Πέμπτη 19 Οχτώβρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 30
ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Οι «στόχοι» του STAR

Οι νέοι άνθρωποι ή αλλιώς το «εμπορικό κοινό», τα «life style» δελτία ειδήσεων και εκπομπές, αλλά και το ξένο πρόγραμμα με προβολές ταινιών και σειρών, βρίσκονται και φέτος στους στρατηγικούς στόχους του τηλεοπτικού σταθμού STAR, που προχτές το βράδυ παρουσίασε το τηλεοπτικό του πρόγραμμα για τη νέα σεζόν.

Για τη στρατηγική που έχει χαράξει ο σταθμός μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος του STAR Π. Κυριακόπουλος ο οποίος είπε ότι «δε μας ενδιαφέρει ο πρωταθλητισμός» και ότι δεν επενδύουν στα προγράμματά τους μόνο για τα... νούμερα, ενώ το πρόγραμμα αναφέρεται στους νέους. Παρ' όλα αυτά ισχυρίστηκε ότι το STAR είναι τρίτος σε εμπορικότητα, ενώ το 2006 ήταν μια «οικονομικά ενδιαφέρουσα χρονιά» σημειώνοντας 6% καθαρά κέρδη.

«Σύγχρονα», «γρήγορα» και «πολυθεματικά» χαρακτήρισε τα δελτία ειδήσεων του σταθμού ο διευθυντής ενημέρωσης Στ. Μαλέλης, ενώ ισχυρίστηκε ότι κατέχουν την τρίτη θέση στα νούμερα της τηλεθέασης στις νεανικές ηλικίες 15-45 ετών. Τόνισε δε, ότι τα άλλα δελτία ειδήσεων των άλλων σταθμών, εκτός από τη ΝΕΤ, είναι «ραδιοφωνικά» που δίνουν σημασία στον ήχο και όχι στην εικόνα.

Ο διευθυντής προγράμματος, Δ. Κολιοδήμος, ισχυρίστηκε με τη σειρά του ότι το STAR είναι «ένα κανάλι με τιμιότητα απέναντι στις ψυχαγωγικές ανάγκες του κοινού». Με τη σειρά του ο παρουσιαστής Αιμ. Λιάτσος ξεκαθάρισε ότι αισθάνεται ήρεμος με τη συνείδησή του για την παρουσίαση ενός «life style» δελτίου ειδήσεων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ