«Πρόκειται για μια έρευνα αναζήτησης νέων μέσων έκφρασης», σημειώνει στον κατάλογο ο καθηγητής Ε. Παπαδημητρίου, «με αποτέλεσμα να προβληθεί το εύρος της ευαισθησίας και η συνεχής της τάση προς την αφαίρεση και το συμβολισμό. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός γαλήνιου συναισθήματος, τονισμένου με την προσωπική καλλιτεχνική γραφή της».
Οπως λέει η δημιουργός, «το έργο μου αναφέρεται σε ανοιχτούς ή κλειστούς ορίζοντες και στον περιβάλλοντα χώρο... Τα μέσα μου είναι μεικτά. Χρησιμοποιώ ξύλινες επιφάνειες σκαμμένες στη μέση για τα παράθυρά μου. Κολλάω αντικείμενα, τα ενσωματώνω σε μια ρευστή ύλη με χρώματα, σκόνες και κόλλες, πλαστικά και ακριλικά, συχνά ξύνω την επιφάνεια, ξεκολλάω ή επιζωγραφίζω. Η κλίμακα είναι μικρή, ανθρώπινη. Ξεκινώ χωρίς σημειώσεις ή προσχέδια. Δουλεύω και με ακουαρέλες...».
Το έργο «Οταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε τον Βιζυηνό...» του Γιάννη Σολδάτου παρουσιάζει το «Νέο Ελληνικό Θέατρο». Σκηνοθεσία Γιώργου Αρμένη. Σκηνικά - κοστούμια: Δημήτρης Κακριδάς. Μουσική: Γιάννης Σπυρόπουλος (Μπαχ). Φωτισμοί: Παναγιώτης Μανούσης. Παίζουν: Γιώργος Αρμένης, Δημήτρης Καλαντζής, Μαρία - Κόμη Παπαγιαννάκη, Φαίη Βολόρου. Οταν ο Βιζυηνός κλείστηκε στο Δρομοκαΐτειο, τον επισκέφθηκε ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Και εκεί, μεταξύ λογικής και τρέλας, πίστης και απιστίας, τα δύο ιερά τέρατα της πεζογραφίας μας, με φόντο δύο ιστορίες τους, οδηγούνται σε μία άλλη πνευματική διάσταση και βρίσκουν, ως καταφύγιο, το Δρομοκαΐτειο.