Αναφορά με την οποία ζητείται να μην καταργηθεί το «Μουσείο Εθνικής Αντίστασης Βίνιανης», κατέθεσε το ΚΚΕ προς τον υπουργό Πολιτισμού και Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Πιο συγκεκριμένα, οι βουλευτές του ΚΚΕ, Θανάσης Παφίλης, Γιάννης Γκιόκας και Γιώργος Λαμπρούλης, κατέθεσαν την επιστολή της Βούλας Σούκη, αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του ΝΠΔΔ «Μουσείο Εθνικής Αντίστασης Βίνιανης» στην Ευρυτανία, στην οποία, ανάμεσα σε άλλα, αναφέρεται:
«Η κατάργηση του μουσείου το μετατρέπει ουσιαστικά σ' ένα επισκέψιμο ιστορικό κτίριο του Δήμου.
Το επισκέψιμο αυτό κτίριο στο εξής δε θα δικαιούται καμιάς επιχορήγησης, χρηματοδότησης, χορηγίας ούτε καν ιδιωτικής, καθώς και δυνατότητας ένταξης σε ευρωπαϊκά προγράμματα, διότι θα στερείται νομικής υπόστασης για τη διεκδίκηση αυτών. Αρμόδια για την επιβεβαίωση των ανωτέρω και για περαιτέρω πληροφόρηση επί του θέματος είναι η Διεύθυνση Νεότερου Πολιτιστικού Αποθέματος του Υπουργείου Εσωτερικών (τηλ. επικοινωνίας 210.3230.402, 210.3225.812).
Η ΑΔΣ 207/2015 χαρακτηρίζεται από το ΔΣ ως άμεσα αναγκαία για την εξοικονόμηση χρημάτων από τη μείωση δαπανών. Την τελευταία δεκαετία ποιο ποσό σε ευρώ περιελήφθη στους ετήσιους προϋπολογισμούς του Δήμου; Κι αν ενεγράφη ποιο είναι το ποσό που δαπανήθηκε υπέρ του μουσείου πλέον των δύο (2) ημερομισθίων ετησίως για το κόψιμο των χόρτων και της ετήσιας φιέστας;
Το ΝΠΔΔ - Μουσείο δεν επιβάρυνε γραφειοκρατικά, διαχειριστικά ούτε οικονομικά το Δήμο, γιατί απλά οι αιρετοί του Δήμου το αγνοούσαν μέχρι το 2015 και το 2016 το κατήργησαν, για να μειώσουν τα έξοδα λειτουργίας του, τα οποία, όμως, ποτέ δεν έκαναν. Σημειώνεται ότι δεν υπηρετεί προσωπικό με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, όπως βεβαιώνεται από το ΔΣ Αγράφων».
Το αριστούργημα του Βέρντι «Ριγολέττος» ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή, στο θέατρο «Ολύμπια», για πέντε μόνο παραστάσεις στις 12, 16, 18, 20 και 23 Μάρτη, στις 8 το βράδυ. Το τρίπρακτο αυτό μελόδραμα, εμπνευσμένο από το θεατρικό του Βίκτορ Ουγκώ «Ο βασιλιάς διασκεδάζει» (1832), πρωτοπαρουσιάστηκε το 1851 στο θέατρο «La Fenice» της Βενετίας. Η ιστορία του έργου αναφέρεται στον έρωτα της Τζίλντας - κόρης του καμπούρη γελωτοποιού της αυλής Ριγολέττου - για τον έκλυτο δούκα της Μάντοβας, που της παρουσιάζεται ως φτωχός φοιτητής. Προκειμένου να εκδικηθεί την τιμή της κόρης του ο Ριγολέττος καταστρώνει τη δολοφονία του δούκα. Ανακαλύπτοντας τα σχέδια του πατέρα της, η Τζίλντα αποφασίζει να σώσει τον αγαπημένο της, να θυσιαστεί, παίρνοντας τη θέση του. Στον «Ριγολέττο», από τις δημοφιλέστερες όπερες όλων των εποχών, οι αντιθέσεις συνιστούν βασικό στοιχείο, ενώ οι μεταπτώσεις μεταξύ λυρικών και δραματικών σκηνών εξασφαλίζουν τη διαρκή και ταχύτατη ροή της υπόθεσης.
Η παράσταση με τον διεθνούς φήμης βαρύτονο Δημήτρη Πλατανιά στον ομώνυμο ρόλο, με την Ορχήστρα, τη Χορωδία και μονωδούς της ΕΛΣ, ανεβαίνει υπό τη μουσική διεύθυνση του Ηλία Βουδούρη και σκηνοθεσία, σκηνικά και κοστούμια του Νίκου Σ. Πετρόπουλου, ο οποίος μετέφερε τη δυναμική του έργου, από τη Μάντοβα του 16ου αιώνα, στο Μιλάνο του Μουσολίνι, στο απόγειο της φασιστικής του δόξας το 1938, λίγο πριν από το ξέσπασμα του μεγάλου ιμπεριαλιστικού Πολέμου.
Ο Τζουζέππε Βέρντι (1813 - 1901), συνθέτης του ιταλικού ρομαντισμού, έζησε σε εκείνη τη μοναδική στιγμή, που η υψηλή τέχνη γίνεται ταυτόχρονα και λαϊκή γιατί γράφει τα πρώτα του έργα μέσα σε επαναστατικό κλίμα και αυτά απηχούν ιδεολογικά τον απελευθερωτικό αγώνα των επαναστατημένων της Βόρειας Ιταλίας εναντίον των Αυστριακών δυνάμεων κατοχής, καθιστώντας τον δημιουργό τους εθνικό σύμβολο. Ο «Ριγολέττος» του Βέρντι αγαπήθηκε από το πλατύ κοινό και απέκτησε δημοτικότητα αμείωτη μέχρι σήμερα... Τιμές εισιτηρίων: 15, 25, 30, 40, 50 και 55 ευρώ. Παιδικά - φοιτητικά: 10 ευρώ.
Από το 1956 έως το 1964 ήταν λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του Τορίνο. Το 1965 εξελέγη καθηγητής Οπτικών Επικοινωνιών στη Φλωρεντία και το 1966 μετακόμισε στο Μιλάνο, όπου και έγινε καθηγητής της Σημειολογίας στο εκεί Πολυτεχνείο. Ο Εκο ασχολήθηκε κυρίως με τη σημειολογία και τις επιπτώσεις της στην κοινωνία, ενώ μελέτησε σε βάθος τα κοινά στοιχεία ανάμεσα στις γλώσσες, στα σύμβολα και στην κοινωνική ανάπτυξη, από το Μεσαίωνα έως σήμερα. Από το 1962 έως το 1970 ανέπτυξε τη δική του θεωρία για τη σημειολογία, ενώ αργότερα το ακαδημαϊκό του ενδιαφέρον εστίασε στις πολιτιστικές μελέτες, διερευνώντας το ρόλο της γλώσσας και της λογοτεχνίας στην κοινωνία.
Εγραψε δεκάδες δοκίμια, ενώ έγινε ευρύτερα γνωστός με το πρώτο του μυθιστόρημα, «Το όνομα του Ρόδου» που εκδόθηκε το 1980, μεταφράστηκε σε δεκάδες γλώσσες και πούλησε πάνω από 9 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, ενώ μεταφέρθηκε και στη μεγάλη οθόνη. Εγραψε ακόμη τα μυθιστορήματα «Το Εκκρεμές του Φουκώ» (1988), «Το νησί της προηγούμενης μέρας» (1994), «Μπαουντολίνο» (2001), «Η μυστηριώδης φλόγα της βασίλισσας Λοάνα» (2006), «Το κοιμητήριο της Πράγας» (2010), «Το φύλλο μηδέν» (2015). Δούλεψε, επίσης, ως διευθυντής του πολιτιστικού προγράμματος στην κρατική τηλεόραση RAI και μετά το 1959 ως αρθρογράφος στην εφημερίδα «Il Verri», όπως και σε άλλες εφημερίδες και περιοδικά, όπου δημοσίευε τις απόψεις του κυρίως για τη γλωσσολογία, την κοινωνία και την πολιτική, αλλά και ως κριτικός Τέχνης. Μέχρι το τέλος της ζωής του αρθρογραφούσε στο περιοδικό «L' Espresso».
Είχε λάβει πολλές ακαδημαϊκές διακρίσεις, όπως και λογοτεχνικά βραβεία.
Στην έκθεση παρουσιάζεται η γυναίκα σύμφωνα με την αντίληψη ενός άντρα φωτογράφου, όπως αυτή δρα και κινείται σε σχέση με το χώρο και τον τόπο. Εννοιολογικά χωρίζεται σε τρεις ενότητες, πορτρέτα, φωτογραφία δρόμου και γυναικεία παρουσία, έτσι ώστε να είναι σφικτή και, κατά το δυνατόν, σφαιρική η γυναικεία ύπαρξη και οντότητα στην καθημερινή ζωή.
Η πρώτη θεματική σχολιάζει το χαρακτήρα, η δεύτερη τη δράση και η τρίτη το συμβολισμό της γυναικείας φύσης.
Την έκθεση προλογίζει ο γενικός έφορος - αρμόδιος καλλιτεχνικών θεμάτων - της Ελληνικής Φωτογραφικής Εταιρείας Κυριάκος Κόκκος και σχολιάζει η ιστορικός της Τέχνης Μάρθα Χριστοφόγλου.
Επιμελητής: Γιώργος Γκιζάρης. Φροντιστής: Μέμα Γενεράλη.
Η έκθεση θα διαρκέσει έως την Τετάρτη 2 Μάρτη.
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή 18.00 - 22.00. Σάββατο και Κυριακή 14.00 - 20.00.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Γενική είσοδος για την παράσταση 8 ευρώ.
Εκατοντάδες κόσμου είπαν το τελευταίο «αντίο» στον νεαρό τραγουδιστή και συνθέτη Π. Παντελίδη, το περασμένο Σάββατο, στο νεκροταφείο της Μεταμόρφωσης. Ο δημοφιλής τραγουδιστής έχασε τη ζωή του την περασμένη Πέμπτη σε τροχαίο δυστύχημα, στην πύλη του παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό. Οι αιτίες του δυστυχήματος εξακολουθούν να διερευνώνται από την ΕΛ.ΑΣ., όπως και από εμπειρογνώμονες που έχει ορίσει η οικογένεια.