Τετάρτη 16 Δεκέμβρη 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Επικίνδυνες συνθήκες και εκβιασμοί σε βάρος των εργαζομένων

Συνθήκες εργασίας που βάζουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα των εργαζομένων καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η ΔΑΣ ΟΑΣΑ.

Οπως αναφέρει, την περασμένη Δευτέρα στο αμαξοστάσιο λεωφορείων της Πέτρου Ράλλη έπεσε τζάμι και από τύχη δεν τραυματίστηκε εργαζόμενος που πέρασε από το σημείο με διαφορά ελάχιστων δευτερολέπτων.

«Για ακόμα μια φορά», σημειώνει η ΔΑΣ, «βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το ατύχημα, είτε από πτώση τζαμιού είτε από βραχυκύκλωμα είτε από γλίστρημα στα νερά (...) Η διοίκηση γνωρίζει ότι με κάθε βροχή μπαίνουν νερά σε πολλά σημεία του αμαξοστασίου Π. Ράλλη, καθώς και ότι από την υγρασία έχει υποχωρήσει η στατικότητα των υλικών. Δουλεύουμε σε συνθήκες Μεσαίωνα θέτοντας σε κίνδυνο καθημερινά τη ζωή μας, ενώ η κυβέρνηση πανηγυρίζει για την επίτευξη των στόχων για αύξηση του συγκοινωνιακού έργου».

Η ΔΑΣ απαιτεί άμεσα «η διοίκηση να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την επισκευή των κτιριακών εγκαταστάσεων προκειμένου να διαφυλαχθούν η υγιεινή και η ασφάλεια. Σε κάθε περίπτωση η διοίκηση της ΟΣΥ και η κυβέρνηση έχουν την ευθύνη για τη σωματική ακεραιότητα των εργαζομένων».

Στο μεταξύ, η ΔΑΣ ΟΑΣΑ καταγγέλλει εκβιασμούς της διοίκησης της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες, λεωφορεία και τρόλεϊ) σε εργαζόμενους για να σταματήσουν την άδειά τους και να γυρίσουν στη δουλειά.

Οπως αναφέρει, τα γραφεία κίνησης ενημερώνουν προφορικά εργαζόμενους που βρίσκονται σε άδεια ότι θα δοθεί ένα επίδομα ύψους 500 ευρώ (δεν υπάρχει καμιά επίσημη ανακοίνωση γι' αυτό) και ότι για να το πάρουν θα πρέπει να διακόψουν την άδειά τους. Η ΔΑΣ καλεί τους εργαζόμενους να μη δεχτούν τον εκβιασμό.

Τέτοιες μεθοδεύσεις μαρτυρούν την προσπάθεια της κυβέρνησης να μπαλώσει όπως όπως τις τεράστιες ελλείψεις στις αστικές συγκοινωνίες, σε προσωπικό, οχήματα και υλικοτεχνική υποδομή. Επιβεβαιώνουν ότι δεν έχει πάρει κανένα μέτρο για να τις αντιμετωπίσει και ότι η εμπλοκή των ΚΤΕΛ και άλλων ιδιωτικών επιχειρήσεων δεν έγινε για την αύξηση των δρομολογίων λόγω πανδημίας, αλλά είναι η υλοποίηση ενός πολιτικού σχεδιασμού ο οποίος διαμορφώνεται εδώ και χρόνια από όλες τις κυβερνήσεις ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ, στο πλαίσιο της λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών με κριτήριο το κέρδος.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ