ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (Του απεσταλμένου μας ΝΙΚΟΥ ΑΝΤΩΝΑΚΟΥ).-- Πώς έγινε με τους Ολυμπιακούς Αγώνες; έτσι και με το φεστιβάλ. Πρόσωπα και, κυρίως, εταιρίες έκοψαν από τις «οικονομίες» τους (τα υπερκέρδη και τις φορολογικές απαλλαγές) κάποιο (πενιχρό) κονδύλι και έβαλαν τις φάτσες τους (τις φίρμες τους) στις αφίσες και στα άλλα υλικά της γιορτής! Εκθαμβοι, εμείς όλοι, κάνουμε το σταυρό μας μπροστά στην Boutari, στη Mythos, στην Pepsi, στη Fiat, το γαλλικό τηλεοπτικό κανάλι tv5, το Γαλλικό Κέντρο Κινηματογράφου, τη Γαλλική εταιρία μεταφορών, τη Unifrance, τη Γαλλική πρεσβεία... Ελλάς - Γαλλία συμμαχία, για να μην ξεχνιόμαστε! Το ουίσκι Jameson, όμως, τους ξεπέρασε όλους. Ανέλαβε να ποτίζει τους...