Η κυβέρνηση συνεχίζει ακάθεκτη την παράδοση των εθνικών οδικών αξόνων στο μεγάλο κεφάλαιο, γεγονός που θα επιφέρει τα επόμενα χρόνια τον τριπλασιασμό της τιμής των διοδίων. Χτες το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε την ολοκλήρωση ενός ακόμη διαγωνισμού, βάσει του οποίου παραδίδεται στον ισπανοελληνικό κατασκευαστικό όμιλο «Hellenic Autopistas» ο οδικός άξονας Κεντρικής Ελλάδας, ο αποκαλούμενος και Ε-65. Πρόκειται για τον αυτοκινητόδρομο που θα ενώνει την Εγνατία Οδό στο ύψος της Παναγιάς, διασχίζοντας τη Θεσσαλία, με την Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης στο ύψος της Σκάρφειας έξω από τη Λαμία. Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 1,6 δισ. ευρώ, από τα οποία το ελληνικό δημόσιο (δηλαδή ο ελληνικός...
Οι παράπλευρες απώλειες της παγκοσμιοποίησης δεν έχουν αρχή και τέλος. Γιατί μπορεί οι οικονομικοπολιτικές επιπτώσεις της ιμπεριαλιστικής επίθεσης, γιατί περί αυτού πρόκειται και μη γελιόμαστε με ψευδεπίγραφα, να είναι ορατές και πολύ οδυνηρές για τους λαούς, αλλά δε σταματούν εκεί. Κι όποιος πιστεύει κάτι τέτοιο θεωρώντας ότι η ελεύθερη αγορά έχει και τα κόστη της (αλήθεια ποια είναι τα οφέλη της;) έχει σχηματίσει μια ελλιπή (ή ορθότερα εντελώς στρεβλή) εικόνα. Το παρόν σημείωμα δε σχετίζεται με την αναπόφευκτη περιβαλλοντική καταστροφή από την πλήρη απελευθέρωση (sic) των αγορών που ουσιαστικά ληστεύει τις υπανάπτυκτες χώρες και τους κρατά στην καθυστέρηση. Εχει να κάνει με το εγχείρημα...
Πάει το τρένο του εκσυγχρονισμού στην Παιδεία! Κινδυνεύει να χαθεί, είπε ο Γιώργος (ΠΑΣΟΚ)!.. Οπου, εκσυγχρονισμός = μαύρη αντίδραση!.. Γιώργο (ΠΑΣΟΚ): Τι δράμα κι αυτό, να εφαρμόζει η ΝΔ την πολιτική σας! Οδυρμός!.. Λούστρους του κεφαλαίου: Τι γίνεται, προέκυψε κανένας βιασμός στα ΑΕΙ; Οποιος δεν πληρώνει φόρους, διαπράττει έγκλημα! Σοβαρά; Τότε, γιατί δε συλλαμβάνετε όλους τους κεφαλαιοκράτες που δεν πληρώνουν; Μα, να δηλώνουν οι ιδιοκτήτες καμπαρέ 15.000 ευρώ εισόδημα; Γιατί όχι; Ο Νιάρχος δήλωνε 9.000 δραχμές ετήσιο εισόδημα! Ενα βλίτο βγήκε στις TV και είπε ότι τα ποσά, με τα οποία φορολογείται ο κόσμος, πρέπει να μοιράζονται δίκαια!!! Λοιπόν, ο «επαναστατικός αγώνας» πρέπει να...
Να ανακληθούν άμεσα οι αυξήσεις της ΕΥΑΘ ΑΕ και να δημιουργηθεί ενιαίος φορέας διαχείρισης του νερού στη Θεσσαλονίκη, με την καθοριστική συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του νομού, απαιτεί η...
Την κάθετη αντίθεση της ΝΑΣ στην ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης αλλά και στη μέθοδο της καύσης των απορριμμάτων εξέφρασαν, χτες, οι νομαρχιακοί σύμβουλοι Κώστας Μαρκέτης και Αλεξάνδρα Μπαλού κατά την...