Σάββατο 31 Ιούλη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 9
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Ολυμπιακό ρεκόρ αυξήσεων στην τιμή των εισιτηρίων

Μόνο η διαδρομή με το μετρό έως τα Σπάτα αυξάνεται πάνω από 1.100%!

Μπαράζ αυξήσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στις μετακινήσεις των κατοίκων του Λεκανοπεδίου σηματοδοτεί η αυριανή επίσημη έναρξη της Ολυμπιακής περιόδου. Πανάκριβα καλείται να πληρώσει ο ελληνικός λαός το «μάρμαρο» των έργων - ιδιαίτερα όσα αφορούν στις μεταφορές - που αφειδώς εγκαινιάζουν, ως άλλοι «Μαυρογιαλούροι», το τελευταίο διάστημα, οι κυβερνώντες.

Οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου από σήμερα πληρώνουν:

  • Διόδια 2 ευρώ για κάθε διέλευση από την Αττική Οδό, τιμή που, σύμφωνα με δηλώσεις των μεγαλοεργολάβων που την εκμεταλλεύονται, θα αγγίξει τα 3 ευρώ μόλις περάσει η «μπόρα» των Αγώνων
  • Εισιτήριο 8 ευρώ για τη διαδρομή Μοναστηράκι - Αεροδρόμιο Σπάτων με το μετρό, έναντι 70 λεπτών που κοστίζει μια συνηθισμένη διαδρομή με το ίδιο μέσο, δηλαδή έχουμε μια αύξηση 1.100% και πάνω!
  • Εισιτήριο 8 ευρώ για τη διαδρομή Αθήνα - Αεροδρόμιο Σπάτων με τον προαστιακό, 7 ευρώ από Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι Αεροδρόμιο και 5 ευρώ από Κορωπί μέχρι Αεροδρόμιο με το ίδιο μέσο
  • Εισιτήριο 30 έως 60 λεπτά για το τραμ
  • Πανάκριβα θα στοιχίζει και η μετακίνηση με ταξί την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, αφού με απόφαση της κυβέρνησης θα μπαίνει «καπέλο» 3 ευρώ ανά διαδρομή, όταν αυτή προέρχεται ή προσεγγίζει Ολυμπιακού ενδιαφέροντος εγκαταστάσεις, οι οποίες βέβαια βρίσκονται διάσπαρτες σε όλα τα μήκη και πλάτη του Λεκανοπεδίου...

Αξίζει να αναφέρουμε ότι, όπως ανακοίνωσαν χτες οι εκπρόσωποι της ιδιωτικής γαλλοελληνικής κοινοπραξίας που κατασκευάζει τη ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου, τσουχτερά διόδια, 9,70 ευρώ, για τα ΙΧ θα πληρώνουν από τις 12 του Αυγούστου οι οδηγοί τους για κάθε διέλευση της γέφυρας.

Ανάλογα διόδια-«φωτιά» θα πληρώνουν οι οδηγοί φορτηγών (από 15 ευρώ για φορτηγά δύο αξόνων έως 44 ευρώ για φορτηγά πέντε αξόνων), αλλά και των λεωφορείων (από 23,50 ευρώ για όσα έχουν μέχρι 20 θέσεις έως 51 ευρώ για όσα έχουν 40 θέσεις και πάνω).

Το μπαράζ όλων αυτών των αυξήσεων αναμένεται να παγιωθεί ή ακόμη και να κορυφωθεί το επόμενο διάστημα μετά τη διοργάνωση των Αγώνων, ενώ θα απλωθεί σε ολόκληρη τη χώρα, σαν επιδημία, αν υλοποιηθούν οι εξαγγελίες της κυβέρνησης για την καθιέρωση της μεθόδου των «συμβάσεων παραχώρησης» και στα μικρότερα έργα.

Ληστρικές συμβάσεις

Πολλά έργα, όπως η Αττική Οδός και το Ρίο-Αντίρριο, που κατασκευάστηκαν με τη ληστρικού τύπου μέθοδο των «συμβάσεων παραχώρησης», ο ελληνικός λαός καλείται τώρα να τα χρυσοπληρώνει για δεκαετίες και για τη χρήση τους, προκειμένου να αποκομίσουν υπερκέρδη οι μεγαλοκατασκευαστές και οι τράπεζες, ενώ ήδη τα έχει πληρώσει μία φορά για την κατασκευή.

Ο ελληνικός λαός, όμως, καλείται να πληρώσει πανάκριβα και τα υπόλοιπα έργα, που εκτελέστηκαν με την «κλασική» μέθοδο, όπως το μετρό ή ο προαστιακός. Κι αυτό όχι μόνο επειδή το κόστος τους έφτασε σε δυσθεώρητα ύψη από τις υπερβάσεις και τα «πανωπροίκια» προς τους εργολάβους ή επειδή η κυβέρνηση προσπαθεί να καθιερώσει για πάντα την αρχή της ...«ανταποδοτικότητας», αλλά και καθώς στο «βάθος του τούνελ» των σχεδιασμών της βρίσκεται η ιδιωτικοποίηση και των μέσων αυτών.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ