Με κέρδη 1,66 δισ. δραχμές και όχι ζημιά 10 δισ. δρχ., που προανήγγελλε η κυβέρνηση πριν από λίγους μήνες για να δικαιολογήσει την εκχώρηση της διοίκησης στους Βρετανούς, έκλεισε το 1998 η "Ολυμπιακή Αεροπορία".
Οπως ανακοίνωσε επίσημα χτες η διοίκηση της εταιρίας, μετά από έκτακτα κέρδη 12 δισ. δρχ. το συνολικό κέρδος της ΟΑ για το 1998 ανέρχεται σε 1,66 δισ. δρχ. Τα αποτελέσματα εκμετάλλευσης παρουσίασαν ζημιές 10,36 δισ. δρχ., έναντι 28 δισ. δρχ. το 1997. Η βελτίωση αυτή, όπως ανακοινώθηκε, δεν προήλθε από τα έσοδα, τα οποία μειώθηκαν το 1998 κατά 2% σε σύγκριση με το 1997, αλλά από την "ικανοποιητική μείωση του κόστους". Αναφορικά με τα έκτακτα κέρδη, σημειώνεται ότι ο κύριος λόγος ήταν η ανάκληση προβλέψεων προηγούμενων ετών για υποχρεώσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν.
Με δηλώσεις του ο πρόεδρος της ΟΑ Γ. Ζυγογιάννης κάνει λόγο για "νέα πορεία της εταιρίας", ενώ ο Σκοτσέζος διευθύνων σύμβουλος Ρ. Λιντς για την ανάγκη "περαιτέρω βελτίωσης της αποτελεσματικότητας της εταιρίας, όσον αφορά τη ζημιογόνο λειτουργία της". Ωστόσο, ο κ. Λιντς, μαζί με την προαναγγελία ότι στο τέλος του μήνα θα παρουσιάσει στην κυβέρνηση τα υπό επεξεργασία σχέδια "για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων", προαναγγέλλει και μείωση στην κερδοφορία της ΟΑ, ως "αποτέλεσμα της παγκόσμιας καθοδικής πορείας στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία"!
Επίσης, ανακοινώθηκε ότι το ΔΣ της ΟΑ αποφάσισε να προχωρήσει στην παραλαβή των δύο ακόμη αεροσκαφών "Ερ Μπας Α 340", με χρηματοδότηση από την κατασκευάστρια εταιρία.
Πάντως, μετά την επίσημη ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της ΟΑ για το 1998, εκείνο που προκύπτει ξεκάθαρα, είναι ότι η κυβέρνηση, προκειμένου να περάσουν οι δημόσιες επιχειρήσεις στα χέρια του μεγάλου κεφαλαίου, χρησιμοποιεί κάθε μέσο: Από την κατασυκοφάντηση των ίδιων των επιχειρήσεων, αλλά και των εργαζομένων, μέχρι και το ψέμα. Μεγάλες ζημιές προέβλεπε η κυβέρνηση για την ΟΑ παραμονές της έλευσης των Εγγλέζων, κέρδη ανακοινώνει επίσημα σήμερα!
Λόγω των σεισμών αναβάλλεται η προγραμματισμένη από το ΚΣ της ΠΕΕΠΠ τριήμερη εκδρομή στο Βίτσι στις 10, 11, 12/9/99,για την 1, 2, 3 Οκτώβρη 1999.Περισσότερες πληροφορίες στα γραφεία του ΚΣ και στα τηλέφωνα: 5230.526, 5230.534.
Νέα λεωφορειακή γραμμή Χαλάνδρι - Γαλάτσι - Σταθμός Ανω Πατησίων (444) καθιερώνει από μεθαύριο Δευτέρα ο ΟΑΣΑ.
Η γραμμή, με αφετηρία και τέρμα την οδό Κολοκοτρώνη στο Χαλάνδρι, θα συνδέει τους δύο Δήμους με τον σταθμό ΗΣΑΠ στα Ανω Πατήσια και θα λειτουργεί από Δευτέρα μέχρι Σάββατο, με μέση συχνότητα δρομολογίων 20 με 25 λεπτά της ώρας. Τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες δε θα εκτελούνται δρομολόγια.
Τις πρώτες μέρες λειτουργίας της νέας γραμμής θα διανεμηθούν ενημερωτικά φυλλάδια, ενώ περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στο πληροφοριακό κέντρο του ΟΑΣΑ, στον αριθμό κλήσης "185".
Το ΔΣ των Κεντρικών Γραφείων της ΠΕΑΕΑ και το Παράρτημα ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ καλούν όλους τους αγωνιστές και τους φίλους της Εθνικής Αντίστασης να πάρουν μέρος στην εκδήλωση που θα γίνει αύριο Κυριακή 12 - 9 - 1999,για να τιμηθεί η μνήμη του Νίκου Πλουμπίδη,που συμπληρώθηκαν 45 χρόνια από τη μέρα της εκτέλεσής του (14 - 8 - 1954). Η εκδήλωση θα αρχίσει στις 10.30 πμ με επιμνημόσυνη δέηση που θα γίνει στο χώρο του Μνημείου, το οποίο έχει ανεγερθεί στο σημείο ακριβώς όπου έγινε η στυγερή δολοφονία του κομμουνιστή ηγέτη, στην περιοχή του Δαφνίου, 700 μέτρα μετά τη Μονή.
- Πούλμαν θα αναχωρήσουν από την πλατεία Κάνιγγος στις 9 π.μ. Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα 8234.296, 8831.368 και 8222.952.
- Επίσης, πούλμαν δρομολογούν τα Παραρτήματα ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ,ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ και ΧΟΛΑΡΓΟΥ της ΠΕΑΕΑ, που ξεκινά από την πλατεία Χίου (Κ. Χαλάνδρι) στις 8.30 π.μ.,από την Αγία Παρασκευή στις 8.45 π.μ. και από την κεντρική πλατεία Χαλανδρίου στις 9 π.μ. Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 6811.369, 6711.404, 6713.549 (για Χαλάνδρι) και 6391.847 (για Αγ. Παρασκευή, βράδυ).
Πέθανε χθες στη Θεσσαλονίκη σε ηλικία 76 χρονών, ο αγωνιστής Νίκος Μανιάς από τη Μενδενίτσα Λοκρίδας. Ηταν απόφοιτος της σχολής Ικάρων. Στην Κατοχή οργανώθηκε στο ΚΚΕ. Ηταν καθοδηγητικό στέλεχος στη Λοκρίδα σε όλη τη διάρκεια της Κατοχής. Μετά την απελευθέρωση έγινε γραμματέας της ΕΠΟΝ Φδιώτιδας. Στο Δημοκρατικό Στρατό ήταν ασυρματιστής στη Μεραρχία Διαμαντή με το βαθμό του υπολοχαγού. Μετά την ήττα του ΔΣΕ έζησε για πολλά χρόνια στην Τασκένδη. Σπούδασε ηλεκτρονικός και είχε βραβευτεί από το υπουργείο Βιομηχανίας της ΕΣΣΔ. Μετά τον επαναπατρισμό του ζούσε στην Τούμπα Θεσσαλονίκης. Εμεινε πάντα πιστός στα ιδανικά της Αντίστασης και του ΚΚΕ. Η κηδεία του θα γίνει σήμερα Σάββατο, στις 11.00 το πρωί, στο νεκροταφείο της Τούμπας.
Την άμεση σύνταξη μικροζωνικής μελέτης, όσον αφορά τη σεισμικότητα της περιοχής για το Ν. Τρικάλων, αφορά η Ερώτηση που υπέβαλαν χτες στη Βουλή, προς τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτη,οι βουλευτές του ΚΚΕ Αχιλλέας Κανταρτζής,Βαγγέλης Μπούτας και Νίκος Γκατζής.
Οι καταστροφικές συνέπειες των σεισμών, που έχουν σαν αποτέλεσμα να χάνονται και ανθρώπινες ζωές, επισημαίνουν οι βουλευτές στην Ερώτησή τους, κάνουν ολοφάνερες τις ελλείψεις σε μέτρα πρόληψης για την εξουδετέρωση αυτών των συνεπειών.
Χαρακτηριστικό αυτής της έλλειψης, συνεχίζεται στην Ερώτηση, είναι και το γεγονός ότι για το Νομό Τρικάλων δεν έχει συνταχθεί μικροζωνική μελέτη που είναι απαραίτητη για να γνωρίζουν οι μηχανικοί τη συμπεριφορά του εδάφους σε περίπτωση σεισμού και για να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αντισεισμική θωράκιση της περιοχής, παρά το γεγονός ότι επανειλημμένα το θέμα αυτό έχει τεθεί από τη ΝΕ Τρικάλων του ΤΕΕ.
Ο Αχιλ. Κανταρτζής, ο Β. Μπούτας και ο Ν. Γκατζής ρωτούν τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, τι προτίθεται να κάνει για την άμεση σύνταξη μικροζωνικής μελέτης για το Νομό;