-- Πρώτον, οι τύποι των «καθαρών» οχημάτων, δηλαδή τα ηλεκτρικά, τα υβριδικά, τα από κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου και τα Euro 6 που εκπέμπουν ρύπους κάτω από 120 gr CO2.
-- Δεύτερον, όσοι έχουν άδεια δακτυλίου. Εκεί υπήρχαν πάρα πολλές εξαιρέσεις και θα γίνει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια για να μειωθούν και να εκλογικευτούν.
Εξάλλου, όπως είπε χτες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γ. Οικονόμου, για την ολοκληρωμένη παρακολούθηση της λειτουργίας του δακτυλίου αποφασίστηκε να συγκροτηθούν δύο ομάδες εργασίας: Ενα Παρατηρητήριο που θα «ομογενοποιήσει» δράσεις και αποφάσεις για την κίνηση με συμμετοχή των συναρμόδιων υπουργείων, αλλά και δήμων, Περιφέρειας και επιστημόνων, αλλά και μια τεχνική ομάδα που θα παρακολουθεί την πορεία εφαρμογής του δακτυλίου. Επιπλέον, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε ότι δεν θα μπουν διόδια στο κέντρο της Αθήνας.