Σάββατο 14 Αυγούστου 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΙΝΚΑ
Αύξηση καταγγελιών για ξενοδοχεία

Αύξηση των καταγγελιών από καταναλωτές για ξενοδοχεία, διαπιστώνει το Ινστιτούτο Καταναλωτών, το οποίο αναφέρει ότι θα περίμενε κανείς οι μειωμένες κρατήσεις να οδηγούσαν και στη βελτίωση των υπηρεσιών που «επιμένουν ελληνικά» για τις διακοπές τους. Οι κυριότερες διαμαρτυρίες έχουν να κάνουν με υπερβολικές χρεώσεις, απαίτηση μεγάλου ποσοστού προκαταβολής για κράτηση δωματίου, αναντιστοιχία στη διαφημιζόμενη κατηγορία του καταλύματος με τη χρέωση και τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τις υποδομές.

Το ΙΝΚΑ υπενθυμίζει ορισμένες υποχρεώσεις και δικαιώματα που έχουν σχέση με τις κρατήσεις και τη διαμονή σε ξενοδοχεία.

Εάν δεν είναι διαθέσιμο το δωμάτιο που έχει κλείσει κάποιος, ο ξενοδόχος οφείλει να εξασφαλίσει στον πελάτη μεταφορά σε άλλο ξενοδοχείο, ίδιας κατηγορίας, στην ίδια πόλη, καλύπτοντας τα έξοδα μεταφοράς και τυχόν διαφορά στην τιμή μεταξύ των δύο ξενοδοχείων. Αν δεν το κάνει, οφείλει να αποζημιώσει τον πελάτη του με το σύνολο της τιμής διαμονής για το χρονικό διάστημα που είχε κλείσει το δωμάτιο.

Η προκαταβολή για κράτηση μπορεί να φτάσει μέχρι το 25% της συνολικής χρέωσης. Η κράτηση είναι έγκυρη με τη λήψη της προκαταβολής. Εάν υπάρξει ακύρωση της κράτησης 21 μέρες πριν η προκαταβολή επιστρέφεται. Για κοινωνικό τουρισμό, η προκαταβολή πρέπει να στέλνεται τουλάχιστον 14 ημέρες πριν από την έναρξη των διακοπών.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ