Τετάρτη 18 Σεπτέμβρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 32

ΤΕΛΙΚΑ,μήπως οι εκλογές γίνονται για να "τρελαθούν" στις εισπράξεις οι μεγάλοι, ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί; Το ερώτημα έχει, βέβαια, ρητορικό χαρακτήρα, αλλά δημιουργείται αυτόματα στον καθένα, όταν δει τους σχετικούς, με την τηλεοπτική διαφήμιση, αριθμούς των δύο κοκορομάχων.

Αποκαλυπτικά και ταυτόχρονα εξωφρενικά είναι τα τελευταία, σχετικά στοιχεία, που έδωσε στη δημοσιότητα η MEDIA SERVICES και αφορούν το διάστημα από 22/8/96 έως 15/9/96. Σύμφωνα, λοιπόν με αυτά, η τηλεοπτική και μόνο διαφημιστική δαπάνη του ΠΑΣΟΚ ανήλθε σε 2,057 δισεκατομμύρια δραχμές, της ΝΔ σε 1,199 δισεκατομμύρια, της ΠΟΛ.ΑΝ. σε 84 εκατομμύρια, του ΣΥΝ σε 58 εκατομμύρια και του ΚΚΕ σε 4 εκατομμύρια δραχμές. Τα σχόλια δικά σας...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ