Το Sportage προσφέρει άνετους εσωτερικούς χώρους για τέσσερα άτομα ακόμα και στην τρίθυρη έκδοση, ενώ και ο χώρος αποσκευών είναι καλός για την κατηγορία, έχοντας όμως το μειονέκτημα του μη αναδιπλούμενου πίσω καθίσματος. Η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετή ώστε να μπορεί ο οδηγός να εκμεταλλευτεί την τετρακίνηση και την ιπποδύναμη σε χωματερές διαδρομές. Είναι όμως σε συνδυασμό και με τις μαλακές αναρτήσεις υπεύθυνη και για τις κλήσεις στις στροφές. Η οδική συμπεριφορά γενικά, αν και ασφαλής, χρειάζεται εξοικείωση, ειδικά όταν η κίνηση έρχεται μόνο από τους πίσω τροχούς. Με την τετρακίνηση τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα, ενώ για τους περιπετειώδεις τύπους που αρέσκονται στα δύσκολα υπάρχει η επιλογή του κοντού κιβωτίου που θα βοηθήσει το Sportage να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο.
Ο κινητήρας με την 16βάλβιδη κεφαλή, με εξαίρεση τη θορυβώδη λειτουργία του και την κατανάλωσή του, έχει καλά χαρακτηριστικά, αφού δεν του λείπει ούτε η ροπή ούτε οι ίπποι. Τραβάει από χαμηλά, και αν ο οδηγός δεν ενοχλείται από την κάπως «τραχιά» αίσθηση στις υψηλές στροφές, ανεβάζει εύκολα πάνω από 150-160 χλμ/ώρα, ενώ η «κοντερίσια» τελική ξεπερνάει και τα 180 χλμ/ώρα.
Ο εξοπλισμός είναι μάλλον «σπαρτιατικός» με βάση τα κορεατικά δεδομένα, αλλά όταν το ABS και ο αερόσακος κοστίζουν μόλις 400.000 δρχ., δίνονται τα περιθώρια στον οδηγό να αγοράσει ένα πολυτελέστερο Sportage χωρίς να ανέβει σε δυσθεόρατα οικονομικά ύψη. Η βασική τιμή για την ανοιχτή τρίθυρη έκδοση ξεκινά από 4.998.000 δρχ.