Σάββατο 3 Αυγούστου 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 9
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ
Για αγγλική αποικία τα προορίζει η κυβέρνηση;

Με δυσβάσταχτους όρους για την οικονομική κατάσταση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, ετοιμάζεται η κυβέρνηση να παραδώσει τη διαχείρισή τους στους Αγγλους επενδυτές της BROWN - ROOTS, αδιαφορώντας πλήρως για τη βιωσιμότητα της μεγαλύτερης ναυπηγοεπισκευαστικής μονάδας της χώρας.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες η πιστώτρια τράπεζα ΕΤΒΑ, αναμένεται να υπογράψει την προσεχή Δευτέρα οριστική συμφωνία με την υποψήφια αγγλική εταιρία μετά από ένα μήνα περίπου διαπραγματεύσεις. Οπως αποδεικνύεται απ' τις σχετικές πληροφορίες, οι διαπραγματεύσεις αυτές αποτέλεσαν απλώς προσπάθεια "χρυσώματος του χαπιού" αφού, σύμφωνα με τις σχετικές πληροφορίες οι υποψήφιοι ουσιαστικά δεν έκαναν πίσω σε καμία απ' τις απαράδεκτες - όπως τα ίδια τα στελέχη της τράπεζας χαρακτήριζαν στο παρελθόν - παράλογες απαιτήσεις τους. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι απαράδεκτη είχε χαρακτηριστεί αρχικά από παράγοντες της τράπεζας αλλά και της διοίκησης των Ναυπηγείων, τόσο η απαίτηση των υποψηφίων για συμμετοχή στα καθαρά κέρδη των Ναυπηγείων όσο και τα υψηλά ποσοστά της σταθερής ετήσιας αμοιβής τους, απαιτήσεις που τελικά αποδέχτηκε η ελληνική πλευρά.

Συγκεκριμένα η συμφωνία που αναμένεται να υπογραφεί την προσεχή Δευτέρα, αναφέρεται σε αμοιβή από συμμετοχή στα καθαρά κέρδη των Ναυπηγείων κατά 24% και στα μεικτά κατά 14% καθώς και σε σταθερή αμοιβή 550 εκ. δρχ. ετησίως. Η διοίκηση προβλέπεται να απαρτίζεται από 9 στελέχη εκ των οποίων 8 ξένοι και μόνο ένας Ελληνας, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχει γίνει γνωστό εάν οι υποψήφιοι αποδέχτηκαν να καταθέσουν εγγυήσεις καθώς και συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο κάτι που δεν προβλεπόταν στην προσφορά τους και υποτίθεται ότι θα προέκυπτε απ' τις διαπραγματεύσεις.

Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση μετά την τραγελαφική αποτυχία των προηγούμενων διαπραγματεύσεων εξάμηνης διάρκειας με την εταιρία VSEL, υπέκυψε στους εκβιασμούς της εταιρίας BROWN - ROOTSπροκειμένου να υλοποιήσει τις κατευθύνσεις της ΕΕ για ιδιωτικοποίηση των Ναυπηγείων, αφού η αδυναμία επιλογής μάνατζερ θα σήμανε την αποτυχία της μεσοβέζικης ιδιωτικοποίησης του 51% - 49%, που αποφάσισε στη ρότα της ίδιας πολιτικής και που ως μοναδικό αποτέλεσμα μέχρι στιγμής είχε την οικονομική αφαίμαξη των εργαζομένων και την υπονόμευση των Ναυπηγείων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ