Κυριακή 17 Μάρτη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
ΡΑΛΙ ΚΟΡΣΙΚΗΣ
Τρία στα τρία η «Πεζό»

Η «Πεζό» κατέλαβε και τις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών και μάλιστα επί γαλλικού εδάφους. Ο θρίαμβος ανέβασε την ομάδα στην κορυφή της βαθμολογίας των κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και με τη σημαντική διαφορά των 16 βαθμών από τη δεύτερη ομάδα, τη «Φορντ»

Και οι τρεις είναι... της «Πεζό»
Και οι τρεις είναι... της «Πεζό»
Ο Gilles Panizzi, ο πιο «ασφάλτινος» οδηγός της ομάδας της «Πεζό» κυριάρχησε από την αρχή του Γύρου της Κορσικής, αποδεικνύοντας ακόμη μια φορά ότι δεν έχει αντίπαλο στους ασφάλτινους αγώνες. Ο Marcus Gronholm και ο Richard Burns φάνηκαν επίσης πανέτοιμοι, αν και ο Βρετανός Πρωταθλητής προβληματίστηκε με το σύστημα πέδησης του 206 WRC, που δεν του επέτρεψε να περάσει -όπως ανέφερε- τον Φινλανδό, αφού η γαλλική ομάδα δεν είχε δώσει σχετικές οδηγίες, επιτρέποντας τον «εσωτερικό» ανταγωνισμό των οδηγών της. Ικανός αντίπαλος για την «Πεζό» φάνηκε ένας άλλος Γάλλος ο Philippe Bugalski, ο οποίος όμως προβληματίστηκε με τη συμπεριφορά της περσινής έκδοσης του Citroen Xsara WRC, αλλά τελικά κατάφερε να φτάσει στην τέταρτη θέση, οδηγώντας επιθετικά σε όσες ΕΔ οι αντίπαλοί του είχαν πρόβλημα με τη συμπεριφορά των ελαστικών, τα οποία και επηρέασαν ιδιαίτερα στις ολισθηρές ΕΔ του δεύτερου Σκέλους. Ιδίως ο Tommi Makinen, ο οποίος βρέθηκε κάποια στιγμή στην τρίτη θέση, αν δεν είχε κάνει αλλεπάλληλα λάθη επιλογών μεταξύ των slick και των intermadiate ελαστικών, δε θα σημείωσε έξοδο, λόγω υδρολίσθησης. Αντίθετα, ο Petter Solberg, αν και τερμάτισε πέμπτος, φάνηκε περισσότερο διορατικός στις επιλογές των ελαστικών και στην τακτική αναλόγως των συνθηκών, με αποτέλεσμα να είναι ταχύτατος στις στεγνές ΕΔ. Αντίθετα, οι οδηγοί της «Φοντ», γνωρίζοντας ότι δεν μπορούν να βασιστούν στα στεγνά ελαστικά τους αναγκάστηκαν να κινηθούν εκτός ορίων στις στεγνές ΕΔ του τρίτου σκέλους, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο Colin McRae μάλιστα σημείωσε δραματική έξοδο στην προτελευταία ΕΔ, με αποτέλεσμα να υποστεί κάταγμα στο δάχτυλό του. Ελπιδοφόρα ξεκίνησε η τρίτη έκδοση των αυτοκινήτων της «Χιουντάι» στο Ράλι Γαλλίας, αν και το Accent WRC3 χρειάζεται βελτιώσεις στον τομέα της αξιοπιστίας, o Freddy Loix, μολονότι δυσκολευόταν με το τεράστιο pedal του φρένου, τερμάτισε ένατος, ενώ ο Armin Schwarz είχε καταφέρει να ανέβει στην έβδομη θέση, για να τερματίσει τελικά 13ος, όταν στην τελευταία ΕΔ χάθηκε η υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού.

Πανιζί πρώτος...
Πανιζί πρώτος...
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1. G.PANIZZI/H.PANIZZI PEUGEOT 206 WRC

2. M.GRONHOLM/T.RAUTIAINEN PEUGEOT 206 WRC

3. R.BURNS/R.REID PEUGEOT 206 WRC

4. P.BUGALSKI/J.P.CHIARONI CITROEN XSARA WRC

5. P.SOLBERG/P.MILLS SUBARU IMPREZA WRC

6. C.SAINZ/L.MOYA FORD FOCUS WRC


... Γκρόνχολμ δεύτερος...
... Γκρόνχολμ δεύτερος...

...Μπερνς τρίτος
...Μπερνς τρίτος


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ