«Οι μέρες της Κομμούνας» (Δευτέρα - Τετάρτη στις 22.15) είναι ένα επικό λαϊκό έργο με τη μουσική του Χανς Αϊσλερ και πρωταγωνίστρια την σπουδαία ηθοποιό και τραγουδίστρια - ερμηνεύτρια του Μπρεχτ, Γκίζελα Μάι.
Ο Μπρεχτ έγραψε το έργο «Οι μέρες της Κομμούνας» το 1948 - 1949, όταν είχε φύγει από τις ΗΠΑ για τη Λαϊκή Δημοκρατία της Γερμανίας, και η πρώτη παραγωγή του έργου έγινε από τη θεατρική εταιρεία του Μπρεχτ το 1956. Το έργο παρουσιάζει ένα πανόραμα της ζωής στην Κομμούνα. Είναι ένας κόσμος εργατικών συνοικιών στην Πιγκάλ. Εκεί, μαζί παλεύουν και προσπαθούν να μάθουν πώς να ξανασκεφτούν τη ζωή σε μια αληθινά δημοκρατική κοινωνία. Είναι αυτοί οι άνθρωποι που στο τέλος θα καταλήξουν να αγωνίζονται και να πεθαίνουν στους δρόμους του Παρισιού.
Θέτει το ζήτημα της εργατικής εξουσίας και της εργατικής πρωτοπορίας, προτρέποντας τον θεατή να αναρωτηθεί και να βρει τρόπους για να αλλάξει τον κόσμο.
«Η Νέα Βαβυλώνα» (1929) των Κόζιντσεφ και Τράουμπεργκ, (Τρίτη - Παρασκευή στις 17.00) ήταν προϊόν της περίφημης «Φάμπρικας του Εκκεντρικού Ηθοποιού», μίας από τις πιο φημισμένες πειραματικές - ερευνητικές ομάδες του σοβιετικού κινηματογράφου, που είχε ως σύνθημά της το «Επανάσταση στην Τέχνη». Η μεγαλειώδης Ρωσική Πρωτοπορία, που ήξερε θαυμάσια να δίνει επαναστατική μορφή στο επαναστατικό περιεχόμενο.
Μια ταινία καθαρά ιστορική και ωστόσο καθόλου αναπαραστατική. Το φιλμ περισσότερο αναπαράγει το κλίμα, την αίσθηση του αγώνα, την ένταση της αιματηρής διαμάχης και πάνω απ' όλα την πάλη των δύο αντιμαχόμενων τάξεων. Η ταινία αντιπαραβάλλει σε διάφορες σκηνές τον παρακμιακό και άσωτο τρόπο ζωής της μπουρζουαζίας με τον αγώνα των εξεγερμένων.