Παρασκευή 12 Νοέμβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 38
ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Ιδια ... γεύση

Μόλις κατά δύο λεπτά αυξήθηκε η συνολική τηλεθέαση από την έναρξη της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς - από τις 29 Σεπτέμβρη μέχρι και τις 7 Νοέμβρη - φτάνοντας τα 247 λεπτά (4 ώρες και 7 λεπτά), σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2003, που ήταν 245 λεπτά, ενώ παρουσιάζονται μικρές διαφοροποιήσεις μεταξύ των κοινών που βλέπουν τηλεόραση. Οι γυναίκες, ηλικίας από 45 ως 64 χρόνων, είναι αυτές που βλέπουν περισσότερο τηλεόραση, φτάνοντας τα 350 λεπτά ημερησίως (5 ώρες και 50 λεπτά), ενώ ακολουθούν οι γυναίκες, επίσης, ηλικίας 64 ετών και άνω, αγγίζοντας τα 343 λεπτά (5 ώρες και 43 λεπτά).

Αυτά είναι μερικά από τα πρώτα συμπεράσματα για την τηλεοπτική περίοδο 2004 - 2005, που παρουσιάστηκαν χτες στην AGB από την Ελενα Θώδου. Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία της AGB, η νέα τηλεοπτική περίοδος χαρακτηρίζεται από τις νέες συνθήκες ανταγωνισμού στην πρωινή ενημέρωση, με την είσοδο νέας πρωινής ενημερωτικής εκπομπής, τις μετακινήσεις στη μεσημεριανή ζώνη, αλλά και τον αυξημένο αριθμό ελληνικών σειρών στο «πράιμ τάιμ».

Συγχρόνως, συνεχόμενες εμφανίστηκαν οι δύο τηλεοπτικές περίοδοι με τη διεξαγωγή και μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων. Και αυτό, γιατί η φετινή τηλεοπτική χρονιά είχε την ιδιομορφία ότι δεν «ξεκουράστηκε» κατά την περίοδο των καλοκαιρινών μηνών, ειδικά τον Ιούλη και Αύγουστο, καθώς το Euro 2004 και, κυρίως, η διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα είχαν ως αποτέλεσμα διαφοροποιήσεις στις τηλεοπτικές, αλλά και στις γενικότερες συνήθειες των διακοπών για πολλούς.

Μικρή άνοδο σημείωσε, επίσης, η συνολική τηλεθέαση τις καθημερινές στη ζώνη της πρωινής ενημέρωσης, ενώ μειώθηκε ελαφρά στη ζώνη 17.30 - 18.30, λόγω αλλαγών προγράμματος. Επίσης, άνοδο σημείωσε η συνολική τηλεθέαση στο «πράιμ τάιμ» του Σαββατοκύριακου, όπου αυξήθηκαν και διαφοροποιήθηκαν οι επιλογές, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Παράλληλα, παρουσιάζεται μια μικρή αύξηση τηλεθέασης στην πρωινή ζώνη, κυρίως από κοινά μεγαλύτερης ηλικίας και από γυναίκες 25 ως 44 ετών.

Σε ό,τι αφορά τα δελτία ειδήσεων, η συνολική τηλεθέαση σημείωσε ελαφρά άνοδο σε γυναικεία κοινά. Συγχρόνως, σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB, παρουσιάζεται αύξηση των επιλογών για το Σαββατοκύριακο, καθώς οι ψυχαγωγικές εκπομπές που παρουσιάζονται στο «πράιμ τάιμ» ανταγωνίζονται κυρίως τα «ριάλιτι» παιχνίδια, τις ταινίες, αλλά και αθλητικές εκπομπές.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ