ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σάββατο 3 Μάη 1997
Σελ. /32
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Κυκλοφοριακό χάος από τα έργα στη γέφυρα Ροσινιόλ
  • Ανεπαρκής αποδείχτηκε η μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων
  • Ατέλειωτες ουρές οχημάτων στα δύο ρεύματα της Κηφισού, στις παρακαμπτήριες οδούς, αλλά και σ' ολόκληρη τη γύρω περιοχή
  • "Οδύσσεια" η μετακίνηση από και προς Περιστέρι, Αγ. Αναργύρους κλπ.

Σε μαρτυρικό λαβύρινθο για χιλιάδες οδηγούς έχει μεταβληθεί από χτες το πρωί η κυκλοφορία των οχημάτων με προορισμό τις δυτικές συνοικίες της Αθήνας, λόγω του αποκλεισμού του κόμβου Δυρραχίου - Κηφισού, προκειμένου να κατασκευαστούν δύο νέες γέφυρες επί του Κηφισού από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Ανεπαρκής αποδείχτηκε η μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ για τη "διευκόλυνση" των οδηγών, αφού από την πρώτη κιόλας μέρα εφαρμογής των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων δημιουργήθηκαν ατέλειωτες ουρές οχημάτων στα δύο ρεύματα της Κηφισού και σε όλες τις παρακαμπτήριες οδούς, μέσω των οποίων διεξάγεται η κυκλοφορία.

Συγκεκριμένα, στις οδούς Γονατά, Αυλώνος, Λεβιδίου και Μεθώνης η κυκλοφορία είχε σταματήσει από νωρίς το μεσημέρι, ενώ τραγική ήταν η κατάσταση στους Αγίους Αναργύρους,σε μια περιοχή με σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα λόγω και των σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ. "Πήρα ταξί από την Αγίου Μελετίου για να πάω στο Περιστέρι. Φτάσαμε στους Αγίους Αναργύρους μετά από μιάμισι ώρα και η κυκλοφορία είχε διακοπεί. Πλήρωσα 1.700 δρχ. για τη μισή μόνο διαδρομή. Την υπόλοιπη θα την κάνω με τα πόδια. Πιο γρήγορα θα φτάσω...", τόνισε αγανακτισμένος ο Κ. Παπαγεωργίου.Αντίθετα, "αισιόδοξος" δήλωσε ο δήμαρχος Αθήνας, Δ. Αβραμόπουλος,ο οποίος επισκέφτηκε το χώρο των εργασιών, αφού, όπως είπε, "σε περίπου ενάμιση χρόνο, αυτός ο κόμβος θα συμβάλλει ουσιαστικά στην κυκλοφοριακή ανακούφιση της πρωτεύουσας". Η ταλαιπωρία των οδηγών θα διαρκέσει μέχρι τον Ιούλη του 1998 οπότε και θα ολοκληρωθούν τα έργα, σύμφωνα με την πρόβλεψη του ΥΠΕΧΩΔΕ. Ωστόσο, αν κρίνουμε από παρόμοιες περιπτώσεις (εργοτάξια μετρό, εργασίες οδοποιίας κλπ.), η "οδύσσεια" των οδηγών δεν αποκλείεται να κρατήσει για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ, πρόκειται να κατασκευαστούν δύο νέες γέφυρες συνολικού πλάτους 32 μέτρων μεταξύ των οδών Δυρραχίου και Λένορμαν, που θα αντικαταστήσουν τις σημερινές αερογέφυρες. Το τμήμα που θα κατασκευαστεί θα εκτείνεται από τον κόμβο της λεωφόρου Καβάλας μέχρι τις Τρεις Γέφυρες και θα προβλέπει, εκτός από την κάλυψη του ποταμού, την κατασκευή ελεύθερου αυτοκινητοδρόμου με 4 λωρίδες ανά κατεύθυνση και κεντρική διαχωριστική νησίδα. Η κυκλοφοριακή μελέτη - που τέθηκε σε εφαρμογή από χτες το πρωί με τα γνωστά αποτελέσματα - προβλέπει:- Τη διακοπή της λειτουργίας του κόμβου Δυρραχίου - Κηφισού - Κωνσταντινουπόλεως και διεξαγωγή της κυκλοφορίας μέσω παρακαμπτηρίων οδών. Οι ρυθμίσεις θα διατηρηθούν σε όλη τη διάρκεια κατασκευής της νέας γέφυρας μέχρι τον Ιούλη του 1998 (βλ. χάρτη).

- Τη μεταφορά του κυκλοφοριακού ρεύματος της εθνικής οδού στην απέναντι όχθη για την κατεδάφιση της αντίστοιχης αερογέφυρας. Η εργασία αυτή θα διαρκέσει τρεις βδομάδες για κάθε γέφυρα. Μετά το πέρας των κατεδαφίσεων η λεωφόρος Κηφισού θα κυκλοφορεί σε τρεις ελεύθερες λωρίδες ανά κατεύθυνση.

Κυκλοφοριακό χάος από τα έργα στη γέφυρα Ροσινιόλ
  • Ανεπαρκής αποδείχτηκε η μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων
  • Ατέλειωτες ουρές οχημάτων στα δύο ρεύματα της Κηφισού, στις παρακαμπτήριες οδούς, αλλά και σ' ολόκληρη τη γύρω περιοχή
  • "Οδύσσεια" η μετακίνηση από και προς Περιστέρι, Αγ. Αναργύρους κλπ.

Σε μαρτυρικό λαβύρινθο για χιλιάδες οδηγούς έχει μεταβληθεί από χτες το πρωί η κυκλοφορία των οχημάτων με προορισμό τις δυτικές συνοικίες της Αθήνας, λόγω του αποκλεισμού του κόμβου Δυρραχίου - Κηφισού, προκειμένου να κατασκευαστούν δύο νέες γέφυρες επί του Κηφισού από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Ανεπαρκής αποδείχτηκε η μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ για τη "διευκόλυνση" των οδηγών, αφού από την πρώτη κιόλας μέρα εφαρμογής των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων δημιουργήθηκαν ατέλειωτες ουρές οχημάτων στα δύο ρεύματα της Κηφισού και σε όλες τις παρακαμπτήριες οδούς, μέσω των οποίων διεξάγεται η κυκλοφορία.

Συγκεκριμένα, στις οδούς Γονατά, Αυλώνος, Λεβιδίου και Μεθώνης η κυκλοφορία είχε σταματήσει από νωρίς το μεσημέρι, ενώ τραγική ήταν η κατάσταση στους Αγίους Αναργύρους,σε μια περιοχή με σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα λόγω και των σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ. "Πήρα ταξί από την Αγίου Μελετίου για να πάω στο Περιστέρι. Φτάσαμε στους Αγίους Αναργύρους μετά από μιάμισι ώρα και η κυκλοφορία είχε διακοπεί. Πλήρωσα 1.700 δρχ. για τη μισή μόνο διαδρομή. Την υπόλοιπη θα την κάνω με τα πόδια. Πιο γρήγορα θα φτάσω...", τόνισε αγανακτισμένος ο Κ. Παπαγεωργίου.Αντίθετα, "αισιόδοξος" δήλωσε ο δήμαρχος Αθήνας, Δ. Αβραμόπουλος,ο οποίος επισκέφτηκε το χώρο των εργασιών, αφού, όπως είπε, "σε περίπου ενάμιση χρόνο, αυτός ο κόμβος θα συμβάλλει ουσιαστικά στην κυκλοφοριακή ανακούφιση της πρωτεύουσας". Η ταλαιπωρία των οδηγών θα διαρκέσει μέχρι τον Ιούλη του 1998 οπότε και θα ολοκληρωθούν τα έργα, σύμφωνα με την πρόβλεψη του ΥΠΕΧΩΔΕ. Ωστόσο, αν κρίνουμε από παρόμοιες περιπτώσεις (εργοτάξια μετρό, εργασίες οδοποιίας κλπ.), η "οδύσσεια" των οδηγών δεν αποκλείεται να κρατήσει για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ, πρόκειται να κατασκευαστούν δύο νέες γέφυρες συνολικού πλάτους 32 μέτρων μεταξύ των οδών Δυρραχίου και Λένορμαν, που θα αντικαταστήσουν τις σημερινές αερογέφυρες. Το τμήμα που θα κατασκευαστεί θα εκτείνεται από τον κόμβο της λεωφόρου Καβάλας μέχρι τις Τρεις Γέφυρες και θα προβλέπει, εκτός από την κάλυψη του ποταμού, την κατασκευή ελεύθερου αυτοκινητοδρόμου με 4 λωρίδες ανά κατεύθυνση και κεντρική διαχωριστική νησίδα. Η κυκλοφοριακή μελέτη - που τέθηκε σε εφαρμογή από χτες το πρωί με τα γνωστά αποτελέσματα - προβλέπει:- Τη διακοπή της λειτουργίας του κόμβου Δυρραχίου - Κηφισού - Κωνσταντινουπόλεως και διεξαγωγή της κυκλοφορίας μέσω παρακαμπτηρίων οδών. Οι ρυθμίσεις θα διατηρηθούν σε όλη τη διάρκεια κατασκευής της νέας γέφυρας μέχρι τον Ιούλη του 1998 (βλ. χάρτη).

- Τη μεταφορά του κυκλοφοριακού ρεύματος της εθνικής οδού στην απέναντι όχθη για την κατεδάφιση της αντίστοιχης αερογέφυρας. Η εργασία αυτή θα διαρκέσει τρεις βδομάδες για κάθε γέφυρα. Μετά το πέρας των κατεδαφίσεων η λεωφόρος Κηφισού θα κυκλοφορεί σε τρεις ελεύθερες λωρίδες ανά κατεύθυνση.

Δίκη Γ. Μπαλάφα για την "υπόθεση Καλαμά"

Δικάζεται τη Δευτέρα στο Πενταμελές Εφετείο της Αθήνας (που θα συνεδριάσει στη δικαστική αίθουσα των γυναικείων φυλακών Κορυδαλλού) ο Γιώργος Μπαλάφας για την υπόθεση της λεγόμενης "γιάφκας Καλαμά", για την οποία το Νοέμβρη του 1995 του επιβλήθηκε 10ετής κάθειρξη. Αναφερόμενη στην καταδικαστική εκείνη απόφαση, η Επιτροπή Αλληλεγγύης στον Γ. Μπαλάφα επισημαίνει ότι "αποτέλεσε την απάντηση της "δικαστικής χούντας" και των Αμερικανών στην αθώωση του Μπαλάφα ένα χρόνο πριν και στην αποφυλάκισή του, που είχαν προκαλέσει τις οργισμένες ανακοινώσεις του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, του τότε προέδρου του Αρείου Πάγου Β. Κόκκινου και στελεχών της ΝΔ. Επρόκειτο για μια δίκη που έγινε υπό την εποπτεία των Αμερικανών (επισκέψεις αξιωματούχων της πρεσβείας στο υπουργείο Δικαιοσύνης και τον Αρειο Πάγο, καθημερινή παρουσία ανδρών του FBI στο δικαστήριο κλπ.), γι' αυτό και το αποτέλεσμά της χαιρετίστηκε στην ετήσια έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ το 1996. Η ίδια η υπόθεση Καλαμά, όπως προέκυψε στη δίκη των Βογιατζή - Μπουκουβάλα (το 1988), αποτέλεσε "πρόβα τζενεράλε" των διωκτικών μηχανισμών και των υπερατλαντικών καθοδηγητών τους για σκευωρίες "μακράς πνοής", καθώς στη συγκεκριμένη αποθήκη της οδού Καλαμά στα Σεπόλια συγκέντρωσαν ευρήματα από διάφορες επιχειρήσεις τους, με τα οποία ενέπλεξαν και ενοχοποίησαν αρκετούς αγωνιστές την επόμενη δεκαετία".

Η Επιτροπή Αλληλεγγύης στον Γ. Μπαλάφα τονίζει, επίσης, ότι "η δίκη της 5ης Μάη έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς οι διωκτικοί μηχανισμοί θα επιχειρήσουν να οριστικοποιήσουν την ομηρία Μπαλάφα με μια νέα καταδικαστική απόφαση. Γι' αυτό το λόγο, άλλωστε, διέκοψαν και ανέβαλαν επ' αόριστον τη δίκη για την υπόθεση της δολοφονίας του εισαγγελέα Γ. Θεοφανόπουλου, η οποία όδευε στην αθώωσή του. Επομένως, η αλληλεγγύη στον Μπαλάφα αποκτά διαστάσεις κεντρικής πολιτικής αντιπαράθεσης με τους κατασταλτικούς μηχανισμούς και τους προϊσταμένους τους, εγχώριους και διεθνείς".

Δίκη Γ. Μπαλάφα για την "υπόθεση Καλαμά"

Δικάζεται τη Δευτέρα στο Πενταμελές Εφετείο της Αθήνας (που θα συνεδριάσει στη δικαστική αίθουσα των γυναικείων φυλακών Κορυδαλλού) ο Γιώργος Μπαλάφας για την υπόθεση της λεγόμενης "γιάφκας Καλαμά", για την οποία το Νοέμβρη του 1995 του επιβλήθηκε 10ετής κάθειρξη. Αναφερόμενη στην καταδικαστική εκείνη απόφαση, η Επιτροπή Αλληλεγγύης στον Γ. Μπαλάφα επισημαίνει ότι "αποτέλεσε την απάντηση της "δικαστικής χούντας" και των Αμερικανών στην αθώωση του Μπαλάφα ένα χρόνο πριν και στην αποφυλάκισή του, που είχαν προκαλέσει τις οργισμένες ανακοινώσεις του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, του τότε προέδρου του Αρείου Πάγου Β. Κόκκινου και στελεχών της ΝΔ. Επρόκειτο για μια δίκη που έγινε υπό την εποπτεία των Αμερικανών (επισκέψεις αξιωματούχων της πρεσβείας στο υπουργείο Δικαιοσύνης και τον Αρειο Πάγο, καθημερινή παρουσία ανδρών του FBI στο δικαστήριο κλπ.), γι' αυτό και το αποτέλεσμά της χαιρετίστηκε στην ετήσια έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ το 1996. Η ίδια η υπόθεση Καλαμά, όπως προέκυψε στη δίκη των Βογιατζή - Μπουκουβάλα (το 1988), αποτέλεσε "πρόβα τζενεράλε" των διωκτικών μηχανισμών και των υπερατλαντικών καθοδηγητών τους για σκευωρίες "μακράς πνοής", καθώς στη συγκεκριμένη αποθήκη της οδού Καλαμά στα Σεπόλια συγκέντρωσαν ευρήματα από διάφορες επιχειρήσεις τους, με τα οποία ενέπλεξαν και ενοχοποίησαν αρκετούς αγωνιστές την επόμενη δεκαετία".

Η Επιτροπή Αλληλεγγύης στον Γ. Μπαλάφα τονίζει, επίσης, ότι "η δίκη της 5ης Μάη έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς οι διωκτικοί μηχανισμοί θα επιχειρήσουν να οριστικοποιήσουν την ομηρία Μπαλάφα με μια νέα καταδικαστική απόφαση. Γι' αυτό το λόγο, άλλωστε, διέκοψαν και ανέβαλαν επ' αόριστον τη δίκη για την υπόθεση της δολοφονίας του εισαγγελέα Γ. Θεοφανόπουλου, η οποία όδευε στην αθώωσή του. Επομένως, η αλληλεγγύη στον Μπαλάφα αποκτά διαστάσεις κεντρικής πολιτικής αντιπαράθεσης με τους κατασταλτικούς μηχανισμούς και τους προϊσταμένους τους, εγχώριους και διεθνείς".

Ολο τον κυκλοφοριακό φόρτο του κόμβου Δυρραχίου - Κηφισσού έχει

Ολος ο κυκλοφοριακός φόρτος του κόμβου Δυρραχίου - Κηφισσού έχει μεταφερθεί σε μικρότερους δρόμους, με αποτέλεσμα τις ατέλειωτες ουρές οχημάτων σε ολόκληρη την περιοχή

Είχαν στόχο τα βενζινάδικα

Τα βενζινάδικα των ανατολικών προαστίων της πρωτεύουσας είχαν πάρει σβάρνα χτες τη νύχτα ο Χρήστος Ν. Λουντζής, 27 χρόνων, και ο Αμερικανός Πίτερ Ρ. Σέντομ, 26 χρόνων, αρπάζοντας με την απειλή όπλων τις εισπράξεις. Και οι δύο συνελήφθησαν από αστυνομικούς της Αμεσης Δράσης μετά από ενέδρα που τους είχαν στήσει στο πρατήριο που βρίσκεται στην οδό Βέμπο 6 στην Ηλιούπολη. Στο αυτοκίνητό τους βρέθηκε ένα πιστόλι μπερέτα με 12 φυσίγγια, αναισθητικό σπρέι, ένα κράνος και μια κουκούλα. Λίγο νωρίτερα είχαν ληστέψει τους υπαλλήλους τριών πρατηρίων στο Ελληνικό, στο Βύρωνα και την Ηλιούπολη, αποκομίζοντας περίπου 500.000 δραχμές.

Στο Πειθαρχικό δικαστής

Την άσκηση πειθαρχικής δίωξης κατά του δικαστή Δ. Γυφτάκη για παράβαση υπηρεσιακού καθήκοντος από αμέλεια, προτείνει ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Δ. Δωρής, ενώ στο σχετικό έγγραφό του αφήνει αιχμές για πλημμελή άσκηση καθηκόντων από άλλους οχτώ δικαστές.

Υπενθυμίζεται ότι ο Δ. Γυφτάκης ήταν ο τελευταίος δικαστής που είχε χειριστεί την υπόθεση Κ. Τζίρη, όντας πρόεδρος του δικαστηρίου που τον καταδίκασε, έπειτα από 13 αναβολές τον Ιούνη του 1995, σε 16ετή κάθειρξη για εμπόριο ναρκωτικών. Ομως, καθυστέρησε την καθαρογραφή της απόφασης επί οχτώ μήνες, με συνέπεια να παραγραφεί το αδίκημα και ο Κ. Τζίρης να αφεθεί τελικά ελεύθερος.

Ολο τον κυκλοφοριακό φόρτο του κόμβου Δυρραχίου - Κηφισσού έχει

Ολος ο κυκλοφοριακός φόρτος του κόμβου Δυρραχίου - Κηφισσού έχει μεταφερθεί σε μικρότερους δρόμους, με αποτέλεσμα τις ατέλειωτες ουρές οχημάτων σε ολόκληρη την περιοχή

Είχαν στόχο τα βενζινάδικα

Τα βενζινάδικα των ανατολικών προαστίων της πρωτεύουσας είχαν πάρει σβάρνα χτες τη νύχτα ο Χρήστος Ν. Λουντζής, 27 χρόνων, και ο Αμερικανός Πίτερ Ρ. Σέντομ, 26 χρόνων, αρπάζοντας με την απειλή όπλων τις εισπράξεις. Και οι δύο συνελήφθησαν από αστυνομικούς της Αμεσης Δράσης μετά από ενέδρα που τους είχαν στήσει στο πρατήριο που βρίσκεται στην οδό Βέμπο 6 στην Ηλιούπολη. Στο αυτοκίνητό τους βρέθηκε ένα πιστόλι μπερέτα με 12 φυσίγγια, αναισθητικό σπρέι, ένα κράνος και μια κουκούλα. Λίγο νωρίτερα είχαν ληστέψει τους υπαλλήλους τριών πρατηρίων στο Ελληνικό, στο Βύρωνα και την Ηλιούπολη, αποκομίζοντας περίπου 500.000 δραχμές.

Ανέλαβαν υπηρεσία 50 γυναίκες πυροσβέστες

Πενήντα γυναίκες ανέλαβαν χτες μάχιμη υπηρεσία στο Πυροσβεστικό Σώμα μετά το τέλος της εκπαίδευσής τους στην Πυροσβεστική Ακαδημία, μαζί με 400 συναδέλφους τους πυροσβέστες. Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη ομάδα γυναικών που "εισβάλλει" στην Πυροσβεστική, καθώς το ποδαρικό είχαν κάνει πρόπερσι δυο άλλες γυναίκες αξιωματικοί - πτυχιούχοι ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Οι πυροσβεστίνες φιλοδοξούν, όχι μόνο να διακριθούν στο δύσκολο έργο της κατάσβεσης των πυρκαγιών, αλλά και να προωθηθούν μελλοντικά ακόμα και σε ηγετικές διοικητικές θέσεις. Οι ίδιες, αμέσως μετά την ορκωμοσία τους, δεν έκρυβαν τον ενθουσιασμό τους και υπερηφανεύονταν για τη νέα ποιότητα που μεταφέρουν στο ανδροκρατούμενο Πυροσβεστικό Σώμα. Ο διοικητής της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, Κ. Καραντώνης, δεν παρέλειψε στην ομιλία του να αναφερθεί και στο ρόλο των ένστολων γυναικών του Σώματος.

Στο Πειθαρχικό δικαστής

Την άσκηση πειθαρχικής δίωξης κατά του δικαστή Δ. Γυφτάκη για παράβαση υπηρεσιακού καθήκοντος από αμέλεια, προτείνει ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Δ. Δωρής, ενώ στο σχετικό έγγραφό του αφήνει αιχμές για πλημμελή άσκηση καθηκόντων από άλλους οχτώ δικαστές.

Υπενθυμίζεται ότι ο Δ. Γυφτάκης ήταν ο τελευταίος δικαστής που είχε χειριστεί την υπόθεση Κ. Τζίρη, όντας πρόεδρος του δικαστηρίου που τον καταδίκασε, έπειτα από 13 αναβολές τον Ιούνη του 1995, σε 16ετή κάθειρξη για εμπόριο ναρκωτικών. Ομως, καθυστέρησε την καθαρογραφή της απόφασης επί οχτώ μήνες, με συνέπεια να παραγραφεί το αδίκημα και ο Κ. Τζίρης να αφεθεί τελικά ελεύθερος.

Τραγικό θάνατο βρήκαν σε επαρχιακό δρόμο έξω από τη Δράμα δύο άτομα, όταν το ΙΧ φορτηγό στο οποίο επέβαιναν εξετράπη της πορείας του, προσέκρουσε σε προστατευτικό κιγκλίδωμα και στη συνέχεια έπεσε σε ποτάμι. Νεκροί ανασύρθηκαν ο οδηγός του αυτοκινήτου Γεώργιος Παπαδόπουλος, 23 ετών, και η συνεπιβάτιδα Ιωάννα Αλτόγλου, 27 ετών.

Τραγικό θάνατο βρήκαν σε επαρχιακό δρόμο έξω από τη Δράμα δύο άτομα, όταν το ΙΧ φορτηγό στο οποίο επέβαιναν εξετράπη της πορείας του, προσέκρουσε σε προστατευτικό κιγκλίδωμα και στη συνέχεια έπεσε σε ποτάμι. Νεκροί ανασύρθηκαν ο οδηγός του αυτοκινήτου Γεώργιος Παπαδόπουλος, 23 ετών, και η συνεπιβάτιδα Ιωάννα Αλτόγλου, 27 ετών.

Κινδύνευσε "Ντορνιέ" στην Πάρο

Μετά τον τραγικό απολογισμό των τροχαίων αυτές τις μέρες, παραλίγο και αεροπορικό δυστύχημα στην Πάρο.

Ο πιλότος που εκτελούσε την πτήση Αθήνα - Πάρος με το "Ντορνιέ" της "Ολυμπιακής Αεροπλοϊας" έκανε αυτό που λέγεται στην αεροπορική ορολογία "βαριά προσγείωση", το αεροπλάνο χτύπησε στο διάδρομο προσγείωσης, έσπασαν τα δύο σκέλη με τους τροχούς και άρχισε να σέρνεται με την κοιλιά. Ευτυχώς, σταμάτησε χωρίς άλλο πρόβλημα για το πλήρωμα και τους 18 επιβάτες, εκτός από τον ελαφρό τραυματισμό μιας Γερμανίδας. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πιθανή αιτία του ατυχήματος είναι κάποιο "ισχυρό καθοδικό ρεύμα" να χτύπησε το αεροπλάνο στη φάση της προσγείωσης. Οπως δήλωσε στο "Ρ" ο διευθύνων σύμβουλος της "Αεροπλοϊας", Τάσος Ζηρίνης,μόλις έγινε γνωστό το συμβάν, απογειώθηκε αμέσως ελικόπτερο με τεχνικούς της "Αεροπλοϊας" για να διερευνήσουν τα αίτια του ατυχήματος, αλλά και να εξετάσουν με ποιο τρόπο θα ελευθερωθεί ο διάδρομος από το αεροπλάνο.

Ξαναφάνηκαν φασιστοειδή στο Αργοστόλι

Φασιστοειδή έκαναν την επανεμφάνισή τους στο Αργοστόλι Κεφαλονιάς, ξεσπώντας σε μια αναμνηστική πλάκα προς τιμήν έξι εκτελεσθέντων αγωνιστών από τους ναζί. Σε ανακοίνωσή της η Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΕΑΕΑ Κεφαλονιάς - Ιθάκης καταγγέλλει: "Οι καταχθόνιοι νεοναζιστές ξανακτύπησαν πάλι στο Αργοστόλι. Στον τοίχο του κήπου του παλιού Μουσείου - στη θέση που οι χιτλερικοί κατακτητές εκτέλεσαν την Πρωτομαγιά του 1944 έξι αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης - είναι εντοιχισμένη, με φροντίδα της ΠΕΑΕΑ, μια αναμνηστική πλάκα. Την παραμονή της Πρωτομαγιάς, οι νεοφασίστες βεβήλωσαν με μαύρη, γαλάζια και πράσινη μπογιά την πλάκα αυτή, πιστεύοντας πως μ' αυτόν τον τρόπο θα σκεπάσουν τα εγκλήματα του φασισμού.

Καταγγέλλουμε τη βδελυρή αυτή πράξη στον προοδευτικό λαό και τη νεολαία του νομού μας. Είμαστε βέβαιοι ότι θα καταδικάσουν και θα αντιπαλέψουν την αναβίωση του νεοφασισμού, γέννημα και θρέμμα του ιμπεριαλισμού, στο νησί μας.

Από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν περιμένουμε να πάρει κανένα μέτρο, είναι πολύ απασχολημένη με τις δίκες και καταδίκες της αγωνιζόμενης αγροτιάς".

Ανέλαβαν υπηρεσία 50 γυναίκες πυροσβέστες

Πενήντα γυναίκες ανέλαβαν χτες μάχιμη υπηρεσία στο Πυροσβεστικό Σώμα μετά το τέλος της εκπαίδευσής τους στην Πυροσβεστική Ακαδημία, μαζί με 400 συναδέλφους τους πυροσβέστες. Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη ομάδα γυναικών που "εισβάλλει" στην Πυροσβεστική, καθώς το ποδαρικό είχαν κάνει πρόπερσι δυο άλλες γυναίκες αξιωματικοί - πτυχιούχοι ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Οι πυροσβεστίνες φιλοδοξούν, όχι μόνο να διακριθούν στο δύσκολο έργο της κατάσβεσης των πυρκαγιών, αλλά και να προωθηθούν μελλοντικά ακόμα και σε ηγετικές διοικητικές θέσεις. Οι ίδιες, αμέσως μετά την ορκωμοσία τους, δεν έκρυβαν τον ενθουσιασμό τους και υπερηφανεύονταν για τη νέα ποιότητα που μεταφέρουν στο ανδροκρατούμενο Πυροσβεστικό Σώμα. Ο διοικητής της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, Κ. Καραντώνης, δεν παρέλειψε στην ομιλία του να αναφερθεί και στο ρόλο των ένστολων γυναικών του Σώματος.

Κινδύνευσε "Ντορνιέ" στην Πάρο

Μετά τον τραγικό απολογισμό των τροχαίων αυτές τις μέρες, παραλίγο και αεροπορικό δυστύχημα στην Πάρο.

Ο πιλότος που εκτελούσε την πτήση Αθήνα - Πάρος με το "Ντορνιέ" της "Ολυμπιακής Αεροπλοϊας" έκανε αυτό που λέγεται στην αεροπορική ορολογία "βαριά προσγείωση", το αεροπλάνο χτύπησε στο διάδρομο προσγείωσης, έσπασαν τα δύο σκέλη με τους τροχούς και άρχισε να σέρνεται με την κοιλιά. Ευτυχώς, σταμάτησε χωρίς άλλο πρόβλημα για το πλήρωμα και τους 18 επιβάτες, εκτός από τον ελαφρό τραυματισμό μιας Γερμανίδας. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πιθανή αιτία του ατυχήματος είναι κάποιο "ισχυρό καθοδικό ρεύμα" να χτύπησε το αεροπλάνο στη φάση της προσγείωσης. Οπως δήλωσε στο "Ρ" ο διευθύνων σύμβουλος της "Αεροπλοϊας", Τάσος Ζηρίνης,μόλις έγινε γνωστό το συμβάν, απογειώθηκε αμέσως ελικόπτερο με τεχνικούς της "Αεροπλοϊας" για να διερευνήσουν τα αίτια του ατυχήματος, αλλά και να εξετάσουν με ποιο τρόπο θα ελευθερωθεί ο διάδρομος από το αεροπλάνο.

Ξαναφάνηκαν φασιστοειδή στο Αργοστόλι

Φασιστοειδή έκαναν την επανεμφάνισή τους στο Αργοστόλι Κεφαλονιάς, ξεσπώντας σε μια αναμνηστική πλάκα προς τιμήν έξι εκτελεσθέντων αγωνιστών από τους ναζί. Σε ανακοίνωσή της η Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΕΑΕΑ Κεφαλονιάς - Ιθάκης καταγγέλλει: "Οι καταχθόνιοι νεοναζιστές ξανακτύπησαν πάλι στο Αργοστόλι. Στον τοίχο του κήπου του παλιού Μουσείου - στη θέση που οι χιτλερικοί κατακτητές εκτέλεσαν την Πρωτομαγιά του 1944 έξι αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης - είναι εντοιχισμένη, με φροντίδα της ΠΕΑΕΑ, μια αναμνηστική πλάκα. Την παραμονή της Πρωτομαγιάς, οι νεοφασίστες βεβήλωσαν με μαύρη, γαλάζια και πράσινη μπογιά την πλάκα αυτή, πιστεύοντας πως μ' αυτόν τον τρόπο θα σκεπάσουν τα εγκλήματα του φασισμού.

Καταγγέλλουμε τη βδελυρή αυτή πράξη στον προοδευτικό λαό και τη νεολαία του νομού μας. Είμαστε βέβαιοι ότι θα καταδικάσουν και θα αντιπαλέψουν την αναβίωση του νεοφασισμού, γέννημα και θρέμμα του ιμπεριαλισμού, στο νησί μας.

Από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν περιμένουμε να πάρει κανένα μέτρο, είναι πολύ απασχολημένη με τις δίκες και καταδίκες της αγωνιζόμενης αγροτιάς".



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ