Η δημοτική αρχή τονίζει ότι η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής είναι και ρεαλιστική και φτηνότερη λύση και αποτελεί αίτημα του πατραϊκού λαού.
Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι ο κυβερνητικός σχεδιασμός «περιφρονεί τη διαχρονική διεκδίκηση του πατραϊκού λαού, της δημοτικής αρχής και του Δημοτικού Συμβουλίου, των μαζικών φορέων της πόλης και τον πολεοδομικό σχεδιασμό της».
Επισημαίνει ότι «η υπόγεια διέλευση με τούνελ δεκάδων χιλιομέτρων της νέας σιδηροδρομικής γραμμής θεωρήθηκε αυτονόητη, οικονομικά ρεαλιστική και τεχνικά εφαρμόσιμη σε φυσικά εμπόδια σε άλλες πόλεις όπως στο γειτονικό Αίγιο, ακόμα και σε χωριά, ενώ για την τρίτη πόλη της χώρας, προπαγανδίζουν ότι πρόκειται για "φαραωνικό έργο".
Η υπογειοποίηση, μάλιστα, θα γίνει με τη φτηνότερη μέθοδο του cut and cover.
Ο πατραϊκός λαός θα συνεχίσει ενωμένος τον αγώνα του, μαζί με τη δημοτική αρχή και τους λαϊκούς μαζικούς φορείς, για να μείνουν και αυτοί οι σχεδιασμοί στα χαρτιά.
Το διαχρονικό αίτημα για σύγχρονο τρένο με υπογειοποίηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής - που θα επηρεάσει την Πάτρα για εκατονταετίες - τη λειτουργία του προαστιακού και τη δημιουργία Γραμμικού Πάρκου, πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμου, είναι ρεαλιστικό και άμεσα εφαρμόσιμο, είναι προς το συμφέρον του πατραϊκού λαού σήμερα, αλλά και των γενιών που έρχονται».