Μόνο η διαδρομή με το μετρό έως τα Σπάτα αυξάνεται πάνω από 1.100%!
Μπαράζ αυξήσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στις μετακινήσεις των κατοίκων του Λεκανοπεδίου σηματοδοτεί η αυριανή επίσημη έναρξη της Ολυμπιακής περιόδου. Πανάκριβα καλείται να πληρώσει ο ελληνικός λαός το «μάρμαρο» των έργων - ιδιαίτερα όσα αφορούν στις μεταφορές - που αφειδώς εγκαινιάζουν, ως άλλοι «Μαυρογιαλούροι», το τελευταίο διάστημα, οι κυβερνώντες.
Οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου από σήμερα πληρώνουν:
Αξίζει να αναφέρουμε ότι, όπως ανακοίνωσαν χτες οι εκπρόσωποι της ιδιωτικής γαλλοελληνικής κοινοπραξίας που κατασκευάζει τη ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου, τσουχτερά διόδια, 9,70 ευρώ, για τα ΙΧ θα πληρώνουν από τις 12 του Αυγούστου οι οδηγοί τους για κάθε διέλευση της γέφυρας.
Ανάλογα διόδια-«φωτιά» θα πληρώνουν οι οδηγοί φορτηγών (από 15 ευρώ για φορτηγά δύο αξόνων έως 44 ευρώ για φορτηγά πέντε αξόνων), αλλά και των λεωφορείων (από 23,50 ευρώ για όσα έχουν μέχρι 20 θέσεις έως 51 ευρώ για όσα έχουν 40 θέσεις και πάνω).
Το μπαράζ όλων αυτών των αυξήσεων αναμένεται να παγιωθεί ή ακόμη και να κορυφωθεί το επόμενο διάστημα μετά τη διοργάνωση των Αγώνων, ενώ θα απλωθεί σε ολόκληρη τη χώρα, σαν επιδημία, αν υλοποιηθούν οι εξαγγελίες της κυβέρνησης για την καθιέρωση της μεθόδου των «συμβάσεων παραχώρησης» και στα μικρότερα έργα.
Πολλά έργα, όπως η Αττική Οδός και το Ρίο-Αντίρριο, που κατασκευάστηκαν με τη ληστρικού τύπου μέθοδο των «συμβάσεων παραχώρησης», ο ελληνικός λαός καλείται τώρα να τα χρυσοπληρώνει για δεκαετίες και για τη χρήση τους, προκειμένου να αποκομίσουν υπερκέρδη οι μεγαλοκατασκευαστές και οι τράπεζες, ενώ ήδη τα έχει πληρώσει μία φορά για την κατασκευή.
Ο ελληνικός λαός, όμως, καλείται να πληρώσει πανάκριβα και τα υπόλοιπα έργα, που εκτελέστηκαν με την «κλασική» μέθοδο, όπως το μετρό ή ο προαστιακός. Κι αυτό όχι μόνο επειδή το κόστος τους έφτασε σε δυσθεώρητα ύψη από τις υπερβάσεις και τα «πανωπροίκια» προς τους εργολάβους ή επειδή η κυβέρνηση προσπαθεί να καθιερώσει για πάντα την αρχή της ...«ανταποδοτικότητας», αλλά και καθώς στο «βάθος του τούνελ» των σχεδιασμών της βρίσκεται η ιδιωτικοποίηση και των μέσων αυτών.