Πάντως, δεν έχει μόνον το ΠΑΣΟΚ αυτή την υποκριτική και δίγλωσση πολιτική συμπεριφορά. Τα ίδια κάνει και η ΝΔ. Για παράδειγμα, τα στελέχη της τελευταίας συζητούν σήμερα για την «Απασχόληση σε μία φιλελεύθερη κοινωνία αλληλεγγύης», στο Δημαρχείο του Αιγάλεω, προσκεκλημένοι του δημάρχου και του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Καραμανλή. Προφανώς, αν δεν υπήρχε η συγκεκριμένη εκδήλωση, θα βρίσκονταν όλοι τους μαζί με τους διαδηλωτές στο Ναύπλιο...
Με αφορμή την τεράστια τρύπα, που δημιουργήθηκε στην Εθνική οδό Τρίπολης-Καλαμάτας (ο «Ρ» έγραψε προ ημερών), αναγνώστης της εφημερίδας σημειώνει και τα παρακάτω: Το συγκεκριμένο τμήμα της προαναφερόμενης Εθνικής οδού παραδόθηκε με διάφορες κατασκευαστικές ατέλειες στην κυκλοφορία, αλλά με όλες τις απαραίτητες ...τιμές και φαμφάρες, λίγο πριν τις τελευταίες ευρωεκλογές. Από τότε έχουν περάσει τέσσερα περίπου χρόνια και δεν έχει γίνει το παραμικρό για να ολοκληρωθεί. Και, βέβαια, μόνον ειρωνικά χαμόγελα προκαλούν στους διερχόμενους οι ταμπέλες, που υπάρχουν ακόμη στο πλάι της Εθνικής οδού και ζητούν συγνώμη για το ανολοκλήρωτο του έργου.
Και ο αναγνώστης μας αναρωτιέται: Τι περιμένουν άραγε οι κυβερνώντες; Τις επόμενες βουλευτικές εκλογές ή τις επόμενες ευρωεκλογές, για να ξανακάνουν εγκαίνια...;
Δεν τους φτάνουν οι υπερβολικές έως απαγορευτικές προϋποθέσεις, η ατέλειωτη γραφειοκρατία και οι ασφυκτικές προθεσμίες της σχετικής διαδικασίας. Τώρα, έχουν να αντιμετωπίσουν και τα... ριζοσπαστικά μέτρα της νέας ηγεσίας της Νομαρχίας Αθηνών. Ο λόγος για τους μετανάστες, που ταλαιπωρούνται καθημερινά για την έκδοση ή την ανανέωση της άδειας εργασίας και τις πρόσφατες αποφάσεις της Νομαρχίας. Η τελευταία, για να... αντιμετωπίσει το πρόβλημα του μικρού αριθμού υπαλλήλων και των ατέλειωτων ουρών, αποφάσισε να δέχεται αιτήσεις από μετανάστες μόνον 9 με 11 το πρωί και μετά να εξυπηρετεί αποκλειστικά τους δικηγόρους και την πελατεία τους. Με άλλα λόγια, δηλαδή, η Νομαρχία ωθεί τους μετανάστες στους δικηγόρους και τους κάθε λογής μεσολαβητές, όπου πρέπει να πληρώσουν τουλάχιστον από 100 ευρώ, για μια ανανέωση άδειας.
Προφανώς, η νέα υπερνομάρχης Αθήνας - Πειραιά, κ. Γεννηματά, όπως και ο νέος νομάρχης Αθηνών, κ. Σγούρος, έχουν μελετήσει καλά τη λογική του κ. Σημίτη, περί «κράτους - στρατηγείου»...
Οι συνομιλίες πραγματοποιούνται κεκλεισμένων των θυρών, οι προθέσεις είναι άριστες απ' όλες τις πλευρές, αλλά μέχρι στιγμής αποτέλεσμα μηδέν. Αυτά μεταδίδουν τα ειδησεογραφικά πρακτορεία από την Ακτή Ελεφαντοστού.
Και όσο, «μαμά» Γαλλία, στασιαστές και κυβέρνηση της χώρας αναλύουν τις διαφορές τους και αποφασίζουν για την τύχη της περιοχής, ο λαός πεθαίνει, χωρίς να τον σκέφτεται κανείς. Ο ΟΗΕ πραγματοποιεί συνεχώς εκκλήσεις για βοήθεια, γιατί δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την κατάσταση, αλλά κανείς δεν ενοχλείται. Η Γαλλία ανησυχεί για τη διατήρηση του γοήτρου της, στις παλιές της αποικίες, ώστε να μπορεί να επιβάλλει την άποψή της και πασχίζει να βρει μια οποιαδήποτε λύση, αρκεί να εξυπηρετεί τα συμφέροντά της, κυβέρνηση και στασιαστές αδυνατούν να συμβιβαστούν και οι σχετικές διαβουλεύσεις βρίσκονται συνεχώς σε τεντωμένο σχοινί.
Δε φτάνουν οι πολύμορφες και βαριές συνέπειες των εκατοντάδων χρόνων της αποικιοκρατίας, έχουμε και αυτές της δίδυμης αδερφής της, της πολιτικής του διαίρει και βασίλευε. Στο μεταξύ, ο λαός της αφρικάνικης αυτής χώρας πεθαίνει από τις αρρώστιες και τις ανείπωτες κακουχίες...
Μόλις 86 δισεκατομμυριάκια η υπερβασούλα στην Περιφερειακή Οδό της Πάτρας! Εχουν υπόψη τους τι θα μπορούσε να γίνει στο χαρακτηρισμένο ως «νομό της ανεργίας», αν διατίθονταν αλλού αυτά τα χρήματα και όχι στις τσέπες των κάθε λογής μεγαλόσχημων εργολάβων;
Για την Αττική Οδό δεν είναι να το συζητάμε. Το ένα τρισεκατομμύριο του τελικού κόστους μπορεί να πείσει ακόμα και τον πιο αμετανόητο ΠΑΣΟκο πως κάτι δεν πάει καλά και κάπου μας κατακλέψανε...
Τώρα τα περί «αναγκαίων παράπλευρων έργων», όπως καταλαβαίνετε, δεν αντέχουν σε σοβαρή κριτική. Προφανώς, για «παράπλευρες απώλειες» χρημάτων των φορολογούμενων πρόκειται, άσε που θα «τρώνε» οι «αρμόδιοι» από τα διόδια για τα επόμενα 20 χρόνια.
ΓΙΑΤΙ, κύριοι του «2004», δεν το λέτε καθαρά; Δε μας θέλετε εδώ, το δίμηνο των Ολυμπιακών Αγώνων. Φαίνεται πως όλα πάνε καλά με τα σχέδιά σας - στάδια, δρόμοι, γέφυρες, προαστιακός σιδηρόδρομος, τραμ και μετρό - αλλά δυστυχώς ...έχετε κι αυτό το πρόβλημα των κατοίκων!
Διότι όταν ακούμε για προσχέδια απαγόρευσης των ...συναθροίσεων, της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων και κάθε λογής οχημάτων καθώς και για διευρυμένες αρμοδιότητες της επιτροπής ασφάλειας των αγώνων, τι άλλο να πούμε;
Ειδικά δε για το θέμα της απαγόρευσης των διαδηλώσεων, που αναφέρεται ρητώς, το συμπέρασμα είναι ξεκάθαρο: Συμπεριλαμβάνεται στα λεγόμενα έργα μεταολυμπιακής χρήσης. Ακόμα κι όταν τελειώσουν οι αγώνες θα μας ...μείνει να το αξιοποιήσουμε.
Αλλωστε, οι προθέσεις της κυβέρνησης επ' αυτού είναι γνωστές κι από το παρελθόν. Τα 'χουμε ξανακούσει όλ' αυτά, πριν μερικά χρονάκια, από τον Κ. Λαλιώτη και διάφορους άλλους.