Μπορεί η κατασκευή του μετρό της Αθήνας κανείς να μην είναι βέβαιος πότε θα τελειώσει, ωστόσο ένα είναι βέβαιο: Η αδιαφάνεια, τα «πανωπροίκια» και η διασπάθιση του δημοσίου χρήματος, όχι μόνο συνεχίζονται στο κυρίως έργο, αλλά διαρκώς επεκτείνονται και στις... επεκτάσεις του! Μέχρι τώρα η αύξηση του κόστους του κυρίως έργου - ακόμη και μετά την τροποποιητική σύμβαση, που όπως υποστήριζε ο πρώην υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτης όταν την κατέθεσε, θα «κλείσει όλες τις μαύρες τρύπες και δεν πρόκειται να δημιουργήσει καινούργιες» - έχει ξεπεραστεί κατά 50% (σε τιμές 1988), χωρίς να υπολογίζονται οι αναθεωρήσεις τιμών που έχουν πάρει οι εργολάβοι, εξαιτίας των καθυστερήσεων. Μάλιστα, εντελώς παράτυπα...