Στη ρομαντική ατμόσφαιρα του βιεννέζικου δάσους, με φόντο το Μεσοπόλεμο, την οικονομική κρίση και το φασιστικό κίνδυνο, το ένστικτο της ζωής κατακλύζει τους ήρωες του έργου. Η Μαριάνε αρραβωνιάζεται, υπό την πίεση του πατέρα της, τον Οσκαρ, έναν απλοϊκό χασάπη. Ο Αλφρεντ σχετίζεται - και εκμεταλλεύεται οικονομικά - με την πλούσια χήρα Βάλερι. Τη μέρα του αρραβώνα της, η Μαριάνε θα ερωτευτεί τον Αλφρεντ και θα εγκαταλείψει τα πάντα για να τον ακολουθήσει, πιστεύοντας πως θα βρει τη μεγάλη ευτυχία. Η ίδια η ζωή θα τη διαψεύσει. Μετέωροι ανάμεσα στη σκληρή καθημερινότητα, στην ανάγκη της επιβίωσης, στα κρυφά όνειρα και στην επιθυμία για τον αληθινό έρωτα, τα πρόσωπα ελπίζουν, απογοητεύονται, υποτάσσονται σε μια αβέβαιη μοίρα. Με βαθιά αγάπη για τους λαϊκούς του ήρωες και συνδυάζοντας αριστοτεχνικά το χιούμορ με τη σκληρότητα, ο Χόρβατ απεικονίζει την παρακμή της κοινωνίας στα χρόνια του ανερχόμενου φασισμού.
Παίζουν: Γιώργος Γιαννακάκος, Μαρία Ιωαννίδου, Ελένη Καλλιγά, Εκτωρ Καλούδης, Ελένη Μακίσογλου, Θηρεσία Μανωλούδη, Εφη Μεταγγιτσινού, Γιώργος Μπαγιώκης, Εύα Νέδου, Ντίνα Νικολαΐδου, Γιώργος Συμεωνίδης, Αννα Φόνσου κ.ά.
Εκτός από τα άτομα με κινητικές αναπηρίες, υπάρχει πρόβλεψη και για τα άτομα με προβλήματα ακοής. Οι παραστάσεις, του «Βασιλικού Θεάτρου» αρχικά και στη συνέχεια και των υπόλοιπων θεάτρων, θα παρουσιάζονται υπερτιτλισμένες, ώστε να μπορούν να τις παρακολουθήσουν τα άτομα με προβλήματα ακοής.
Επίσης, στις 15 Μαρτίου εγκαινιάζεται στην γκαλερί «Ζέρβας» στην Πάτρα έκθεση της Β. Τσαλαματά, με τίτλο «Οι αγγελιοφόροι». Η δουλιά αυτή παρουσιάστηκε, με μεγάλη επιτυχία, το Φλεβάρη 2002 στο Λουξεμβούργο. Σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Le Quotidien» σημειωνόταν ότι η «Β. Τσαλαματά δίνει νέα πνοή στη χαρακτική», ενώ σε κριτική στήλη της εφημερίδας «Luxemburger Wort», ανάμεσα σε άλλα σημειωνόταν ότι «οι πιο πολλές από τις αφηγήσεις της Β. Τσαλαματά δεν επιβάλλουν παρά το βίωμα της σπάνιας, οριακά εύθραυστης στιγμής, όπου η χειρονομία, με τη γνώση της τεχνικής γίνεται τέχνη. Γύψος και φύλλο ασημιού, ξηρή χάραξη, ακουατίντα, σίδηρος χαραγμένος με τη φωτιά, τσίγκος χαραγμένος με τη φωτιά, κηρόχρωμα, έργα μοναδικά ή παραλλαγές που αποτελούν μικρές ενότητες».
Ολοκληρώνεται το Σάββατο το Διεθνές Γκραν Πρι «Μαρία Κάλλας 2003» για όπερα, ορατόριο-λιντ που οργανώνει το Ατενέουμ, σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Οργανισμό του Δήμου Αθηναίων, υπό την αιγίδα του ΥΠΠΟ. Στο φετινό διαγωνισμό, που συμπληρώνει είκοσι επτά χρόνια παρουσίας, συμμετέχουν περισσότεροι από 70 νέοι τραγουδιστές, εκ των οποίων 14 Ελληνες.
Η διεθνής κριτική επιτροπή, που αποτελείται από διάσημους τραγουδιστές του λυρικού θεάτρου και φημισμένους παιδαγωγούς και διευθυντές λυρικών θεάτρων, θ' απονείμει τα βραβεία στους νικητές, το Σάββατο, στην αίθουσα των Φίλων του Μεγάρου Μουσικής. Τους φετινούς φιναλίστ συνοδεύει η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Ιασίου, υπό τη διεύθυνση του Γκ. Κοστίν.
Συνεχίζονται στο Θέατρο Ελληνικών Χορών «Δόρα Στράτου», τα σεμιναριακά μαθήματα «Χορός και παραδοσιακός πολιτισμός». Τα σεμινάρια εντάσσονται στην ενότητα «Βραδιές της Πέμπτης». Συντονίζει η Μαριγούλα Κρητσιώτη. Θα πραγματοποιηθούν τα μαθήματα: «Το πάντρεμα παραδοσιακού και έντεχνου χορού». Εισηγήτρια: Σοφία Σπυράτου (6/3). «Αρχαία ελληνική ρυθμική: Λόγος, μέλος, κίνηση». Εισηγητής: Στέλιος Ψαρουδάκης (20/3). «Η ελληνική αρχαιότητα και η χορεύτρια Ι. Ντάνκαν» (3/4). «Αναφορά στο μουσικό όργανο ούτι: Ιστορίες, τεχνικές και είδη παιξίματος». Εισηγητές: Κώστας Σαραγούδας, Κώστας Τσιαμούλης (17/4).
Στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών (Σίνα 31) σήμερα (7.30μ.μ.), με την ευκαιρία της Ημέρας της Γυναίκας και των 100 χρόνων από τη βράβευση της Μαρίας Κιουρί, με «Νόμπελ Φυσικής» και στα πλαίσια του κύκλου στρογγυλών τραπεζών «Επιστήμη και κοινωνία», θα πραγματοποιηθεί συζήτηση με θέμα «Οι επιστήμες έχουν φύλο;». Η εκδήλωση συνοδεύεται και με έκθεση φωτογραφίας με τίτλο «Οι Κιουρί: Ζωή και έργο».