Το τσουχτερό εισιτήριο των 250 δραχμών, η απουσία χώρων στάθμευσης και μετεπιβίβασης στους σταθμούς, εντελώς ανεπαρκής συντονισμός με τα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς και μια σειρά από άλλες επιμέρους ελλείψεις, έκλεψαν την παράσταση κατά τη χτεσινή πρώτη μέρα λειτουργίας τού έτσι κι αλλιώς κουτσουρεμένου μετρό της Αθήνας. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν σε πολλές περιπτώσεις να δημιουργηθεί στην επιφάνεια κυκλοφοριακό κομφούζιο και στα υπόγεια του Μετρό ένταση και δικαιολογημένη αγανάκτηση... Ολα αυτά, όπως είναι φυσικό, αποτελούν σημαντικά μειονεκτήματα, σε σημείο μάλιστα, όπως τονίζουν πολλοί ειδικοί, να ακυρώνουν τα βασικά πλεονεκτήματα κατασκευής και λειτουργίας του μετρό, που είναι η...