ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σάββατο 23 Απρίλη 2005
Σελ. /32

Ερχεται Μεγάλη

...Βαβυλιάδα

«Λεόντειος» αλλά ... «νόμιμη» (1)

Η σύμβαση για την Αττική οδό είναι «λεόντειος» για το ελληνικό Δημόσιο, αλλά, δεδομένου ότι κυρώθηκε με νόμο στη Βουλή, είναι «νόμιμη»!

Ετσι απεφάνθη η αρμόδια εισαγγελέας, που ερευνούσε τις υποθέσεις με τις υπερβάσεις του κόστους του έργου.

*

Συνεπώς, αν και «λεόντειος» η σύμβαση, θα συνεχίσει να εφαρμόζεται! Είναι απρόσβλητη! Φρόντισαν οι προηγούμενοι με την τακτική της κύρωσης των συμβάσεων των μεγάλων έργων με νόμο από τη Βουλή.

Ετσι γίνεται στη «δημοκρατία». Τακτική, που ακολουθούν και οι σημερινοί. Οι ύαινες του δημόσιου συμφέροντος, οι περιώνυμοι «επενδυτές», «επιχειρηματίες», «μεγιστάνες» προφυλάσσονται με ειδική νομολογία. Είναι η «λεοντή», που οι ταγοί του έθνους κατασκευάζουν στα μέτρα της κερδοσκοπίας, της αρπαχτής και της ληστείας, για να μπορούν οι εργολάβοι, οι μεγαλοκαρχαρίες, οι μεγαλοκεφαλαιούχοι να αρμέγουν τον ελληνικό λαό ...«νόμιμα»!

*

«Λεόντειος» αλλά «νόμιμη»!

Τι χρείαν άλλων μαρτύρων έχομεν;

Τι άλλο χρειάζεται, ώστε να γραφτεί με κεφαλαία γράμματα στην προμετωπίδα του πολιτικού συστήματος ότι στη «Δημοκρατία» μας ο υπέρτατος «νόμος είναι το δίκιο του (εκάστοτε) Μπόμπολα»;..

Πώς πάνε τα πράγματα με τον «βασικό μέτοχο» και εν γένει με την κυβερνητική πολιτική; Η απάντηση με το πενάκι του Αντρέα Πετρουλάκη («Καθημερινή»)

«... ενωμένο, δυνατό»!

Τέτοιες στιγμές η «δημοκρατία» σπάνια έχει την ευκαιρία να ζήσει!

*

Η στήλη, συνεπής στην υποχρέωσή της να τροφοδοτεί με στοιχεία τον ιστορικό του μέλλοντος που θα καταγράψει κάποτε τα περί του «ύφους και ήθους» του ΠΑΣΟΚ (και μάλιστα της αναπτερωτικής εποχής του ...«Γιώργο άλλαξέ τα όλα»), θα αρκεστεί στα πραγματικά περιστατικά. Η ιστορία είναι πάνω - κάτω η εξής:

*

Η προχτεσινή εσωκομματική συνεδρίαση μεταξύ των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ με θέμα την πολιτική του κόμματος στον τομέα του τουρισμού είχε αρχίσει να ανάβει. Ο βουλευτής Δριβελέγκας, λοιπόν, μόλις έχει πάρει το λόγο και ασκεί κριτική στο προηγούμενο έργο του ΠΑΣΟΚ στον τομέα του τουρισμού. Οι απόψεις του φαίνεται, όμως, ότι ενόχλησαν τον αρμόδιο επί θεμάτων τουρισμού πρώην υφυπουργό Γεωργακόπουλο, οπότε, και σύμφωνα με τους παριστάμενους, διαμείβεται ο ακόλουθος εξαιρετικός «διάλογος» μεταξύ των δυο «συντρόφων»:

*

Γεωργακόπουλος: «Είσαι άσχετος, δεν ξέρεις τι σου γίνεται».

Δριβελέγκας: «Εγώ είμαι άσχετος, βρε μαλ...;»!

Γεωργακόπουλος: «Δεν ξέρεις τι λες!».

Δριβελέγκας: «Ασε μας ρε αρχ... Είσαι νέος Πάχτας»!

*

Εκεί ακριβώς η «συνομιλία» έλαβε τέλος, αφού όμως προηγουμένως από την πλευρά Γεωργακόπουλου εκσφενδονίστηκε ένα μπουκάλι με νερό (κατά άλλες πληροφορίες, ήταν το καπάκι από το μπουκάλι) προς τη μεριά του Δριβελέγκα. Ο τελευταίος, πάντως, είχε την προνοητικότητα να σκύψει, με αποτέλεσμα το μπουκάλι (ή το καπάκι) να προσγειωθεί στο «δόξα πατρί» της πρώην υπουργού Ροδούλας Ζήση, η οποία βρισκόταν στα μετόπισθεν, αλλά ατυχώς εντός του πεδίου βολής του μπουκαλιού (ή του καπακιού)...

*

ΥΓ 1: Ολα τα παραπάνω έγιναν μπροστά στα μάτια και εξεχουσών μελών του ΠΑΣΟΚ, όπως οι κ.κ. Ευθυμίου, Πρωτόπαπας, Σγουρίδης κ.ά.

ΥΓ 2: «Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο, δυνατό»!


«Λεόντειος» αλλά ... «νόμιμη»! (2)

Προέβλεπαν ότι τα οχήματα που διέρχονται από την Αττική οδό θα ήταν 180.000 ημερησίως. Ο πραγματικός αριθμός σήμερα είναι 230.000.

Πέρσι (πριν ακόμα πάρουν την αύξηση του 25% στα διόδια) οι διευθύνοντες το «αυτοχρηματοδοτούμενο» έργο της Αττικής Οδού έλεγαν ότι από τα έσοδά τους από τα διερχόμενα οχήματα το 30-35% προορίζεται για τα έξοδα λειτουργίας και συντήρησης και το 65-70% για την αποπληρωμή των δανείων, που προβλέπεται να εξοφληθούν σε μια πενταετία. Σε πέντε χρόνια, δηλαδή, θα αρχίσει η ουσιαστική κερδοφορία της εταιρίας.

*

Προσέξτε τώρα: Οπως προκύπτει από μερικούς απλούς υπολογισμούς, αμέσως μετά την πενταετία (και υπό την προϋπόθεση πως ούτε τα διόδια, ούτε τα διερχόμενα οχήματα θα έχουν αυξηθεί παραπέρα), η εταιρία θα έχει επί καθημερινής βάσης καθαρό κέρδος ένα ποσό, τουλάχιστον, της τάξης των 374.000 ευρώ ή 127 εκατ. δραχμών (τη μέρα).

*

Τι σημαίνει αυτό:

*

Κάθε μήνα η εταιρία θα έχει (καθαρά) κέρδη ύψους 3,8 δισ. δραχμών και κάθε χρόνο (καθαρά) κέρδη ύψους 45,8 δισ. δραχμών. Δεδομένου ότι αυτή η «μπίζνα» θα κρατήσει για 18 χρόνια, τα συνολικά (καθαρά) κέρδη της εταιρίας φτάνουν με τους μετριοπαθέστερους υπολογισμούς τα ...825,8 δισ. δραχμές! Τόσα θα αρμέξει από τους Ελληνες πολίτες. Αυτά προβλέπει η σύμβαση του «αυτοχρηματοδοτούμενου» έργου της Αττικής οδού (αντίστοιχες είναι και όλες οι άλλες συμβάσεις περί «αυτοχρηματοδοτούμενων» έργων που έγιναν ή θα γίνουν)...

*

«Λεόντειος», αλλά «νόμιμη»!

1564 Γεννιέται ο μεγαλύτερος μετά την ελληνική κλασική αρχαιότητα δραματουργός, Ουίλιαμ Σαίξπηρ. Πέθανε επίσης στις 23 Απρίλη, το 1616.

1616 Πεθαίνει στη Μαδρίτη ο συγγραφέας του δον Κιχώτη, Μιγκουέλ Θερβάντες. Γεννήθηκε το 1547.

1821 Σουβλίζεται ζωντανός ο Αθανάσιος Διάκος. Με 1.800 άνδρες προσπάθησε να σταματήσει τον Ομέρ Βρυώνη και τους 9.000 στρατιώτες του στη γέφυρα της Αλαμάνας.

1915 Συμμετέχοντας ως εθελοντής του Ναυτικού κατά τη διάρκεια του Α` Παγκόσμιου Πολέμου, ο Βρετανός ποιητής Ρούπερτ Μπρουκ πεθαίνει στο Αιγαίο από ηλίαση και θάβεται στη Σκύρο.

1999 Σε μια εκδήλωση ύψιστης δολοφονικής παράνοιας, λίγες μόνον ώρες από τον επίσημο γιορτασμό στην Ουάσιγκτον των 50 χρόνων του ΝΑΤΟ, οι σύμμαχοι και ενώ η στρατιωτική επιδρομή κατά της Γιουγκοσλαβίας διανύει την τριακοστή μέρα, βομβαρδίζουν το κτίριο της σερβικής τηλεόρασης: 30 οι νεκροί.

Η Δικαιοσύνη μίλησε! Ο τότε αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. κ. Βασιλόπουλος εκρίθη από το Εφετείο αθώος πάσης ευθύνης για τον άδικο χαμό της Αμαλίας Γκινάκη σε κείνο το φιάσκο - τραγωδία της οδού Νιόβης. Το ίδιο αθώος είχε κριθεί και ο τότε αττικάρχης, κ. Γεωργακόπουλος. Και μην τολμήσει κανείς να πει ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται, όχι ως φάρσα, αλλά ως αθλιότητα.

Η «δικαιοσύνη» μίλησε...



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ