Παρασκευή 25 Σεπτέμβρη 2015
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

MotionTeam

Στάσιμο, εδώ και περίπου ένα χρόνο, παραμένει το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, επιβεβαιώνοντας ότι η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων μέσα στην οποία εντάσσεται και η ανάθεση των δημόσιων έργων σε ιδιώτες εργολάβους, που συνεχίζεται και από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, δεν θέλει και δεν μπορεί να εξασφαλίσει την κατασκευή τους χωρίς το κόστος τους να εκτιναχθεί στα ύψη (σε βάρος των λαϊκών στρωμάτων που το επωμίζονται μέσω της όλο και αγριότερης φορολογίας), χωρίς να υπάρχουν τεράστιες καθυστερήσεις, χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο την εργασία και τα δικαιώματα των εργαζομένων σ' αυτά, αλλά και τις αρχαιότητες. Το παράδειγμα του μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς και όλων των μεγάλων κατασκευαστικών έργων...
1486 λέξεις, σελ.: 16


Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ