Παρασκευή 25 Οχτώβρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 27
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΑΣ ΟΑΣΘ
Συγκέντρωση - διαμαρτυρία για την αστική συγκοινωνία

Ανακοίνωση - κάλεσμα με αφορμή το τελευταίο ατύχημα με λεωφορείο από βλάβη στα φρένα, με 5 τραυματίες

Σε συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ σήμερα Παρασκευή στις 11 π.μ. καλεί η ΔΑΣ ΟΑΣΘ φορείς, σωματεία και συλλόγους της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την επικίνδυνη κατάσταση στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης, όπως επιβεβαιώθηκε με την προχθεσινή σύγκρουση των δύο λεωφορείων που είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό 5 επιβατών, και παράλληλα να διεκδικήσουν μέτρα προστασίας της ζωής τους.

Η διοίκηση του ΟΑΣΘ σε ανακοίνωση που εξέδωσε χθες, μετά τις αποκαλύψεις για ιστορικό βλαβών στο ένα από τα εν λόγω οχήματα, προσπάθησε να πετάξει από πάνω της κάθε ευθύνη και μάλιστα να βγάλει λάδι και την εταιρεία μίσθωσης των οχημάτων.

Ο ΟΑΣΘ επικαλείται ότι «κάθε φορά που υπήρξε δελτίο βλάβης του λεωφορείου, το οποίο απέκτησε ο ΟΑΣΘ μέσω leasing, έγινε επιδιόρθωση από τους τεχνικούς του αναδόχου, που είναι υπεύθυνος για τη συντήρησή του». Και ότι αμέσως μετά το ατύχημα «το λεωφορείο μετακινήθηκε οδικώς σε ΚΤΕΟ», όπου «διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει βλάβη στο σύστημα πέδησης».

Σε δική της ανακοίνωση η ΔΑΣ ΟΑΣΘ επισημαίνει ότι και με αυτό το περιστατικό «επιχειρείται υποβάθμιση των σοβαρών ζητημάτων ασφάλειας που θίγουμε οι εργαζόμενοι εδώ και καιρό, συνολικά στη συγκοινωνία, με συσκότιση των αιτιών τους».

Μιλά για προδιαγεγραμμένο «ατύχημα» και αναδεικνύει ότι η σύγκρουση των δύο λεωφορείων έγινε επειδή δεν έπιασαν τα φρένα στο υπ' αριθμόν 2210 λεωφορείο: «Τα δελτία βλαβών και αυτά που αναφέρουν οι οδηγοί είναι ξεκάθαρα και δεν χωρούν ερμηνείες. Το πρόβλημα της απώλειας πέδησης συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις και δεν είναι μόνιμο, δηλαδή το λεωφορείο δεν εκτελούσε τα δρομολόγια χωρίς καθόλου φρένα».

Η ΔΑΣ ΟΑΣΘ καταγγέλλει ότι δεν πάει άλλο με την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην αστική συγκοινωνία της πόλης αλλά και γενικότερα. Θυμίζει ότι η έλευση μεταχειρισμένων αστικών λεωφορείων σε περιοχές των ΟΑΣΘ - ΟΑΣΑ έγινε υποτίθεται για να λύσει το πρόβλημα της έλλειψης οχημάτων, στην πραγματικότητα όμως για να ανοίξει τον δρόμο στις εταιρείες leasing και στα ΚΤΕΛ, που ανέλαβαν συγκοινωνιακό έργο, γιατί μέχρι τότε προβλεπόταν υποχρεωτικά η αντικατάσταση παλαιότερων και η ένταξη επιπλέον αστικών λεωφορείων στην κυκλοφορία να γίνονται μόνο με καινούργια λεωφορεία.

Η ΔΑΣ ΟΑΣΘ καλεί τον λαό με τους αγωνιστικούς φορείς του να διεκδικήσει άμεσα:

«Να επισκευαστούν όσα λεωφορεία επισκευάζονται και να αποσυρθούν όλα τα ακατάλληλα και επικίνδυνα λεωφορεία.

Να αντικατασταθούν όλα τα μεταχειρισμένα λεωφορεία με νέα και σύγχρονα οχήματα.

Να προσληφθούν μόνιμοι οδηγοί και τεχνίτες στον ΟΑΣΘ, σε αριθμό που θα καλύπτει τις ανάγκες της πόλης, χωρίς εργολάβους.

Μονιμοποίηση των συμβασιούχων - οκτάμηνων οδηγών».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ