Ενα μέτωπο, που συσπειρώνει συνδικάτα, πρωτοβάθμια σωματεία, ομοσπονδίες, εργατικά κέντρα και ξεχωριστούς συνδικαλιστές, άσχετα από ιδεολογικές αντιλήψεις και κομματικές προτιμήσεις, που αποφάσισαν πως τα ταξικά συμφέροντα της εργατικής τάξης δε χωρούν στα όρια της πολιτικής και της τακτικής των ΓΣΕΕ -ΑΔΕΔΥ. Μιας πολιτικής και μιας τακτικής, που υποτάσσει τα ταξικά συμφέροντα των εργατών σ' αυτά των επιχειρηματιών. Που μετρά το «μπόι» των δικαιωμάτων και των διεκδικήσεων, με την προώθηση της πολιτικής της ΟΝΕ και της ιμπεριαλιστικής τάξης πραγμάτων. Που φτάνει τη δράση τους, ως εκεί που δε θίγουν τα κέρδη του κεφαλαίου, στην ταξική συνεργασία.
Αυτό το πιο σημαντικό γεγονός των τελευταίων χρόνων οπλίζει την εργατική τάξη με τη δύναμη της ταξικής, αγωνιστικής ενότητας δράσης των συνδικαλιστικών της οργανώσεων, τον απεγκλωβισμό ολοένα και περισσότερων από την επιρροή των ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ, ώστε το συνδικαλιστικό κίνημα να μαζικοποιείται, να γίνεται πιο μαχητικό και, προπαντός, να στρέφεται ενάντια στα συμφέροντα των μονοπωλίων. Αυτός είναι ο δρόμος του ΠΑΜΕ.
Με άλλα λόγια, η υπόθεση της «επανίδρυσης» του ΠΑΣΟΚ ξεκίνησε με τρόπο πολύ εύγλωττο και με πρώτο μέτρο την ίδρυση μερικών ακόμα ...«οφιτσίων».
Στόχο λέει
έχει βάλει
μια Ελλάδα
μ' όψη άλλη,
μια Ελλάδα
αλά Ευρώπη,
«φάτε, πιείτε
κερδοσκόποι»!.
*
Στόχο μέγα
έχει τάξει
την Ελλάδα
να αλλάξει,
«έλα πάρτη
ιδιώτη
για να γίνει
χώρα πρώτη»!
*
Στόχο έχει
- χειροκρότα! -
μια Ελλάδα
σ' άλλη ρότα:
Ο λαός «ζώνη»,
μπομπότα
κι ο αγάς
«ζωή και κότα»!
Προς Φ. Παπούλια, «ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ».
Πολύ φτωχό το... ρεπορτάζ σας για το ΚΚΕ. Τόσα λίγα ονειρευτήκατε ή μόνο τόσα επέτρεπε ο χώρος, που διέθεσε η εφημερίδα σας. Πάντως, ορισμένα σημεία αποτελούν... μνημεία έμπνευσης. Ειδικά, το περί αναβολής του συνεδρίου του Κόμματος, που επρόκειτο δήθεν να γίνει στα τέλη Μάη και ανεβλήθη για το φθινόπωρο... Κι ακόμη περισσότερο, τα ψηφίσματα των Επιτροπών Ειρήνης, που χαιρετίζουν την αγωνιστική τακτική του Κόμματος. Πάλι καλά, που τα αναφέρατε εσείς, γιατί εμείς τα είχαμε ξεχάσει...
Δεν είναι δα και πολλά τα χρόνια που πέρασαν από τότε που ο Κ. Λαλιώτης αποκαλούσε τον Πάγκαλο «συκοφάντη» και ο Πάγκαλος ανταπαντούσε στον Λαλιώτη, λέγοντας κάτι για «συκιές» (σ.σ.: δείγμα του ήθους και του ...πολιτισμού, που διαπνέει τις αντιπαραθέσεις του υπουργού Πολιτισμού).
Και θυμίζουμε αυτές τις «αβρότητες» μεταξύ Πάγκαλου - Λαλιώτη, γιατί, όπως αποδεικνύεται, μερικοί - μερικοί έχουν μετατρέψει σε καθημερινή πρακτική εκείνη τη ρήση του Κ. Μητσοτάκη που έλεγε: «Μετά από 5 - 10 χρόνια, ποιος θα θυμάται;»...
Ελα, όμως, που ο κόσμος θυμάται. Κι βγάζει και τα συμπεράσματά του, όταν ακούει τον κ. Πάγκαλο να ισχυρίζεται, όπως χτες, ότι «έχει πολύ καλές σχέσεις με τον κ. Λαλιώτη»... Πράγμα, που, αν ισχύει, μάλλον σημαίνει ότι αποδέχεται πως είναι «συκοφάντης», όπως τον είχε αποκαλέσει ο συνάδελφός του. Αυτό που ισχύει, όμως, είναι άλλο. Αυτό που ισχύει είναι ότι οι κύριοι αυτοί πάνω από τις καρέκλες τους και το νήμα της νομής της εξουσίας που τους ενώνει, δε βάζουν τίποτα. Ούτε καν την προσωπική τους αξιοπρέπεια...
Ο ύπατος εκπρόσωπος του ΟΗΕ στο Κόσσοβο Μπερνάρ Κουσνέρ έγραψε ένα βιβλίο που κυκλοφόρησε και στα ελληνικά από τις εκδόσεις «Εξάντας». Τίτλος του βιβλίου είναι «Η δικτατορία των γιατρών» και πραγματεύεται το θέμα της «Κοινωνικής Ασφάλισης». «Επέλεξα αυτόν τον τίτλο για να σκανδαλίσω, αλλά και να προκαλέσω συζητήσεις» γράφει στον πρόλογο ο συγγραφέας, που έχει ξεσηκώσει τη διεθνή κατακραυγή για το ρόλο του στο Κόσσοβο.
Το βιβλίο φαίνεται ότι γράφτηκε πριν ο Μπερνάρ διοριστεί εκπρόσωπος του ΟΗΕ στο Κοσσυφοπέδιο, όπου απέδειξε... εμπράκτως ότι «η ιατρική δεν είναι μόνο επιστήμη, ούτε μόνο επιστήμη, ούτε μόνο τεχνική, είναι και ανθρωπισμός. Οι γιατροί οφείλουν να συμμετέχουν στα γενικότερα προβλήματα της κοινωνίας, ακόμα κι αν αυτό ονομάζεται πολιτική». Αλλά «όμοιος ομοίω αεί πελάζει» όπως έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Δηλαδή ο άνθρωπος εθίστηκε τόσο στην - όπως την αποκαλεί ο ίδιος - επαγγελματική «δικτατορία των γιατρών» που ανέλαβε να υπηρετήσει και τη δικτατορία της «νέας τάξης».