "Θεωρούν υποκινούμενους 15.000 μαθητές που διαδηλώνουν κάτω από τη βροχή", δήλωναν αγανακτισμένοι οι μαθητές που έκαναν λόγο και για "εξωμαθητικούς παράγοντες" που προσπαθούν να δυσφημίσουν τους αγωνιζόμενους μαθητές, και παίζοντας το παιχνίδι του υπουργείου.

Συλλαλητήρια παντού

Εκτός από την Αθήνα, όπου το αυριανό ραντεβού έχει δοθεί για τις 11 το πρωί στα Προπύλαια, συλλαλητήρια θα γίνουν στις εξής πόλεις: Θεσσαλονίκη,Πειραιά,Πάτρα,Λάρισα,Ηράκλειο,Βόλος,Καρδίτσα,Αλεξανδρούπολη,Ξάνθη,Κομοτηνή,Καβάλα,Δράμα,Σέρρες,Βέροια,Κατερίνη,Γιαννιτσά,Πολύγυρο,Κοζάνη,Εδεσσα,Γιάννενα,Αρτα,Αγρίνιο,Αμφιλοχία,Μεσολόγγι,Ναύπακτο,Αιτωλικό,Κέρκυρα,Λευκάδα,Κεφαλλονιά,Πύργο,Κόρινθο,Καλαμάτα,Μεσσήνη,Αργος,Χαλκίδα,Λαμία,Αμφισσα,Λιδωρίκι,Γαλαξίδι,Ρέθυμνο,Ρόδο,Μυτιλήνη,και Χίο.

Στο μεταξύ, καθημερινά σε διάφορες περιοχές της χώρας οι μαθητές συγκροτούν Συντονιστικά Αγώνα Σχολείων. Ηδη Συντονιστικά έχουν στηθεί σε Αθήνα,Πειραιά,Θεσσαλονίκη,Πάτρα,Λάρισα,Ηράκλειο,Βόλο,Καρδίτσα,Αλεξανδρούπολη,Καβάλα,Κεφαλλονιά,Χίο,Λευκάδα,Αιτωλικό,Βέροια,Ρέθυμνο,Γιαννιτσά,Κέρκυρα,Εδεσσα,Γιάννενα,Αγρίνιο,Ναύπακτο,Αρτα,Αμφιλοχία,Μεσολόγγι,Μυτιλήνη,Ρόδο,Αμφισσα,Χαλκίδα,Λαμία,Πύργο,Κόρινθο,Καλαμάτα,Μεσσήνη και Αργος.

Χτες, εκατοντάδες μαθητές έκαναν πορεία στο Αγρίνιο ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική.

Επόμενο ραντεβού των μαθητών είναι στα πανεργατικά συλλαλητήρια στις 15 Δεκέμβρη μαζί με τους εργαζόμενους και τους καθηγητές τους. Την Πέμπτη 10 Δεκέμβρη τη σκυτάλη των κινητοποιήσεων παίρνουν οι μαθητές των νυχτερινών σχολείων, με συλλαλητήριο στην πλατεία Κάνιγγος και πορεία στο υπουργείο Παιδείας.

Ανυποχώρητοι

Οι μαθητές, πάντως, είναι κατηγορηματικοί: Δε ζητούν ούτε αναστολή, ούτε επιμέρους "διορθώσεις" στο νόμο, αλλά ανατροπή και συνεχίζουν να απαιτούν: Ενα σχολείο σύγχρονο, δημόσιο και δωρεάν για όλους, που θα αναπτύσσει την κριτική σκέψη, θα δίνει σύγχρονες γνώσεις και εφόδια για όλους. ΟΧΙ στο Λύκειο - εξεταστικό κέντρο για τα ΑΕΙ - ΤΕΙ. Να καταργηθούν οι Πανελλήνιες Εξετάσεις του Αρσένη στη Β και Γ Λυκείου, αποσύνδεση του Λυκείου από το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ. ΟΧΙ στην κατάργηση των μετεξεταστέων, όλα τα βιβλία δωρεάν (τα ξενόγλωσσα και της ειδικότητας), μαζικούς διορισμούς από την επετηρίδα. ΟΧΙ στην ποινικοποίηση των μαθητικών αγώνων, οι μαθητικές εκλογές να γίνονται ενιαία.

Επίσης διεκδικούν: Μόρφωση για όλους τους μαθητές δίχως διακρίσεις, βιβλία και προγράμματα σύγχρονα, κατανοητά, δίχως ανούσιες λεπτομέρειες, που να βοηθούν να αποκτήσουμε κριτική σκέψη για τον κόσμο και τη ζωή. Σχολείο που να ολοκληρώνει τη μόρφωσή μας χωρίς φροντιστήρια ή άλλη εξωσχολική βοήθεια. Κατάργηση των ΙΕΚ και δημιουργία συστήματος επαγγελματικής εκπαίδευσης μέσα στη δημόσια δωρεάν παιδεία. 15% του προϋπολογισμού για την παιδεία. ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση των ΑΕΙ - ΤΕΙ.

"Μπλόκο" στο Αιγάλεω

Στην Αγ. Βαρβάρα, στο Αιγάλεω, έστησαν χτες τα "μπλόκα" του αγώνα, οι μαθητές. Ξεκινώντας με πορεία από τα σχολεία τους και φωνάζοντας συνθήματα κατά της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης, οι μαθητές κατέληξαν στο Δημαρχείο της πόλης, όπου απέκλεισαν για μισή περίπου ώρα την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου. Εκεί, αντιπροσωπεία μαθητών από το Τοπικό Συντονιστικό Αγώνα, συναντήθηκε με το Δήμαρχο κ. Μίχο, στον οποίο και παρέδωσε ψήφισμα διαμαρτυρίας με τα αιτήματά των μαθητών. Στη συνέχεια, ο κ. Μίχος κατέβηκε στο δρόμο, για να συναντήσει και τους υπόλοιπους μαθητές, που εκείνη την ώρα διαδήλωναν ενάντια στον αντιεκπαιδευτικό νόμο 2525/97 και τάχθηκε υπέρ της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και του νόμου γιατί, όπως είπε, εκσυγχρονίζει την εκπαίδευση. Πρόσθεσε δε ότι οι μαθητές είναι ανενημέρωτοι και ότι αδικαιολόγητα προβαίνουν σε τέτοιου είδους κινητοποιήσεις, με αποτέλεσμα να αποδοκιμαστεί από όλους τους μαθητές. Μάλιστα, ο δήμαρχος για να καλύψει τα"κενά" της ενημέρωσης που έχουν οι μαθητές, προσφέρθηκε ο ίδιος να καλέσει κλιμάκιο του υπουργείου, για να εξηγήσει στους μαθητές το πνεύμα της μεταρρύθμισης...

Μέρες παιδείας

Πέμπτη, 26 Νοέμβρη 1998, γύρω στις 11.30 το πρωί και το κέντρο της Αθήνας, εκεί στα Προπύλαια, πλημμυρίζει. Οχι από τη βροχή που προηγήθηκε, αλλά από τους "χειμάρρους" των μαθητών, που έρχονται απ' όλες τις γειτονιές της Αθήνας. Τα νιάτα της Αθήνας πορεύονται, διαδηλώνοντας την απόφασή τους να αγωνιστούν, κόντρα στη μεσαιωνική βαρβαρότητα που τους προετοιμάζει η "νέα τάξη", κόντρα στην περιθωριοποίηση και στον εξοβελισμό από τη γνώση, κόντρα στη μισοειδίκευση και ψευτοκατάρτιση του υποταγμένου "απασχολήσιμου" ανθρωπάκου. Να αγωνιστούν και να νικήσουν σ' αυτό τον αγώνα για μόρφωση, για ζωή. Συνθήματα γεμάτα πάθος, ζωντάνια, αγωνιστικότητα, ευρηματικότητα και χιούμορ δονούν την ατμόσφαιρα. Χιλιάδες φωτεινά πρόσωπα μετατρέπουν τη μουντή βροχερή μέρα σε εκτυφλωτικά λαμπερή. Και εμείς οι άλλοι, οι καθηγητές, οι γονείς, οι εργαζόμενοι της Αθήνας πορευόμαστε στο πλάι των παιδιών, χτίζοντας στον αγώνα το μέτωπο της παιδείας, αυτό που θα κάνει τα οράματα του σήμερα πραγματικότητα του αύριο.

Η μεγαλειώδης πορεία της 26ης Νοέμβρη ήταν μια κορυφαία στιγμή του μαθητικού κινήματος. Ηταν, όμως, απλά η αρχή. Το μαθητικό κίνημα συνέχισε και τις επόμενες μέρες να φουντώνει, να συντονίζεται, να οργανώνει και να αναπτύσσει την πάλη του. Καταλήψεις εκατοντάδων σχολείων και κυρίως πορείες - αποκλεισμοί δρόμων (αχ, αυτοί οι καταραμένοι αγρότες!), παραπέρα οργάνωση και συντονισμός της πάλης.

***

Αναταραχή στην παιδεία, λοιπόν. Και ταραχή. Πολλή σύγχυση και ταραχή στο υπουργείο Παιδείας και την κυβέρνηση, στους βαρόνους των μέσων μαζικής εξαπάτησης, στους κάθε λογής γλείφτες του "εκσυγχρονισμού". Τα παλιόπαιδα τα ατίθασα! Αντί να οργανώνουν κανένα rave party χρονιάρες μέρες που έρχονται, να καλλιεργούν καμιά γλαστρούλα με "εκσυγχρονιστικά" φυτά, για να τη "βρίσκουν", αντί, έστω, να κάνουν καμιά επετειακή χριστουγεννιάτικη και χαβαλεδιάρικη καταληψούλα, αυτά εκεί! Συντονιστικό Αγώνα Μαθητών, διαδήλωση στις 9 Δεκέμβρη με τους απεργούς καθηγητές τους, διαδήλωση στις 15 Δεκέμβρη με τους εργάτες και υπάλληλους και άλλα τέτοια οπισθοδρομικά, παλιομοδίτικα και υποκινούμενα.

Οι "υγιείς δυνάμεις του έθνους" έπρεπε να αντιδράσουν. Και το έκαναν με διάφορους τρόπους και ταχτικές.

1. Τρομοκρατία: Να φωνάξουμε τους εισαγγελείς, να ζητήσουμε δηλώσεις αποκήρυξης των παλιόπαιδων από τους γονείς τους, να τους δημεύσουμε την περιουσία (ζιγκ χάιλ, ζιγκ χάιλ). Η ανάπτυξη και το φούντωμα του κινήματος τους ανάγκασε να συμμαζευτούν (ο νομάρχης Πειραιά αναγκάστηκε να συμμαζέψει έναν τέτοιο βασιλικότερο του βασιλέως "συνάδελφο").

2. Παριστάνουμε τους αδιάφορους. Μην ανησυχείτε, δεν τρέχει τίποτα, φυσιολογικά μικροπροβλήματα, δήλωσε στη Βουλή ο - έτσι κι αλλιώς ακατάλληλος- υφυπουργός Παιδείας, αναγκάζοντας τον Οργανισμό Λαμπράκη να του τραβήξει άγρια τ' αυτί ("ΝΕΑ", 5-12-98, κύριο άρθρο). Καταλαβαίνουν οι άνθρωποι ότι πρέπει να δουν το ζήτημα σοβαρά και να πάρουν μέτρα, γιατί τα πράγματα πάνε να ξεφύγουν από τον έλεγχό τους.

3. Συκοφάντηση και δυσφήμιση. Είναι παραπληροφορημένοι, πίσω τους κρύβονται κομματικές σκοπιμότητες, είναι υποκινούμενοι (ο γράφων, περήφανος για το Κνίτικο παρελθόν του, θα ήταν ευτυχής, αν ήταν φίλοι και μέλη της ΚΝΕ τόσες δεκάδες χιλιάδες μαθητές σ' όλη τη χώρα. Ελπίζει στο μέλλον). Επειδή όμως ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο, οι θεωρίες περί υποκινούμενων δε φαίνεται να πιάνουν τόπο (παρ' όλο που σε βοήθεια της κυβέρνησης έσπευσαν διάφορες ομαδούλες - κατά παράδοξο τρόπο πολύ αγαπητές στο σύστημα και στα ΜΜΕ του, παρ' όλο που τόσο "επαναστατικά" το αντιπαλεύουν - οι οποίες, κραυγάζοντας εναντίον των καπέλων, προσπαθούν απεγνωσμένα να καπελώσουν τους μαθητές).

4. Καλοπιάσματα: Ο υπουργός Παιδείας π. χ. με όλους τους κινδύνους για την υγεία του αποφάσισε να πίνει καθημερινά πρωινούς καφέδες με τους μαθητές, για να διαλύσει τις συγχύσεις και την παραπληροφόρηση. Μάλλον σταμάτησε στον πρώτο, που, όπως φαίνεται ήταν πολύ πικρός και τον επηρέασε άσχημα σε τέτοιο βαθμό, που το πανελλήνιο άναυδο τον άκουσε να ισχυρίζεται από τηλεοράσεως ότι το ιεροεξεταστικό σύστημα είναι απλώς διαγνωστικό.

5. Παραινέσεις, πατρικές συμβουλές στα παιδιά, "αναγνώριση" κάποιων δίκαιων αιτημάτων τους και "κριτική" σε "αδυναμίες" της "μεταρρύθμισης": Χαρακτηριστικά δημοσιεύματα "συμβουλεύουν" τα παιδιά να μην κάνουν λάθος κινήσεις, κάνοντας διαδηλώσεις και αποκλείοντας δρόμους, αλλά να πάνε να θάψουν το κίνημά τους στους τέσσερις τοίχους του σχολείου, που είναι κατά τον αξιότιμο συμβουλάτορα ο "αδιαμφισβήτητος" χώρος τους. Χαρακτηριστικό και το άρθρο του γνωστού κ. Καρελιά (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 4 - 12 - 98) που μόνο καλές προθέσεις βλέπει στη "μεταρρύθμιση", ενώ στο μαθητικό κίνημα βλέπει μόνο χαβαλέ, κομματικές σκοπιμότητες και φόβο. (Με την ευκαιρία και εμείς ξέρουμε ποιοι θέλουν την "αξιολόγηση" του είδους που προωθεί η κυβέρνηση. Οι παρατρεχάμενοι, οι κολλητοί, οι σφογγοκωλάριοι. Σαν διαπρεπής δημοσιογράφος δε δικαιούσθε να δηλώνετε άγνοια για την "αξιοκρατία" του συστήματος).

6. Αφού όλα τα προηγούμενα απέτυχαν να χτυπήσουν το αναπτυσσόμενο μαθητικό κίνημα φαίνεται ότι οι προσπάθειες στρέφονται στην υπονόμευση και εκτόνωσή του, με τη μέθοδο της ικανοποίησης κάποιων μερικότερων αιτημάτων, με τη "βελτίωση" κάποιων τομέων της "μεταρρύθμισης", με κάποιες μικροαλλαγές του σχετικού νόμου κλπ. Ενώ οι μαθητές ζητούν την κατάργηση των νόμων 2525 και 2640, ζητούν την αποσύνδεση του Λυκείου από το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, διεκδικούν μόρφωση για όλα τα παιδιά χωρίς διακρίσεις, ενιαίο δημόσιο και δωρεάν 12χρονο σχολείο, που να ολοκληρώνει τη μόρφωσή τους, χωρίς την ανάγκη της παραπαιδείας (η οποία γνωρίζει άνθηση χωρίς προηγούμενο με τη"μεταρρύθμιση"), γίνεται συνειδητή προσπάθεια εξαπάτησης και αποπροσανατολισμού τους. Τόνοι μελάνης χύνονται από τους διάφορους κονδυλοφόρους, περισπούδαστες συνεντεύξεις "ειδικών" δημοσιεύονται και γενικά καταβάλλεται συντονισμένη προσπάθεια να αναχθεί το δευτερεύον σε κύριο, π. χ. η περίφημη δεύτερη ευκαιρία. Στο κόλπο προσπαθούν να βάλουν και την πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ, αναγγέλλοντας θριαμβευτικά την ικανοποίηση κάποιων αιτημάτων (ΕΘΝΟΣ, 4-12-98, "4 "ΝΑΙ" στους καθηγητές"). Στόχος τους, η διάσπαση του πανεκπαιδευτικού - παλλαϊκού μετώπου πάλης για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης. Και αυτή η τακτική τους θα πέσει στο κενό.

***

Οι μαθητές, οι καθηγητές, οι εργαζόμενοι γενικότερα θα δώσουν την απάντηση που αξίζει στην κυβέρνηση, στα αφεντικά της στον ΟΟΣΑ και τις Βρυξέλλες (για τα "μπράβο" των οποίων αισθάνεται πολύ υπερήφανη) τόσο με τη συμμετοχή τους στα συλλαλητήρια στις 9 και 15 Δεκέμβρη, όσο και με το παραπέρα δυνάμωμα, οργάνωση και ανάπτυξη της πάλης τους για μια παιδεία στην υπηρεσία του λαού μας.

Γιάννης ΑΔΑΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Εκπαιδευτικός

"Αναστολή" ζητά η ΝΔ

Την πρόταση για αναστολή της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης επανέλαβε ο πρόεδρος της ΝΔ Κ. Καραμανλής, ο οποίος χτες επισκέφτηκε τα γραφεία της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, σε μια προσπάθεια αξιοποίησης των κινητοποιήσεων στο χώρο της παιδείας... Ωστόσο, τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας για κατάργηση του νόμου, επαναφορά της επετηρίδας, διεύρυνση της παιδείας και η αναγκαιότητα έντασης των αγώνων για τη διεκδίκησή τους δε χωράνε στις πολιτικές επιλογές της ΝΔ.

Ο πρόεδρος της ΝΔ δεν εξέφρασε επί της ουσίας αντίθεση στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, καθώς δεν αντικρούει στις νεοφιλελεύθερες θέσεις της ΝΔ για την παιδεία και οι "διαφωνίες" περιορίζονται σε επιμέρους πλευρές και επανέλαβε τα περί συναίνεσης και εθνικού διαλόγου για την παιδεία.

Αξια σχολιασμού πάντως ήταν η στάση του προέδρου της ΔΟΕ, ο οποίος κατά τη συνάντηση με τον πρόεδρο της ΝΔ δεν έκανε κουβέντα για κατάργηση του νόμου 2525, για επαναφορά της επετηρίδας και διεύρυνση της εκπαίδευσης. Τα παραπάνω, που αποτελούν αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος και ανάγκες της παιδείας, δε χωρούν όπως φαίνεται ούτε στην πολιτική της ΝΔ ούτε του προέδρου της ΔΟΕ.

ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ
"Λουκέτο" σε 2ο και 12ο Δημοτικό

"Λουκέτο" στα Δημοτικά Σχολεία 2ο - 12ο Ν. Ιωνίας αποφάσισαν να βάλουν οι Σύλλογοι Γονέων των δύο δημοτικών και η Ενωση Γονέων Ν. Ιωνίας. Οι γονείς, διαμαρτύρονται για τις απαράδεκτες συνθήκες κάτω από τις οποίες αναγκάζονται να κάνουν μάθημα τα παιδιά τους, τη στιγμή που έχουν τελειώσει οι εργασίες ανακαίνισης του κτιρίου που στεγάζει τα δύο δημοτικά, αλλά και για την απαράδεκτη κωλυσιεργία και τον εμπαιγμό που υφίστανται από τις αρμόδιες υπηρεσίες, που καθυστερούν να παραδώσουν το σχολείο.

Χτες, γονείς και τα παιδιά τους έκαναν πορεία διαμαρτυρίας στο δημαρχείο, ζητώντας άμεση παράδοση του νέου ανακαινισμένου κτιρίου, ενώ αύριο Τετάρτη θα προχωρήσουν σε κατάληψη του νέου κτιρίου.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Επιμονή στον αποπροσανατολισμό

Με το να μοιράζει ευθύνες από δω κι από κει, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προσπαθεί να αποπροσανατολίσει και να υποβαθμίσει το κίνημα παιδείας που αναπτύσσεται για την κατάργηση της εκπαιδευτικής "μεταρρύθμισης". Χτες, ο υπουργός Παιδείας επανέλαβε για μια ακόμα φορά τα περί "παραπληροφόρησης των μαθητών" και "υποκινούμενων κινητοποιήσεων".

Χτες, ο υπουργός Παιδείας συναντήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας με διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων του Λεκανοπεδίου για να συζητηθούν "τεχνικά προβλήματα που προκύπτουν στην εφαρμογή της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης", όπως δήλωσε.

Ο υπουργός Παιδείας μίλησε για μια ακόμα φορά για παραπληροφόρηση και είπε ότι οι μαθητές "χρησιμοποιούνται". Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το "ρόλο" των καθηγητών στις καταλήψεις, είπε ότι "εγώ δεν είμαι ντετέκτιβ και δεν ξέρω τι γίνεται". "Πράγματι, δήλωσε, στα παιδιά έχει καλλιεργηθεί ένας φόβος από εσκεμμένη παραπληροφόρηση. Το έργο μου δεν είναι να ανακαλύψω εγώ τους υπαιτίους ή τα "υπόγεια ρεύματα" αλλά να κάνω αντεπίθεση σ' αυτή την παραπληροφόρηση. Θέλω να πω στα παιδιά: Προσοχή, να μη σας χρησιμοποιούν άλλοι στη δική τους σκακιέρα των σκοπιμοτήτων, αλλά κοιτάξτε αυτό που ενδιαφέρει εσάς και να έχετε την πραγματική πληροφόρηση", είπε ο υπουργός, εννοώντας φυσικά ως "πληροφόρηση" την προπαγάνδα του υπουργείου Παιδείας.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ