Παρασκευή 28 Μάρτη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
Η ζεύξη του Μαλιακού

Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΔΙΩΤΗΣ από την Ιστιαία Ευβοίας, Πρόεδρος ΕΠΕΚΕ, γράφει:

"Αντί να ολοκληρωθεί η ευβοϊκή χάραξη της Εθνικής οδού που συντομεύει την απόσταση Αθηνών - Θεσσαλονίκης κατά 110 χλμ., μέσω φέρι - μπόουτ Αγιόκαμπου - Γλύφας και τις αποστάσεις προς τις βόρειες Σποράδες και το Ανατολικό Πήλιο, για την οποία υπάρχει από πολλών ετών μελέτη, το δε κόστος της ολοκλήρωσης, δηλαδή της διάνοιξης του δρόμου Χαλκίδας - Πολιτικών - Λίμνης, σύμφωνα με τη γνώμη του Νομομιχανικού Ευβοίας Γ. Γεωργατζή, θα είναι κατώτερο των 30 δισ. δρχ., επιχειρείται η ζεύξη του Μαλιακού Κόλπου για τον ίδιο σκοπό, αλλά η σύντμηση θα είναι 40 χλμ., το δε κόστος θα ανέλθει σύμφωνα με δημοσιεύματα, στα 180 δισ. δρχ.

Επειδή τη σύμβαση για τη ζεύξη του Μαλιακού Κόλπου τη θεωρώ, εκτιμώντας απόψεις ειδικών, έργο φαυλότητας, διαπλεκομένων συμφερόντων, θα επιδιώξουμε την ακύρωσή της με την Ελληνική Δικαιοσύνη, την οποία πιστεύουμε ως προστάτη του Ελληνα φορολογούμενου και εν ανάγκη με την Ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη, λόγω βουλευτικής ασυλίας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αν οι αρμόδιοι υπουργοί ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτης, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Γ. Παπαντωνίου, δεν ακυρώσουν τη σύμβαση ζεύξης του Μαλιακού και δεν προχωρήσουν στην άμεση ολοκλήρωση της Ευβοϊκής χάραξης".


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ