Σε επικοινωνιακά κόλπα επιδίδεται η διοίκηση της ΔΕΗ σε μια προσπάθεια να πείσει ότι η τιμολογιακή της πολιτική διαπνέεται από «κοινωνική ευαισθησία» και ότι «προστατεύει» τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, λίγες μέρες μετά τον τραγικό θάνατο του 13χρονου κοριτσιού στην Ξηροκρήνη Θεσσαλονίκης, το οποίο ζούσε μαζί με την μητέρα του επί μήνες σε ένα σπίτι δίχως ρεύμα. Σε χτεσινή ανακοίνωση, η ΔΕΗ ανακοίνωσε ότι έχει εντάξει σε καθεστώς «κοινωνικού οικιακού τιμολογίου» πάνω από 460.000 καταναλωτές, προσφέροντας έκπτωση έως και 42% στο ηλεκτρικό ρεύμα, καθώς επίσης ότι έχει «υλοποιήσει πάνω από 1 εκατ. διακανονισμούς» εξόφλησης οφειλών σε πολλές δόσεις. Ακόμη, υποστηρίζει ότι δεν διακόπτει το...