Τη Δευτέρα θα συγκεντρωθούν έξω από το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης
Motion Team |
Επιτροπή αγροτών, που συνοδεύονταν από το βουλευτή του ΚΚΕ Αγγελο Τζέκη, συναντήθηκαν με τον ΓΓ του υπουργείου, από τον οποίο ζήτησαν να τους δεχτεί σε ακρόαση ο υπουργός την προσεχή Τρίτη, και στη συνέχεια αποχώρησαν.
Οπως ανέφεραν τα μέλη της Επιτροπής, το ρεύμα που καταναλώθηκε τα έτη 1999 μέχρι 2003 για αγροτικές δουλιές έχει εξοφληθεί. Επομένως, πρόσθεταν, είναι αυθαίρετη η ετεροχρονισμένη ανατιμολόγηση και δεν υπάρχει καμία οφειλή. Ζήτησαν ακόμη να αποκατασταθεί άμεσα από τη ΔΕΗ η ηλεκτροδότηση των 100 και πλέον αντλιοστασίων, από τα οποία η εταιρεία έκοψε το ρεύμα για απλήρωτους λογαριασμούς που εξέδωσε και αφορούν καταναλώσεις της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου.
ΠΑΣΟΚ και ΝΔ «τσακώθηκαν» στη Βουλή για το ποιος είναι «καλύτερος πωλητής» του εθνικού αερομεταφορέα!
Σε διαγωνισμό για τον ...καλύτερο πωλητή μετατράπηκε χτες στη Βουλή η συζήτηση Επερώτησης του ΠΑΣΟΚ για την «Ολυμπιακή Αεροπορία», αφού κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση επιδόθηκαν σε αλληλοκατηγορίες για τους χειρισμούς τους, στη βάση όμως της ανάγκης παράδοσης του εθνικού αερομεταφορέα σε ιδιώτες.
«Οι ελληνικές κυβερνήσεις, τόσο του ΠΑΣΟΚ, όσο και της Νέας Δημοκρατίας, μέχρι τώρα, δουλεύουν για να υπονομεύσουν και να χρεοκοπήσουν την "Ολυμπιακή Αεροπορία" στα μάτια του λαού, για να παραδώσουν αυτήν και τις αερομεταφορές σε ιδιώτες», τόνισε στη δική της παρέμβαση η εισηγήτρια του ΚΚΕ, Βέρα Νικολαΐδου. Ειδικά, μάλιστα, για την αξιωματική αντιπολίτευση σημείωσε: «Το ΠΑΣΟΚ με την Επερώτησή του εγκαλεί την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για πολιτική βούληση διάλυσης των "Ολυμπιακών Αερογραμμών". Παράλληλα, αποδέχεται και στηρίζει την πολιτική της Ευρωπαϊκής Ενωσης, μία πολιτική απελευθέρωσης των αερομεταφορών».
Παρουσιάζοντας τη θέση του ΚΚΕ σημείωσε: «Η ανάπτυξη και ο σχεδιασμός των μεταφορών και η πρόσβαση σε αυτές πρέπει να ικανοποιούν τις σύγχρονες και διευρυμένες λαϊκές ανάγκες, μέσα στα πλαίσια μιας οικονομίας που θα κινείται και θα έχει στόχο τη λαϊκή ευημερία και όχι το καπιταλιστικό κέρδος». Ειδικά για τις αερομεταφορές επισήμανε: «Χρειάζεται ένας λαϊκός κρατικός καθετοποιημένος εθνικός αερομεταφορέας, στον οποίο θα ανήκει το σύνολο των λειτουργιών του αερομεταφορέα, από την επίγεια εξυπηρέτηση, τις υπηρεσίες τροφοδοσίας, την τεχνική βάση και το πτητικό έργο, με αποκλειστική εκμετάλλευση των εσωτερικών γραμμών».
Εκ μέρους της κυβέρνησης ο Μιχάλης Λιάπης τόνισε ότι η ΝΔ «οργάνωσε μία σοβαρή προσπάθεια αποκρατικοποίησης για τις "Ολυμπιακές Αερογραμμές" και τις δραστηριότητες της "Ολυμπιακής Αεροπορίας" εντός του νομικού κυκεώνα που είχε δημιουργηθεί. Και το έπραξε αυτό, κρατώντας πλήρως ενήμερη την Ευρωπαϊκή Επιτροπή». Από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ ο εισηγητής του, Κ. Ρόβλιας, υποστήριξε ότι οι κυβερνώντες «δεν έχουν εμπορικό σχέδιο, δεν έχουν σχέδιο για το μέλλον της επιχείρησης, αλλά δεν έχουν ούτε σχέδιο για τον ευρωπαϊκό χειρισμό του θέματος».
Μεγάλη άνοδο τόσο του τζίρου όσο και των νέων παραγγελιών στη βιομηχανία καταγράφουν τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΣΥΕ), σε μια εξέλιξη που προϊδεάζει και για νέα έκρηξη της κερδοφορίας των μεγολοβιομηχάνων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΣΥΕ, στο 11μηνο Γενάρης-Νοέμβρης του 2006: