Οι διαφημιστικές επιχειρήσεις μπουκάρουν στα σχολεία, με τις ευλογίες του υπουργείου Παιδείας, προκειμένου στο όνομα της «διαπαιδαγώγησης καλών καταναλωτών», να κάνουν μια βαθιά ιδεολογική παρέμβαση στις νεανικές συνειδήσεις με τις κάλπικες «αξίες» της αγοράς. Ο λόγος για το «εκπαιδευτικό» πρόγραμμα «Μίντια Σμαρτ», που θα υλοποιείται πειραματικά για αρχή, στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, αξιοποιώντας την «ευέλικτη ζώνη» και θα απευθύνεται σε μαθητές 6 - 11 ετών. Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2002 στη Μεγάλη Βρετανία, ενώ όπως διαφημίστηκε έχει διανεμηθεί και στο σύνολο των σχολείων της Φινλανδίας. Στην Ελλάδα η έκδοση προσαρμόστηκε από το...
Απεργεί σήμερα πανελλαδικά το διοικητικό προσωπικό σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ με απόφαση της Ομοσπονδίας του (ΟΔΠΤΕ) και οι εργαζόμενοι από τα ιδρύματα της Αθήνας διοργανώνουν συγκέντρωση, στις 11 το...
Τη λήψη δανείου ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αποπληρωμή προγραμμάτων σχολικής στέγης αποφάσισε κατά πλειοψηφία η διοίκηση Ψωμιάδη της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης στη διάρκεια της χτεσινής συνεδρίασης του...