Κυριακή 22 Ιούνη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
Σουμάχερ εναντίον Σουμάχερ

H μάχη του Καναδά θύμιζε το ρητό «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Οι τέσσερις πρώτοι έδειχναν ικανοί για το καλύτερο, αλλά από την άλλη ικανοποιημένοι και με το καλό. Δεν έγινε λοιπόν η μάχη των τολμηρών αλλά των προσεχτικών

Η νίκη που παίχτηκε μεταξύ των δύο αδελφών Σουμάχερ κρίθηκε σε μια προσπέραση που δεν είδαμε ποτέ. Ο Μίχαελ βρέθηκε μπροστά μετά τον 20ο γύρο, όταν ο Ραλφ μπήκε στα πιτ για ανεφοδιασμό. Μάλιστα όταν μετά τον αγώνα ο μικρός Σουμάχερ ρωτήθηκε, πώς βρέθηκε δεύτερος αφού οι χρόνοι των ανεφοδιασμών δεν το δικαιολογούν, έψαχνε και αυτός απάντηση. Οσο για το γιατί δεν τόλμησε μια προσπέραση, απάντησε ότι ήταν κοντά αλλά όχι αρκετά κοντά, αν και το μισό αγώνα ήταν κολλημένος πίσω από τη Φεράρι του αδελφού του. Οσο για τον πρωταθλητή, κατάφερε να κατακτήσει την 68η νίκη της καριέρας του, οδηγώντας όπως σχεδόν πάντα, άψογα, με ένα όχι άψογο αυτοκίνητο. Τα φρένα δεν ήταν τα καλύτερα και τα λάστιχα επίσης. Ούτε όμως και η δύναμη της Φεράρι ήταν υπέρτερη από τα άλλα μονοθέσια. Τόσο η Γουίλιαμς όσο και η Μακλάρεν και λιγότερο η Ρενό, έδειχναν εξίσου δυνατές ή και δυνατότερες από τη σκουντερία. Το άστρο όμως του Μίχαελ και η ατολμία των υπολοίπων έφερε μια νίκη που προσθέτει νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα, οκτώ αγωνιστικές πριν το τέλος. Η Φεράρι δε μοιάζει ανίκητη, όπως πέρσι, η Γουίλιαμς μπορεί όπως απέδειξε και στο Μονακό, αρκεί να μην υποπίπτει (κυρίως ο Μοντόγια) σε λάθη, και η Μακλάρεν με το περσινό μονοθέσιο χτυπάει πρωτάθλημα. Ο Μοντόγια είχε την ατυχία του ή την απροσεξία του και στο Μόντρεαλ. Ενα τετακέ τού στέρησε αρκετά δευτερόλεπτα, όμως γρήγορα έφθασε στην τρίτη θέση στην οποία τελικά και τερμάτισε, με διαφορά περίπου μισού δευτερολέπτου πίσω από τον ομόσταυλό του Ραλφ Σουμάχερ. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Ρενό, δείχνοντας ότι μπορούσε ακόμα καλύτερα και αν υπήρχαν μερικοί παραπάνω στο μονοθέσιο ίσως και ο τερματισμός του να ήταν αρκετά ψηλότερα. Ο πέμπτος όμως, ο συμπαθής Ρούμπενς Μπαρικέλο, ήταν κατώτερος των προσδοκιών. Είχε βέβαια μια ατυχία με την μπροστινή αεροτομή να στραβώνει μετά από επαφή με τον Αλόνσο, και να του στερεί αρκετά δευτερόλεπτα στα πιτ, όμως δεν είναι αυτό αρκετό για να δικαιολογήσει μια άχρωμη οδήγηση. Ο Βραζιλιάνος δε θυμίζει τον οδηγό που γνωρίζαμε και ίσως αυτό να δικαιολογεί και το γεγονός ότι είναι ο μόνος της ομάδας που θριάμβευε πέρσι του οποίου δεν ανανεώθηκε το συμβόλαιο. Ο επόμενος μόνο άχρωμα δεν οδήγησε. Ο Κίμι Ραϊκόνεν ξεκίνησε τελευταίος, αλλά τερμάτισε έκτος, εκμεταλλευόμενος τις εγκαταλείψεις και τη δύναμη της Μακλάρεν. Ο Κίμι με αυτούς τους βαθμούς δεν επέτρεψε στον Μίχαελ να απομακρυνθεί στη βαθμολογία, κρατώντας τη διαφορά στους τρεις βαθμούς. Η βαθμολογούμενη οκτάδα συμπληρώθηκε από το Βέμπερ με την Τζάγκουαρ και τον Ολιβιέ Πανίς που κέρδισε τον πρώτο του βαθμό για φέτος. Οι άλλοι δύο που τερμάτισαν ήταν οι Βερστάπεν και Πιτσόνια. Ο επόμενος αγώνας είναι προγραμματισμένος για σήμερα στην πίστα του Nurburgring, και αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον αφού άσχετα με το ποια ομάδα υποστηρίζει ο καθένας, σίγουρα φέτος παρακολουθούμε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πρωταθλήματα. Από την άλλη να μην ξεχνάμε ότι ζούμε μέρες Σουμάχερ, αφού ο μεγάλος Γερμανός απέχει μόλις ένα βαθμό από τους χίλιους της συνολικής συγκομιδής στην καριέρα του που αποτελούν και το απόλυτο ιστορικό ρεκόρ.


Μοντόγια
Μοντόγια

Ραλφ Σουμάχερ
Ραλφ Σουμάχερ


Μίκαελ Σουμάχερ
Μίκαελ Σουμάχερ


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ