Μια ενδεικτική λίστα των «ατυχημάτων» που έχουν καταγραφεί μετά το έγκλημα των Τεμπών
31 Μάρτη 2023, Ηλεκτρικός Αθήνας (Γραμμή 1): Σε βαγόνι συρμού στον σταθμό «Αττική», ανοίγει ξαφνικά η πόρτα, από την πλευρά των γραμμών! Οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και ο συρμός αποσύρθηκε.
29 Μάη 2023, Ηλεκτρικός Αθήνας: Συρμός για αρκετά χιλιόμετρα ταξίδευε ...με ανοιχτή πόρτα, η οποία δεν έκλεινε, και ο οδηγός απηύθυνε έκκληση στους επιβάτες από τα μεγάφωνα να απομακρύνονται.
1η Ιούνη 2023, Τρένο: Εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε μερικώς στον σταθμό Ρουφ.
3 Ιούνη 2023, Ηλεκτρικός: Γεννήτρια συρμού στον σταθμό «Νερατζιώτισσα» άρχισε να βγάζει καπνούς.
29 Ιούνη 2023, Τρένο: Αμαξοστοιχία με 325 επιβάτες ακινητοποιήθηκε για δύο ώρες μέσα στη Σήραγγα Οθρυος. Για μεγάλο διάστημα δεν υπήρχε ούτε φωτισμός ούτε κλιματισμός, λόγω της διακοπής ρεύματος.
5 Ιούλη 2023, Τρένο: Αμαξοστοιχία ακινητοποιείται στην Κατερίνη, καθώς κλαδιά σπάνε το τζάμι στην καμπίνα οδήγησης, ενώ ξηλώνουν και τον παντογράφο.
22 Νοέμβρη 2023, Προαστιακός: Συρμός εκτροχιάζεται μερικώς στην Πάτρα.
30 Μάρτη 2024, Προαστιακός: Αμαξοστοιχία στο δρομολόγιο Κιάτο - Πάτρα βγάζει καπνούς, με τον οδηγό να αποβιβάζει τους επιβάτες στο Ξυλόκαστρο.
26 Ιούλη 2024, Μετρό Αθήνας: Συρμός ακινητοποιείται στον σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας», λόγω καπνών που έβγαιναν από βαγόνι.
13 Σεπτέμβρη 2024, Τρένο: Μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων, δύο αμαξοστοιχίες γεμάτες κόσμο παραλίγο να οδηγηθούν σε σύγκρουση. Η τραγωδία αποφεύγεται μετά από επικοινωνία των μηχανοδηγών, αφού στο συγκεκριμένο σημείο δεν λειτουργούσαν τηλεδιοίκηση, ETCS και φωτοσήματα.
14 Σεπτέμβρη 2024, Τρένο: Νέα ακινητοποίηση αμαξοστοιχίας λόγω πρόσκρουσης σε πεσμένα δέντρα, μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών.
25 Σεπτέμβρη 2024, Ηλεκτρικός Αθήνας: Φωτιά σε βλάστηση κάτω από σταθμευμένο συρμό με επιβάτες στο ύψος της «Νερατζιώτισσας». Οι επιβάτες τράβηξαν τον μοχλό ασφαλείας και στη συνέχεια αποβιβάστηκαν όπως - όπως.
9 Οκτώβρη 2024, Προαστιακός: Συρμός με κατεύθυνση από Αεροδρόμιο προς Ανω Λιόσια μπαίνει σε λάθος γραμμή, η οποία θα τον οδηγούσε σε σήραγγα του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας, με ανυπολόγιστες συνέπειες.
25 Νοέμβρη 2024, Τρένο: Παραλίγο σύγκρουση Προαστιακού της Θεσσαλονίκης με αμαξοστοιχία «Intercity» στον Κορινό Πιερίας. Η σύγκρουση αποφεύχθηκε με παρέμβαση των μηχανοδηγών.
14 Δεκέμβρη 2024, Μετρό Θεσσαλονίκης: Συρμός ακινητοποιήθηκε, επιβάτες αποβιβάστηκαν και περπάτησαν μέσα στη σήραγγα μέχρι τον επόμενο σταθμό.
14 Δεκέμβρη 2024, Τρένο: Εκτροχιάστηκε τροχός βαγονιού στο Πήλιο.
23 Δεκέμβρη 2024, Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε στον σταθμό «Αγία Σοφία», εγκλωβίζοντας τους επιβάτες. Κατά τη διαδικασία της εκκένωσης οι αυτόματες πόρτες συνέχισαν να κλείνουν, με κίνδυνο τραυματισμών.
30 Δεκέμβρη 2024, Ηλεκτρικός Αθήνας: Συρμός παρουσιάζει βλάβη και μετά βγάζει πυκνό μαύρο καπνό κάτω από βαγόνι.
1η Γενάρη 2025, Ηλεκτρικός Αθήνας: Χωρίς χειρισμό, άνοιξαν όλες οι πόρτες από τη μια πλευρά ενώ ο συρμός ήταν σε κίνηση.
13 Γενάρη 2025, Προαστιακός: Από συρμό στον σταθμό του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» αποκολλήθηκε βαρύ εξάρτημα (παντογράφος) και έπεσε με σφοδρότητα στην αποβάθρα. Από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.
17 Γενάρη 2025, Μετρό Θεσσαλονίκης: Συρμός ακινητοποιήθηκε σε σήραγγα, με τους επιβάτες να μένουν μέσα σε αυτόν για περίπου 20 λεπτά!