Χρονιά όξυνσης των αδυσώπητων ανταγωνισμών στο εμπορευματοποιημένο ποδόσφαιρο σε διεθνές επίπεδο θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί το 2021. Υποβόσκουσες κόντρες χρόνων, μεγαλεπήβολοι σχεδιασμοί και στόχοι, νέα «προϊόντα» στην αγορά, αλλαγές σε συμμαχίες και αντιπαλότητες ήρθαν για τα καλά στο προσκήνιο τη χρονιά που τελειώνει, πάντα με έναν στόχο: Την αποκόμιση του μεγαλύτερου μέρους της «πίτας» των κερδών που προσφέρει το δέσιμο του λαοφιλούς αθλήματος με την επιχειρηματική δράση και τα παιχνίδια συμφερόντων ανάμεσα στις πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στον χώρο. Αλλωστε, όπως αποδείχθηκε και στη νέα όξυνση των ανταγωνισμών φέτος, οι πολυεθνικές και οι χορηγοί ήταν αυτοί που στην...