Πέμπτη 6 Μάρτη 2025
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
... αθλιότητας

Οσο για την «αξιολόγηση», περσινά ξινά σταφύλια. Τα ίδια έλεγαν τα κυβερνητικά στελέχη και τον Μάρτη του 2023, λίγες μέρες μετά το έγκλημα. Για να πάρουν την πληρωμένη απάντηση ότι οι σιδηροδρομικές εταιρείες ΟΣΕ, «Hellenic Train» κ.ά. ήταν «αξιολογημένες» και εφάρμοζαν συστήματα «αξιολόγησης» με ευρωπαϊκά κριτήρια, ενώ δεν εκπαίδευαν το προσωπικό και λειτουργούσαν με τεράστια υποστελέχωση, χωρίς τον αναγκαίο εξοπλισμό. Το δε «Επιχειρησιακό Σχέδιο του ΟΣΕ για τα έτη 2022 - 2025» εκπονήθηκε με τη βοήθεια εξειδικευμένης ιδιωτικής εταιρείας συμβούλων (!), ακολουθώντας τις «οδηγίες» και τις «βέλτιστες πρακτικές» της ΕΕ, όπου μόνο το 2021 καταγράφηκαν 1.389 σημαντικά σιδηροδρομικά ατυχήματα, εκ των οποίων τα 97 αφορούσαν συγκρούσεις τρένων, με συνολικά 636 νεκρούς και 513 τραυματίες! Για να μην πούμε για τα πιστοποιητικά πυρασφάλειας που είχαν τα βαγόνια της «Hellenic Train», και το πόρισμα επιβεβαιώνει τώρα ότι αν οι προδιαγραφές τους ήταν πιο αυστηρές, οι συνέπειες της έκρηξης και της πυρκαγιάς για τους επιβάτες - θύματα θα ήταν μικρότερες.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ