Πέμπτη 5 Δεκέμβρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Συνεχίζεται η ταλαιπωρία

Με προβλήματα ξεκίνησε η λειτουργία του Μετρό

MotionTeam

Με προβλήματα ξεκίνησε η λειτουργία του Μετρό
Η ταλαιπωρία του λαού της πόλης συνεχίζεται και με τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, μετά τα εγκαίνιά του που έγιναν με τυμπανοκρουσίες το περασμένο Σάββατο.

Μέρα με τη μέρα νέα προβλήματα έρχονται καθημερινά στην επιφάνεια για το επιβατικό κοινό, στον απόηχο της κυβερνητικής φιέστας των εγκαινίων.

Τα προβλήματα εξαιτίας της κακοκαιρίας διαδέχθηκε η διακοπή λειτουργίας των ανελκυστήρων στους σταθμούς, οι σταματημένοι συρμοί και οι απίστευτα μεγάλες ουρές αναμονής στα εκδοτήρια των σταθμών.

Και χτες, πρώτη μέρα λειτουργίας του Μετρό με εισιτήριο, εκτός λειτουργίας είχαν τεθεί οι ανελκυστήρες σε δύο από τους 13 σταθμούς (Πανεπιστήμιο και Νέα Ελβετία).

Το πρωί της Τρίτης, ενώ γινόταν το αδιαχώρητο, επιβάτες αναφέρουν ότι έμειναν σταματημένοι μέσα στους συρμούς (με τις πόρτες ανοιχτές) για τουλάχιστον 10 λεπτά στον σταθμό του «Ευκλείδη». Ανάλογο πρόβλημα προέκυψε και στον σταθμό «Σιντριβάνι», με τους επιβάτες να μένουν μέσα στους συρμούς για τουλάχιστον 5 λεπτά. Σε ερώτηση των επιβατών προς τους υπεύθυνους για ποιον λόγο σημειώνεται αυτή η καθυστέρηση, δόθηκε η απάντηση ότι ένας εκ των συρμών αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα. Αποτέλεσμα ήταν πολλοί επιβάτες να αποβιβαστούν εντέλει και να συνεχίσουν τη διαδρομή τους με τα πόδια.

Ακόμη μεγαλύτερες σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες ήταν χτες οι ουρές στα εκδοτήρια των σταθμών του Μετρό. Σε αρκετούς σταθμούς, όπως Βούλγαρη, Μαρτίου, Ανάληψη και Παπάφη, σχηματίζονταν τεράστιες ουρές από πολίτες που περίμεναν να εκδώσουν τις προσωποποιημένες κάρτες και τα εισιτήριά τους. Ιδίως στην Ανάληψη, οι μεγάλες ουρές αφορούσαν και τα αυτόματα μηχανήματα.

Κάποια από τα ηλεκτρονικά μηχανήματα έβγαιναν εκτός λειτουργίας, με τους υπεύθυνους τεχνικούς να τρέχουν να τα επισκευάσουν.

Προβλήματα παρουσιάστηκαν και σε κάποια ακυρωτικά μηχανήματα (κυρίως κατά την έξοδο από τους σταθμούς), τα οποία «κολλούσαν», με τους υπαλλήλους να ανοίγουν τις θύρες με τις δικές τους κάρτες για να περάσει το επιβατικό κοινό.

Επιπλέον, οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν αποκλειστικά με μετρητά, ενώ τα αυτόματα μηχανήματα δέχονται μόνο χαρτονομίσματα των 5 και 10 ευρώ, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η δυνατότητα πληρωμής με χρεωστική και πιστωτική κάρτα φαίνεται πως θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη Ιανουαρίου.

Την ίδια ώρα «βροχή» έπεφταν, από το πρωί χτες, από την Τροχαία, οι κλήσεις σε σταθμευμένα αυτοκίνητα στον τερματικό σταθμό Μετρό της Νέας Ελβετίας, όπου ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες διαμόρφωσης του χώρου και δημιουργίας χώρων στάθμευσης. Οι πολίτες που ερχόμενοι από την περιοχή της Ανατολικής Θεσσαλονίκης επέλεξαν να ακολουθήσουν τις «συστάσεις» για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης και στάθμευσαν τα οχήματά τους για να πάρουν το Μετρό, θα πληρώσουν ακριβά τη μετακίνησή τους.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Υπάλληλοι του ΟΑΣΘ για την εξυπηρέτηση της ιδιωτικής εταιρείας (2024-11-28 00:00:00.0)
Καθημερινές καταλήψεις για την αύξηση των εισιτηρίων (2003-11-27 00:00:00.0)
ΑΤΙΤΛΟ (2003-10-11 00:00:00.0)
Αλλαγές στα δρομολόγια (2002-08-30 00:00:00.0)
Χωρίς στάση στη Ν. Ιωνία (2002-06-26 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ