Τρίτη 20 Ιούλη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 30
ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Εξω-οικιακή τηλεθέαση του Euro

Την έρευνα για την εξω-οικιακή τηλεθέαση των αγώνων του Euro 2004, που διενήργησε η εταιρία MRB Hellas για λογαριασμό της ΕΡΤ, παρουσίασε χτες ο πρόεδρος της ΕΡΤ Αγγελος Στάγκος, μαζί με τον γενικό διευθυντή τηλεόρασης Τζώνη Καλημέρη, τον διευθύνοντα σύμβουλο της MRB Δ. Μαύρο και τον πρόεδρο της AGB Γιάννη Αναστασάκο.

Στόχος της έρευνας ήταν να υπολογιστεί η εξω-οικιακή τηλεθέαση, δηλαδή πόσοι είδαν τον ημιτελικό Ελλάδας -Τσεχίας και τον τελικό Ελλάδας - Πορτογαλίας εκτός οικίας. Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων σε φιλικά σπίτια, σε καφετερίες, γιγαντοοθόνες και εξοχικά. Υπολογίζοντας την εξω-οικιακή σε σχέση με την ενδοοικιακή τηλεθέαση, σύμφωνα με τα στοιχεία της καθημερινής έρευνας της AGB, προσεγγίζεται ο συνολικός αριθμός ατόμων που παρακολούθησαν τους δύο αγώνες, στα σπίτια τους και εκτός κατοικίας. Θεωρείται ότι τ' αποτελέσματα της έρευνας προσεγγίζουν τα μέγιστα μεγέθη εξω-οικιακής τηλεθέασης.

Η εξω-οικιακή τηλεθέαση δε διέφερε σημαντικά για τους δύο αγώνες. Για τον αγώνα Ελλάδας - Τσεχίας, ο λόγος της εξω-οικιακής τηλεθέασης προς την οικιακή ήταν 0,38%, ενώ για τον αγώνα Ελλάδας - Πορτογαλίας, ο λόγος αυτός ήταν ελαφρά αυξημένος δηλαδή 0,41%. Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε δέκα άτομα που είδαν τον αγώνα σπίτι τους, αντιστοιχούσαν τέσσερα άτομα που είδαν τον αγώνα εκτός σπιτιού. Ετσι η τηλεθέαση μέσου λεπτού για τον αγώνα Ελλάδας - Τσεχίας ήταν 43,5% και για τον αγώνα Ελλάδας - Πορτογαλίας η τηλεθέαση ήταν 46,25%. Εκείνοι που είδαν τους αγώνες εκτός κατοικίας ήταν περισσότεροι άνδρες και νεότερες ηλικίες. Η εξω-οικιακή τηλεθέαση ήταν μεγαλύτερη στις περιοχές εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ